BABYMONSTER - Dance Performance

دانلود ویدئو دنس جدید Babymonster

Download:1080

  • Snow Boy

دیدگاه ها [ ۸ ]

الــی ;‌

حس میکنم بی حس شدم :///// 

چرااا؟؟
الــی ;‌

یه لحظه خیلی ذوقیدم از داشتن ایدلای جدید 🙂😔💔

ولی من کلا ایدولای قدیمیو بیشتر دوس دارممم
𝕼𝖚𝖊𝖊𝖓 𝖍𝖆𝖑𝖘𝖊𝖞

طراح این دنس lee jung

سپاسسس برای اطلاعاتتت
نور شمال🍀🦌❄

چرا زودتر کامبک نمیدن

پیر شدیم از دست این کمپانیا🤦🏻‍♀️

هییی هییییییی

یه چند وقتی هست که کراش به کراشام اضافه نکردم الان حال ندارم اسم و چهره ی 7 نفر دیگه رو وارد حافظه ام کنم صفحه هم ندارم دوباره بخاطر عنجی حرص بخورم:)) 

سو یکم منتظر میمونم تا کامبک اصلی بعد نظر میدم ولی یکم نا هماهنگ بودن 

😂😂😂 ببین مثل خواهر من باش اینقدددد کراش داره ک نگووووو ولی سر جمع ی ۳۰ تاشونو یادشههه😁😁😁

بیبی مانستر هم یه گروه کاملا معمولیه 

من ک توقعم بیشتر بود 

وقتی هم دیدم اعضا ایقد کوچیکن حسم بهشون تغییر کرد 

 

 

نه اینکه از کوچیکا بدم بیاد ، نه اصلا مثلاً واقعا نیوجینز رو دوست دارم چون خیلی با کانسپتشون جورن 

ولی بیمان.....

والا هنوز نظر خاصی ندارم منتظرم دبیوت کنن ببینم چجورین 
راجع ب سنشونم مثل اینکه اون ۱۵ ساله ای ک پایین ویدئو نوشتن اشتبااه سنشون دو یا سه سالی بیشترههه 


ارهه نیوجینز واقعا با کانسپت شون جورنن

من بیشتر از همه روی بنگتن کراشم بعد ایتزی و استرس کیدز بعد ب پ بعد اسپا بعد یه بازیگره جونگ_هه -این

دیگه یادم نیست رو کی کراش بودم ولی بازم بودن😂اهاا ایو و سای رو یادم رفته بوداا 

اخرین دارم سعی میکنم روی لسرافیم اکسو و تی اکس تی و نیوجنیز کراش بزنم ولی تنبلیم میاد 😭😂

من خیلی گروه استن نمیکنم ولی اهنگ های بیشتر گروه هارو دنبال میکنم

کراش ک من کلا ی دونه بایسسس دارم تو کیپاپ ، تنها گروهیم ک علاوه بر اهنگاش برنامه ها و ورایتی شو و ... رو دنبال میکنم بنگتنه 

وایییی تی اکس تی خیلییی خوبهععهههه😭😭 اون برنامه ای ک تموم گروه های هایب غیر بنگتن توش هستن رو دیدی؟؟ ببینی رو تی اکس تی و لسرافیم درجا کراش میزنیییی مخصوصا ای اکس تییی
بقیه ی گروع ها در حد دنبال کردن اهههنگاشونهههه

وای اره من اصلا حوصله ندارم فقط فقط مال بنگتن و گاهی هم بلک پینک رو نگاه میکنم 

من هنوز وقت نکردم بن ویاج رو ببینم //😂 انشالله تابستون تمومش میکنم 😐

اصلا اگه جواب کامنت قبلیم رو ندم شب خوابم نمیبره 

منن بوون ویاج اینا رو همه رو دیدممممم فقط رانو ی چتد قسمت اخرشو ندیدم با چندتا از لایوا و اینا 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Hi-kpop

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan