You In My Blurred Memories - JIWOO_KYUJIN (NMIXX エンミックス)[2022 KBS Song Festival] KBS WORLD TV 221216

دانلود کاور اجرای You in My Blurred Memories از JIWOO و KYUJIN اعضای NMIXX در KBS2022

Download:1080

  • Snow Boy

دیدگاه ها [ ۳ ]

 

بذار قبلیا رو ببینیم بعد آپلود کن 

یکم به خودت مرخصی بده این وسطااااااااااااااااااااااااا

😂😂😂 خودمم اینجوریم ک نصف چیزایی ک اپ میکنم رو ندیدم هنوزز

امروز مرخصی دادم ی پست میزارم

اینقدر گروه های دخترونه جدید از 2021 اومدن 

که من هنوز بعضیاشون رو با هم قاطی میکنم 

مثلاً اعضای NMIXX رو اصلاً نمیشناسم و ازشون یک اجرا بیشتر ندیدم 

بعضی از گروه ها مثل ایتزی و IVE رو به خاطر اون اعضایی که دوست دارم بیشتر شناختم والا گروه های دختر خیلی زیااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااادن 

 بلک پینک و چهار عضو طلایی اش و مامامو و چهار عضو طلایی ترش، همیشه برای من ی چیزِ دیگن...

حقیقتا من تک ب تک اعضای گروه ها رو نمیشناسم و فقط ی سریهاشونو میشناسم 
این یکی دو سال گروه های زیادی دبیوت کردن واقفا

من نمی‌دونم چرا عاشق لسرافیم و ان میکس و نیوجینز شدم:)

وبی از نیوجینز میشناسین؟!

همه عاشقشون شدنن چون خیلییی خوبنن 
ن متاسفانههه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Hi-kpop

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan