Guerrilla - ATEEZ (에이티즈) [2022 KBS Song Festival] _ KBS WORLD TV 221216

دانلود اجراهای Guerrilla و T.O.P از ATEEZ در KBS2022

Guerrilla

Download:1080 

 

T.O.P

Download:1080

  • Snow Boy

دیدگاه ها [ ۵ ]

رآنده‍ شُده اَز بِهشت

خسته نباشی دلاور

سلامتتت باشیییی 😁😁
•-• ʜɪᴋᴀʀᴜ

چرا باید به این چیزی که رو سر مینگی عه بخندم؟! 😂😂😂

چرا یجوریه😂😂😂

حس میکنم داشته خونه تکونی میکرده یهو منیجر پریده تو خوابگاه گفته : اب دستتونه بزارین زمین و بیاین که یادم نبود امروز اجرا دارین

مینگی هم دیده وخ نیس گفته ولش کن بابا با همین میرم اجرا میکنم هیچکی هم نمیفهمه تازه دو روز دیگه میشم یه موضوع داغ بین نیتیزن های کره ای که دارم مد سازی میکنم و نماد نیو فشن کره میشم😂💔

😂😂😂😂😂😂😂
والا ایدولا خیلی راحتن گونیم بپوشن ملت میگن مد جدیدهههه

یه لحظه فکر کردم عکس کاور امامه هست... 😐😐😐

فکرتو خریدارممممم😂😂

بخر بخر پول لازمم 😂 چند میخری ؟ 

چند وقت دیگه امامه هم گرون میشه بخاطر اینکه مد شده😂

چند میدیی؟؟؟
والااا بعید نیسسسس

انقد مدیر کی کیو هر دفعه ک استایلیست لباسای باز ب ایتیز میده استغفرالله گفته و توبه کرده، پیش خودش گفته بزا خودم دست ب کار شم یه چیز جدید اختراع کنم، خداعم خوشش بیاد

عماعه رو یه ذره بیشتر پیچونده، اورده گذاشته جلو پسرا، مینگی ام ک خدای فشن

خوشش اومده گذاشته سرش👍

👌👌😂😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Hi-kpop

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan