TXT (투모로우바이투게더) _Sugar Rush Ride_ Official MV

دانلود موزیک ویدئو جدید Sugar Rush Ride از TXT

پیشنهادی

Download:1080

زیرنویس فارسی

 

 

پ.ن: ......give me give me more

منبع زیرنویس فارسی:fatalsub-world3.blog.ir

  • Snow Boy

دیدگاه ها [ ۱۹ ]

این ام وی=مرگ

#حقق

......حرفی برای گفتن نیست......

 

 

.......من برم خودمو غرق کنم.......

لنتیی خیلییی خوببب بودددددد😭😭😭 فردا برم اجرا بگیرم از این ام وی اجراشونم مرگههه حتمنننن

منننن مرگگگگگ منننن ذوقققققققق 😭چقدر خوبههههههههههه چرا زودتر فنشون نشدممم

😂😂😂چون تنبلیت میومد و حوصله نداشتیییی
زهرا مرادی

منی که هنوز تو سوری آیم ان آنتی رومانتیک گیر کردم:))

هییییی هییییی وقتش بود بیای بیروننن 

این اهنگه البوم بود یا سینگل؟وب تی اکس تی میشناسی؟

ببخشید انقدر کامنت میدما 😐😂😂😂من کلا زیاد حرف میزنم شرمنده 😂

نه البومه
والا قبلنا ی وب تی اکس تی میشناختم ولی گمش کردم بازم بزن تو گوگل میاد احتمالا باللا

*اشک 

سرچ کردم بروزش که همه چی رو بزاره نیستت 😭

ایگووو چه بد ولی بازم پیدا کردم میدم بهت
تو فعلا بشین قدیمیا رو ببینن تا تموم کنی بروز شه امیدوارم یا ی وب دیگه پیدا شه

ممنونن من تورو نداشتم چی کار میکردممممممممم 😭

فدایتتت ببین یکی از بچه ها ادرس وب پیدا کرده برات برو ببینش
🍒🍪𝒫𝒶𝓇𝓀 𝓃𝒶𝓎𝑒𝑜𝓃📎❄️

@lily

وب بورا هست ، ولی تازه زده تا چند وقت دیگه کامل میشه : کلیک 

تنکسسسس
@lily
نور شمال🍀🦌❄

وای خدا وایییی

یا خدا 

 

امروز خاک سپاریمه بچها همه بیاین اونی بیای صدرصد⚰️⚰️⚰️

نه دیدیششش؟ زیادی خوب بود 🥲🥲🥲🥲


اینحور ک معلومه همه خاک سپاری دارن کسی نمونده بیاددد😭😭

میشه لقب هات ترین mv سال رو بهش بدم؟

یسس آفکورسسسسسسسسسس

@🍒🍪𝒫𝒶𝓇𝓀 𝓃𝒶𝓎𝑒𝑜𝓃📎❄️ 

دمت گرممممم خیلی ممنونننن🥰🥰❤🤍💙

برا کوکی توت فرنگییییی

no no no 

هات ترین نیس .. چون هنوز جیمین از بی تی اس آلبوم سولو نداده بیرون🌝

ولی خیلی توپ بودددد

نههه خوب چیم سولو میدههه این از نظر بوی گروپا بود 
و گرنه بایس خوودم چیمممههههه
🍒🍪𝒫𝒶𝓇𝓀 𝓃𝒶𝓎𝑒𝑜𝓃📎❄️

خواهش^^💖

💜💜💜

وای...زیادی خفن بود کهههه
اصا تی اکس تی یه چیز دیگسسسس
هیونگ بایست تو تی اکس تی کیههه؟

خیلیییی خفنهه چینجااااااااااا 
والااااا من کلا ی چیم بایسمه تو کیپاپ ، ولی خوب ی برنامه بود سوبین توش خیلی کیوت بود کلا اونجا 
🍒🍪𝒫𝒶𝓇𝓀 𝓃𝒶𝓎𝑒𝑜𝓃📎❄️

@lily 

قربونت عزیزم 🥰🤍

----------------

برا کوکی توت فرنگییییی 

جیغغغغغ 🥺✨💖 تا حالا کسی اینطوری صدام نزده بود 🤧🥲😅

اوکیه پس من کوکی توت فرنگی صدات میکنم خوبه؟؟ 

سلام اشتباه نوشتینgive me more نیسgimme moreدرستشه

خییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خفن بود :))))))

والسلام

نامه تمامم👌👌

5 ساعت دیگه تفلد پسرمههههههههههههههههه تهیوننننن (فعلا بایستم کای و تهیونهههه) هووو🎉💃🏻🕺🏻💃🏻🕺🏻💃🏻

چینجااااا؟؟؟
من بایس ک نههه ولی سوبین و یونجونو ترجیح میدممممم
🍒🍪𝒫𝒶𝓇𝓀 𝓃𝒶𝓎𝑒𝑜𝓃📎❄️

ارههه 🥲

🤧
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Hi-kpop

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan