Red Velvet X aespa _Beautiful Christmas_ MV

دانلود موزیک ویدئو جدید Beautiful Christmas از Redvelvet و Asepa

Download:1080

  • Snow Boy

دیدگاه ها [ ۷ ]

ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

وایییی بالاخرهههه اومدددد 

لعنتی چقدر منتظرش بودم╥﹏╥

انتظارها ب پایان رسید....
ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

نیازمند یه همچین فیت هایی تو jyp و hube هستم╥﹏╥

منمم میخامممممممممممممم بنگتن و تی اکس تی میخاممم

فاک.... این کی امد؟؟ کلا یه هفته نرفتم سراغشون..... 😭😭😭😭😭

همینه دیگه کلا سراغ هر کی نری ی چی میده بیرونن
لینک مشکل داره دان نمیشه میزنه خطای کپچا چیکار کنم
وراستی این ام وی دنس داره یا نه
مشکلی ندارع راستش دوباره امتحان کنی درستع 
دنس ک نیومده هنوز ولی بود میزارمم
ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

Hube?!?! 😐💔 اخهههه hubeeee?!? 

مشکلات من با کیبوردم تمومی نداره💔

*Hybe

 

😂😂😂 کنچانااا مهم منظورت بود ک فهمیدم 
اینجوریه ک منم تو تایپ خیلی اوقات کلماتو اشتبا مینویسم و حواسم نیس و خوب دوستام عادت کردن دیگههه لپ کلامو میگیرن جوری ک وقتی درست تایپ کنم براشون تعجب اوره 
ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

برا دوستای منم عادی شده🥲👌

اوکی پس از این به بعد خیالم راحته🦦🤎

اریی خیالتتت رااااحتتتتتتتت

من دلم یه استری کیدز و ایتزی میخاااااددد توی  kbs تو استیج مشترک ترکوندن باهممم 😭😭😭🥺

یدونه ب پ و بینگ بنگ و اکسو و اسپا میخواد  به ب پ و بنگتن ،ب پ و ایتزی ، استری کیدز و بی تی اس عالی میشه

هییی هییییی منمم میخوام بنگتن با اکسو میخوام
بنگتن با txt هم خیلیی دوست دارمممممممم
و بنگتن با استری کیدز
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Hi-kpop

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan