GOT the beat 갓 더 비트 _Stamp On It_ MV

دانلود موزیک ویدئو جدید Stamp On It از

GOT the beat

Download:1080

  • Snow Boy

دیدگاه ها [ ۱۴ ]

اصننن حرف ندا شتتتتتت*-*

خیلی خوب بود هرچی گفتم کم گفتم:) 

خسته هم نباشی 🤍🐚

راستی خبر داری گفتن که جیمین قراره ماه فوریه سولو بده؟ 

اصننن من مرگگگگگگ😭🔫☠️

ارهه کلا کویینا رو دور هم جمع کردن جز این انتظاری نمیشد داشت 
فدایت عزیز

اره ارههه ای نوووووو🥲🥲

مرسیییییییی 💙💙💙

فدایتت
نور شمال🍀🦌❄

تهیونننننننننننننن💞💞💞💞

چه اهنگ قشنگی بود

دستت درد نکنه🐈‍⬛💛

ارهه جالبیش اینه اول اجراش کردن بعد ام وی داادن بیرون

پیش به سوی ترجمه😈 یوهاهاها🥂

Lets gooooooo

این گروه به تازگی به عنوان گروه ویژوال معروف شده بین نتیزن ها

راستی سلام به روی ماهت 

سلامم فدات شممم خوبی؟؟

والا اینجور ک ویژوالا رو جمع کردنن گروه ویژوال نباشن چی باشن پسسسسس

نمد چرا از این خلاقیتای اس ام خوشم نمیاد... الان اول اهنگو با اجرا داده بیرون بعد ام وی رو:/

 اهنگو با ام وی برای اولین بار ببینی یه فاز دیگه داره

ولی اینجوری انگار اهنگ با جذابیت کمتر اسپویل میشه

یاد ام وی بلک سوان افتادم اونجام اینجوری بود ک ویدئوی اول دنسرای بیگ هیت بودن و کلا دنسشونم ی چیز دیگه بود بعد حدود یکی دو هفته ام وی اصلی اومد و منم اینطوری بودم ک واتتتتت!!!؟؟؟؟؟
Blink 🖤 black Pink

سلام خوبی؟چیزی از گروه پینک فنتسی شنیدی؟خیلی عجیب و غریب و وحشتناک هست یک گروه دخترانه که تو سال 2018 با نه عضو دبیو کرده که یک سال بعدش یک عضو اون گروه را ترک میکنه و میشن هشت نفر. یک عضو این گروه که اسمش دوانگ هست چهره نامشخصی داره چون همیشه ماسک خرگوشی میزنه و نام اصلی نامعلوم داره و میگن از آینده اومده و تو بیوگرافی اش زده تو سال 2189 بدنیا اومده. من لیریک یکی از آهنگاشون رو نگاه کردم خیلی آهنگ و قیافشون ترسناکه و یک چیز عجیب دیگه اینکه ویژوال گروه دوانگ هست همونی که هویت نداره . ببخشید که اگر اینقدر حرف زدم . لطفاً اگر میشه موزیک ویدیو زهر از گروه پینک فنتسی (همین گروهه) بزار آخه تو یوتیوب هست و من نمی توانم نگاه کنم پس لطفاً ازشون موزیک ویدیو بزار تنکیو (سپاس)

 

باش فدا فقط اسم انگلیسی اهنگوو بگوو لطفا

چه حق فرمودییییی👍👍👍🤕

😁😁😁😁😁

راستی وبلاگ سونتین دیگه فعالیت نمیکنه؟؟؟

آدرسش رو میزنم پیجشون بالا نمیاد...

حقیقتا نمیدونم...
کلا جز دوسه تا وبلاگ جای دیگه ای نمیرم
یکی دو روز بعد امتحان کن شابد درس شع

راستی ببخش اینجا میگم 

امّا دوستان حاضر در سایت سلاااااااااااااااااااااااام 

لطفاً اگر کسی آدرس وبلاگی از مامامو رو داره که در وبلاگش برنامه های مامامو رو هم مثل وبلاگ بلک پینک لاورز بگذاره لطفاً بگید...

من خیلی دنبال ی پیج کامل از مامامو (شامل همۀ برنامه هاشون) هستم 

Thank you all

اراحت باش فدا
🍭SlollipopS🍭

چکش میکنم دوباره 

اوکااایییی

سلام خوبی من کاربر blink ❤ blackpink هستم 

اسم موزیک ویدیوی پینک فنتسی به انگلیسی paison هست

باش عزیز سعی میکنم زودتر بزارمش
ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

کارینایی که موهاشو دم اسبی بسته رو نمیتونم:) به هیچ عنوان:) 

وینتر با موی کوتاه 
کارینا با موی بسته ...
هییییی

سلام . یه سوال دارم ....

الان این گروه من عکسشونو نگاه کردم عضوایی از اسپا و گرلز جنریشن و ردولوت به چشمم خورد .

شباهت ظاهری دارن یا واقعا گروهی از ایدلای دختر اس امه؟

ن عزیز شباهت نیس خودشونن اومدن از هر گروه چند تا برداشتن ی گروا جدید زدن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Hi-kpop

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan