AleXa (알렉사) – _Back In Vogue_ Official MV

دانلود موزیک ویدئو جدید Back in Vogue از AleXa

Download:1080

  • Snow Boy

دیدگاه ها [ ۶ ]

ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

جیغغغغغغ 

من مرگگگگگگ

چقدر منتظر کامبکش بودممممم

 

(ادامه کامنت رو بعد دیدن ام وی میزارم) 

 

 

 

😁😁😁😁

ادامه کامنتت کوو پسس؟؟؟

واووو🤩🤩

چینجاااااا واوووو دارهههه

سلام خسته نباشید

میشه دنس پرکتیس run بی تی اس جدید رو بزاری 

گذاشتمم فدا

صورت Alexa ی نمک ِ خاصی داره 

ن که عاشقِ فرمِ بینی اش هستم 

ی خفنیت خاصی توی چهره اش نهفته است 

....

دلم خیلی برات تنگ شده هاااااااااااااااااااااا 

خیلی خیلی

....

اره اره جزو اون دسته ادمای تو دل برو محسوب میشه 

ممنم بسیییی ولیکن این چند روزه درگیر بودم وقت نمیشد بیام جواب کامنتا رو بدم
ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

یادم رفتتتت😂😂😂

 

اشکال نداره 😌الان ادامه رو میزارم😌

 

واقعا عالی بود🥺

به شدت دوسش داشتم و البته اتک خوردم😂چون فکر میکردم اهنگش غمگین باشه 😂

ولی یه فکت هست که... فرقی نداره که فن الکسا باشی یا نه.... تو ناخوداگاه اهنگاشو دوست داری و بار ها و بار ها گوشش میدی👌

بماند که خود دخترم اینقدر خوب و با استعداده که هرکی یه کلیپ ازش ببینه، عاشقش میشه😍😍😍

ریتم اهنگ برام خیلی جذاب و خاص بود و البته دنس اهنگ که فوق العاده بود و من به شخصه خوشم اومد ازش👌

(حس میکنم الکسا ادم معمولی نیس ، هم چشماش خاصه، هم صداش خاصه و هم استعدادش خاصهಥ_ಥ🤎این بشر قطعا فرشته اس) 

😁😁😁😁



یسس یسسس خیلی خوب بود، گرچه من شخصا کلا اهنگای ریتم ملایمو بیشتر دوسسس دارم امیدوارم بعدیش ی ههنگ غمگینن باشههههههه 

الکسا ارهه واقعا خیلی خوبه، کلا سولییست ک اینقد خوب باشه زیاد نیس  و البته سولوییست بودن سختههه 


در فرشته بودنش شک نکننن

ام ویش نسبت به بقیه ام ویاش اونقدر قوی نبود ولی خیلی قشنگ بود .ولی آهنگشو خیلی دوست داشتم. اونقدرا مثل بقیه آهنگاش پر ریتم نبود .قشنگ گوشمو نوازش میداد

دیگع ای سلیقه ایه من اینو بیشتر دوس داشتمم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Hi-kpop

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan