LE SSERAFIM (르세라핌) _ANTIFRAGILE_ OFFICIAL M_V

دانلود موزیک ویدئو جدید ANTIFRAGILE از

LE SSERAFIM

Download:1080

  • Snow Boy

دیدگاه ها [ ۱۲ ]

.واااای چ خوب بووودددد...دخترا چقدر هات شده بودننننننن 

چ عجب هایب اونچه رو دید. این سری خوب بهش پارت داده بود. دخترم خیلی میدرخشییید.  اخه این بچه چراااااا اینقدر کیوتههههههه . الان چتری زده تا همه رو بکشههههه 

کازوهااااااااا رو چجوری تحمل کنمممممم . صداشششش خداااا 

چه وون ک دیگه............... اصن تو یه لول دیگست این بشر. صداش اشک ادمو در میاره(از ذوق)

ووکال یوجیییینننن 💔💔💔 

ساکورایی ک هر کاری کنه اخر اون وایب پرنسس وار خودشو داره. با اون چشماشششش

 

اصن انگار لسرافیم رو واسه من ساختن. کانسپتشونو خیلی دوست دارم.‌ 

 خیلی با استعداد و با اعتماد به نفس ان 

 

راستی دقت کردین لوکیشنی ک توش بودن خیلی شبیه لوکیشن ام وی سولو سولگی بود؟

اون ساختمون خاکستری ها...

 

منواین ام ویو از تم وی دبیوشوت بیشتر دوس داشتم
ریتم اهنگم قشنگ تر بوددد ب نظرممم

عههه گذاشتیش 

تشکراااات💙💙

یسس یسسس
فدایاتتتت💜💜💜
𝙠𝙞𝙢 𝔄𝙣𝙖

هممم میشه لطفا موزیک ویدیو Nxde از جی ایدل رو هم بذاری؟

اونو فردا میزارم فدا نتم امروز داغونه اصن نمیشه برم یوت 
...𝙍𝙊𝙎𝘼𝙇𝙄𝙉 ...

عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

خیلی خوب بود

یسسسسس یسسسسُسس

من برای خودم متاسفم- 

چطور فنشون نشدم؟ 🔪

کنچانااااا الانم دیر نیستت
𝑠𝒉𝑖𝑚 𝑐𝒉𝑢𝑛𝑔 ♧

میتونی کیفیت ۴۸۰ شو هم اضافه کنی؟

چینجا میانه نتم یاری نمیکنه و فلفل شکنمم داغون شده این چند روزه همین کیفیتشو تونستم بگیرم

جای یه کویین خالیه عشق من گارام کجایی؟ 💔

هیییییییی 
بدترین چیز اینه ک یکی از گروه بره

میتونی دنس پرکتیس هم لطفا بذاری؟ 

فعلا یکمی فلفل شکنم اذیت میکنه ولی چشم سعی میکنم زود بزارم اومد
𝑠𝒉𝑖𝑚 𝑐𝒉𝑢𝑛𝑔 ♧

اوکی مرسی مشکلی نیست

فقط مراقب باش فیل نشی...🤦🏻‍♀️

فدایت 
امیدوارم نشم... 

ممنونم🍭

خواهش میکنم 

دنس این روهم وقتی منتشر شد میشه بزارید

تو یکی دو روز اینده میزارم

میشه اجراهاش رو هم قرار بدی لطفا

چشمم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Hi-kpop

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan