Candy In My Ears - Brother and Sister(MOON BIN X Moon Sua) [Music Bank] _ KBS WORLD TV 220624

دانلود کاور اجرای Candy In My Ears از MOON BIN و MOON Sua

Download:1080

  • Snow Boy

دیدگاه ها [ ۱۲ ]

🍭SlollipopS🍭

ببین این خواهر و برادر چقدر قشنگ این آهنگ رو کاور کردن

مون بین که عضو آسترو هستش امّا خواهرش رو نمیدونم

خیلیی قشنگ بود واقعاا من کلا چند روز قفلی شدید بودم روش 
منم خواهرشو نمیدونم حس تحقیقم نداشتم نگا نکردم 😅😅

خواهر برادرن؟خیلی قشنگ بود 🥺

تا باشه از این خواهر برادرا 😐هعیی منو داداشم خواستیم ران بی تی اس رو کاور کنیم پام رفت توی شکمش 😂 هی میخوردیم زمین سر یه حرکتش 😂😂😐اره..ولی مایک دراپ رو خوب انجام دادیم 😂

یسس یسسس خیلی خوب بودددد

😂😂😂😂تو داداشتم ب نوبه ی خودتون لنگه ندارینننننننن
وری گوددددد
🍒🍪𝒫𝒶𝓇𝓀 𝓃𝒶𝓎𝑒𝑜𝓃📎❄️

ولی من حس تحقیق دارم 😔😂

او یک خواهر کوچکتر به نام مون سوآ دارد که کارآموز کمپانی وای جی بود و در مسابقه مشهور رپ Unpretty Rapstar نیز شرکت کرد و به مرحله فینال هم رسید‌ 

مون سوآ عضو گروه Billie هست 

آره دیگه همین 😂✨

یه لعنت به خودم فرستادم که با اینکه فن بیلی هستم نومودونستم این مون سوآ همون مون سوآ اس😐💔

 

🤧🤧چقد خوبه که هستیییییییی


مرسی اطلاعاتتتتتتتتتتتتت

ایگووو کنچانااااا زیاد فک نکن بهش
🍒🍪𝒫𝒶𝓇𝓀 𝓃𝒶𝓎𝑒𝑜𝓃📎❄️

قربونت ♥️🌈

چه بگویم 😔💔

💜💜💜

زیاد از این اتفاقا پیش میاد اینقد ایدول زیاده ک ادم نمیتونه ب همه برسه

میخوام داداشم رو خفه کنم انقدر رو مخهههه 😐هعی به گرل گروپ های مورد علاقم هیت میدههههه ولی بوی گروپ هارو دوس داره 😐منم چون دوستشون دارم نمیتونم هیت بدممم.. 

کلا فن بوی کمه باز فن بویه ک گرل گروپا رو دوس نداشته باشه نایاب تره
داداشت چون میبینه حرصی میشه هی هیت میده و گرنه اون هیت میده تو چیزی نگو چند وقت بعد خودش خسته میشه

نمیتونم باور کنم که رفتی..

منمم

چطور تونستی بری؟ چطوری تونستی تنهامون بزاری؟چطور دلت اومد لعنتی؟ چطوری تونستی کاری کنی که وقتی اسمت رو سرک میکنیم بجای است، بود رو ببینیم؟:))) فنت نبودم ولی خیلی ناراحت شدم:)خدا از کسایی که باعث مرگش شدن نگذره... حالا یه مشت بی فکر عوضی دارن میگن جیمین (بیشتر چیم)و جنی و ته ته میگم اونا هم به همچین سرنوشتی دوچار میشن:))) خیلی بده که اعضا ببین مردم خواستار مرگشونن:)) 🥲خوب بخوابی.. حداقل از این دنیای مسخره و بدرد نخور که مردم قدر مرده هاشون رو بیشتر میدونن رفتی همه ی ما هم یه روزی میایم پیشت مونبین عزیز.. 

من دیشب کلا سمت گوشی نرفتم و نتم خاموش بود صبح تو یوتیوب دیدم اول فک کردم شوخیه بعد دیدم نهههه!! 
دارم از اینکه وارد کیپاپ شدم پشیمون میشم .... خیلی بده واقعاااااا اینکه هی خبر میاد این ایدول مرد اون یکی مرد.... یکی میگه قتله و ادامه داره 

واقعا نمیتونم حرفی بزنم خیلی بده حالم

غم انگیز ترین و دردناک ترین اجرای تاریخ کیپاپ...... 

خدا ...... 

 

پاکش کردم دیگه نمیتونم نگاش کنم....

ولی من نگاش کردم و کلی گریه کردم باهاش 

جوری ک عاشق هم بودن 😭😭😭😭💔💔💔💔

نه دیگه نمیتونم نگا کنم ...

لبخندش رو که میبینم گریم میگیره ... خیلی سخته.. و اینکه ممکنه ادامه دار باشه خیلی خیلی سخت تره.. 

منم اومدم توی دنیای کیپاپ که بتونم باهاشون بخندم و شادی کنم و در سختی هاشون سختی بکشم.. ولی فکر نمیکردم اینطوری بشه اگه واقعا ادامه دار باشه و دقیقا برای همونایی که ترند شده که نفر بعدی میشن..منم باهاشون میمیرم.. 

دقیقا تموم عکساش با لبخنده کلا قیافه ی خندونی داشت 
خیلی بده واقعا... باور کن ب جایی رسیدم ک میخوام کیپاپو بزارم کنار بخواد اینجوری باشه اوضاععع
نور شمال🍀🦌❄

بیچاره خواهرش الان چه حسی داره😭😭😭💔💔💔💔💔🥲🥲🥲🥲🥲

نمیتونم باور کنم 

با خبر فوتش یه اظطرابی تو دلم افتاده💔💔💔💔

تواین دنیا که سختی زیاد کشید امیدوارم تو دنیای بعدی روحش اروم باشه🥺🥺🥺🥺

دقیقاا خیلیئ بده واقعا 

منم امیدوارمممم....

منم قبلا خیلی سعی کردم بزارمشون کنار و همین الانشم میخوام ولی نمیدونم،اگه برام یه خواننده ی معمولی بودن کاری نداشت ولی اونا الان برام مثل یه خانوادمن، این که اونارو ترک کنم نسبت به خانواده ی واقعی خودم سخت تره

خودمم نمیدونم چرا انقدر براش ناراحتم.. هعی حداقل توی بهشت خوشحال تره میخوام بهش فکر نکنم ولی اسم موبین همش توی ذهنم تکرار میشه یا هر جا میرم یه حرفی از سوبین و نفر بعدیه شاید بهتره تا یه مدت از فضای کیپاپ فاصله بگیرم، 

چقدر ذوق داشتم برای سولوی یونگی.. همش خراب شد.. 

کنار ک نمیشه ولی کم کم سعی میکنم اعتیادمو کمتر کنم .... 


همه ناراحتن واقعا هیچکسی توقع شو نداشتتت.... حرف نفر بعدی ک اصن حال همه رو خرابتر میکنه...

دقیقا.....
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Hi-kpop

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan