LOVE - WonYoung 원영 ウォニョン (IVE 아이브 アイヴ) [2022 KBS Song Festival] _ KBS WORLD TV 221216

دانلود کاور اجرای Love از S.E.S توسط WonYoung از IVE در  KBS2022

Download:1080

  • Snow Boy

دیدگاه ها [ ۱۸ ]

ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

وقتی میکاپر حواسش نیس و صورتش رو اینقدر کرم پودر میماله که عصر قاجار رو تداعی کنه😂

لعنتی حد اقل به گوش و گردنش هم میزدی که شبیه شکلات صبحونه نشه😂💔

ولی خدایی شبیه عروسکه🙈

دلم برا وونیونگ کوچولوی آیزوان تنگ شده 🥺

اون موقع تو پر بود... هم لپ داشت و هم اینقدر لاغر نشده بود.... من نگران سلامتیشم💔

😂😂😂 والا مثل روح سفید شده، معلوم نیس حواس میکاپره کوجا بودهههه 

ارههه مثل این عروسک  باربیا
ارهههه خیلیییی لاغرهههههه قدشم بلنده اصن ادم احساس میکنه باد بخوره میفته ،نمیدونم چیکار میکنن با این ایدولا
𝔄𝙣𝙖 ...

دلم واسه دیدن هرهفته ی وونیونگ و سونگهون باهم تنگهههههه

چراااااااااااااا

چراااا این هایب بیشعور تور جهانیو اینقد زود شروع کرددددد

پدصگگگگگگجمثبحوزمصخهاغرذذعتلبثیزوم

+گریهههه گریهههههه

😂😂😂کنچاناااااا تموم میشه تورم
ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

😑😂😂💔

 

دقیقا🥺

منو وونیونگ هم قدیم ولی حدودا ۱۴ کیلو اختلاف وزن داریم😂😂

اخه یکی نیس به این کمپانی های نفهم بگه بابا الاغ ! درسته لاغر بودن خوبه، خوش اندام بودن جذاب تره ولی اخه تا چه حدددد؟! به چه قیمتی؟! 

 والا لاغریی تا این حد دیگهه خوب نیستتتتتتتتتتتتت کلا همه ی ایدولا اینجورین فقط هواسا مامائو تو دخترا به نسبت بهتره نسبت ب بقیهه 



نمیدونم یکی واقعا بره بگه سر ۱۰۰ گرم افزایش وزن بهشون رژیم میدن ولشون کنید بابا
نور شمال🍀🦌❄

😂😂😂😂😂چه دقتی اصلا متوجه شکلات صبحانه بودنش نشدم😂😂😂🤦🏻‍♀️

فک کنم از وقتی که سفید برفی رو دیدن سعی در رقابت باهاشو دارن

دقت این بچه زیادی بالاسس😉😉


ب نکته ظریفی اشاره کردی نایسسسس👌👌
𝔄𝙣𝙖 ...

@هیکا

واتتتت؟ وونیونگ چندکیلوعه...؟

منممم کنجکاوممممم😁
𝔄𝙣𝙖 ...

جوری ک مامانم و وونیونگ دقیقا یه وزن و یه قد دارن

واییی سممممممم چطوری اخههههههه 

وای دارم جر میخورم توروخدا نجاتم بدین...

+و منی ک قدم 151 عه و وزنم 35 کیلو

کوشولوووووووو....

عزیزممممممم الهییی چ کوچولوییییی تووووو 😍😍😍
ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

ارهههه😩💔

من خودم اندام مومو، هواسا، جیزل،چریونگ رو قبول دارم و بشدت عاشق اندام ریوجین تا کامبک وانابی بودم ولی بعد اون یهو رژیم گرفت و زیادی لاغر شد، طوری مع فنا شروع کردن به ایمیل زدن به کمپانی.... 

من اندام مومو رو میخامممم ولی خیلی باید ورزش کنم تا اونجوری بشه╥﹏╥

ارههه ارههه یکمی دیگه نباید زیادی لاغز بود، تو وانابی ارهه خیلی خوب بوددددد 


هر که اندام مومو خواهد جور ورزش را کشددددددد
ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

@آنا 

46 یا 47 کیلوعه:) 

مشکل از اون نیس، من خیلی تپلم😂😂

اندهه انده اون زیادی لاغرررررههههههههه
تو نرمال و بسیی خوبی

احساس میکنم وونگیونگ اگه بخواد هم دیگه نمیتونه وزن اضافه کنه 

تا حالا شنیدین میگن طرف اینقدر رژیم گرفت و غذا نخورد بی اشتهایی عصبی گرفت؟ 

یعنی اگه بخوان هم دیگه نمیتونن غذا بخورن...و چاق بشن... 

ممکنه واقعا بیمار شده باشه ... از طرفی این بچه از سن کم ایدل شد و مجبور شد رژیم بگیره 

یعنی وقتی تو سن رشد بوده.. خدایی خیلی گناه داره

 

اما نمیدونم چرا حس میکنم یونا ایتزی خودش خواسته اینقدر لاغر بشه

 

ارهه ارهههه میدونم چی مییگیییی ی جوریه ک انکار معده ت دیگه اصن نمیتونه چیزیو قبول کنه و اینا


شاید ... در هر صورت میدونی ک کره ایا خیلییی اهمیت میدن ب ظاهر شون
نور شمال🍀🦌❄

منم قدم160 وزنمم ۵۰😂

نمیدونم چرا گفتم😐ولی دوسداشتم بگم

البته تو دوران افسردگیم ۶۰کیلو شده بودم بخاطر داروهای اشتهاح اور 

خیلی ناجور بودم😂

😁😁😁😁 خیلی کار خوبی کردی گفتی 
ایگوووو چرااااا ناجورر، مهم نیس وزن یا قد یا قیافه ی ادم چتور باشه ادم باید در هر صورتی ک هس خودشو دوس داشته باشه
۶۰ کیلو هم بودی ک اوکی بودی، حتی اضافه وزن نباید باعث بشه نسبت ب خودت حس بدی داشته باشی
من اضافه وزن بگیرمم از خودم بدم نمیاد، بخوام کم کنم در صورتیه ک از اون حدی ک برای سلامتی مناسبه رد شده باشم در غیر اینصورت واقعا برام مهم نیس ک حتمن تو ی رنج خاصی باشم 

هنوز... 151 کوچولوعه؟ 😂من 155 امممم منم کوچولوامم؟؟؟ نوموخواااامم 🥺🥺🥺🥺قد بلندای نامرد 😂

تو هم کوچولویییییییی، اخه وزنشم ۳۵ تاسسس خیلییی کوچولووووووووو میشهههه دیگهههههههه😍😍😍 از اون کوچولو کیوتایینن جفتتونننن😍😍😍

من یک وزه ی بی شعوریم که نگو 😐من 41 کیلوام عههههههه اصلا هم کیوت نیستم من شیطانم 😐😑😐😑😐😂

کیوتییییی و تمام 👌👌👌
نور شمال🍀🦌❄

این حرفت همیشه یادم هس کامائو 🤗💚

فدایتت عزیزز
ᗰYOᑌI ᗰIᑎᗩᗰI

عرررر من ۱۵۴عممم😂💔

تو هم کوچولوییییییی😁😁😍😍کیوتتت

چه کامنت های کیوتی اینجا دریافت کردی 

ممنون از جانگ وویونگ که اندام باریکش سرِ بحث رو باز کرده...

وویونگ قبلاً توی گره IZ_ONE بود بعد دیسبندیشون توی گروه IVE خیلی به چشم میاد 

😂😂😂والا اگه وویونگ میدونست اینجا چ خبره که زودتر اندام شو به رخ میکشید

اریی اریی کلا ایزوان و واناوان حیف بود دیسبند بشن
🍒🍪𝒫𝒶𝓇𝓀 𝓃𝒶𝓎𝑒𝑜𝓃📎❄️

دلم واسه دیدن هرهفته ی وونیونگ و سونگهون باهم تنگهههههه

 

-منمممممممممم😭😭 شیپ یونو؟!🤌🏻😔🥲

هییی امان از این سربازی چه کارا ک با ایدولا و فنا نمیکنهههههههه 😭😭😭😭😭


اییی نووو
🍒🍪𝒫𝒶𝓇𝓀 𝓃𝒶𝓎𝑒𝑜𝓃📎❄️

شما هم شیپ میکنین ؟ یعنی تنها نیستم ؟ جیغ بکشم از خوشحالی ؟😂😂

دلممم نمیادددد ک بزنم تو ذوقتتت🤧🤧🤧 ولی اینجوریع ک کلا من ی کاپل تو کیپاپ شیپ میکنمم و تماممممم
🍒🍪𝒫𝒶𝓇𝓀 𝓃𝒶𝓎𝑒𝑜𝓃📎❄️

آرزو بر جوانان عیب نیست میگردم یکیو پیدا میکنم 😃😉

جوینده یابنده سسسسس👌👌
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Hi-kpop

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan