BLACKPINK Performs _Pink Venom_ _ 2022 VMAs

دانلود اجرای Pink venom از Blackpink در MTV

 

Download:1080

Download:720

Download:480

  • Snow Boy

دیدگاه ها [ ۷ ]

دیدییییییی چ خفن بود اجراااااا

دیدی بردنننننن دیدییییییی🤩🤩🤩

اجرا رو اره ولی بردشونو فقط شنیدمممم

*-*

یک فرد بسیار خرسند رو مشاهده میکنید

چراا خرسندددد؟؟

بیا ب همون شنیدن بسنده کنیم 

نمیدونی چ فنواری شد اون شب تو توییتر  جرعت نداشتم توییت های آرمی ها و بلینک هارو فیو و ریت کنم😑 

😂😂😂 من ن توییتر دارم، نه ویورس ن تل ن اینستا و ... سو خیلی راحته اعصابم و کلا فنواری رو نمیبینم ک بخواد اعصابم خرد شه

چون این فرد بسیار خوشحال و مفتخره

ایگووو امیدوارم همیشهه خوشحال باشیییی

تبریک فراوون به بلینک ها 

تبریک ویژه به لیسا و طرفدارای لیسای دوست داشتنی برای بردن جایزه The best K_POP

 

 

چوکاهههههه بهشون

راستی این پیج چرا غیر فعال شده https://blackpinklovers2016.blog.ir

برای من این پیام میاد: سایت غیر فعال شده است

آدرسشون تغییری کرده؟؟؟

اون وبو کلا پاکش کردم بیا این وب کلیک

ممنونم 

خیلی اولش ناراحت شدم

امّا الان Iam so happy happy

همیشه شاد باشیییی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Hi-kpop

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan