[MV] 마마무 (MAMAMOO) - ILLELLA (일낼라)

دانلود موزیک ویدئوی جدید ILLELLA از MAMAMOO

Download:1080

 

 

 

پ.ن:دلم براشون تنگ شده بود🤧🤧

  • Snow Boy

دیدگاه ها [ ۸ ]

اصن مامامو یه چیز دیگستتتتت. زیادی اهنگاشون خوبههههه 

چ خوب ک دوباره گروهی فعالیت میکنن

ارههههه تو گرل گروپا مامائو رو خیلی دوس دارممم🤧🤧🤧
STAY AND NEVERLAND

عرررررررر منم دلم براشون خیلی تنگ شده بود هیچ خبری از کامبک نبود چهار نفره از اول ژانویه🤧

ارهه واقعا جزو اون گروه هایین ک خیلی دوست داشتنین
STAY AND NEVERLAND

 میشه وقتی دنسشم اومد بذاری؟

حتمننن

قشنگ بود ♥️🥰

دلتنگشون بودم 

ممنونم که گذاشتی

 

 

 

 

 

منم دلتنگشون بودم

فدایت خواهش میشود

و منی که عاشق ِ صدای Hwasa هستم 

راستی هیچ وقت فرصت نشد بگم درخواستی های من پس چی؟؟؟

خب حسودیم میشه کم کم دیگه 

 

چشمم چشمممم واسه تو رو هم زودتر میزارم چندتاشونو

مرسی قشنگم 

مهربونِ خودمی آخه تو 

فداتتتت کهههه💜💜💜💜💜💜💜

خیلییییی قشنگ بود

خدایی گروه باحالین^^

مرسی ک گذاشتی ادمین جوونم^^

فدات شم عزیز

خدا نکنهههههههه ادمین جوونم

بمونی تا همیشه for me♥♥♥♥♥

فدایت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Hi-kpop

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan