트리플에스(tripleS) _Rising_ MV

دانلود موزیک ویدئو جدید Rising از  tripleS

Download:1080

  • Snow Boy

دیدگاه ها [ ۸ ]

نور شمال🍀🦌❄

wow

wow

wow

همون گروه دخترونه خفنی که میخواستم

دختر باید اینجوری باشه

(・。・)

میدونستی یکیشون خواهر bibi🫠

👌👌👌 خیلیی خفنننننن 


نهههه جدییی مییگیییی؟ نمیدونستممممم

خیلی خوب بود این 

اما چرا اینقدر گیج شدم ؟ 

انگار ورژن دخترونه ان سی تی ان 

مگه چهارتا شون قبلاً ام وی ندادن ؟

حالا چرا ایقد زیاد شدن ؟ 

اصن خیلی گیج شدم 

ولی کانسپتشون عالیه ، ویژووالم ک حرف نداره 

هر کی میدونه اینجا چه خبره یه توضیحی بده 

 

منم هنگ کردم و نمیدونم چه خبرهههه
نور شمال🍀🦌❄

اره تو بیوگرافیشون نوشته بودن دیگه نمیدونم چقدش راسته🤔

اگه تو بیو بوده ک احتمال زیاد راسته

ادمین این خبرو شنیدی ک جینی عضو انمیکس گروه رو ترک کرده؟؟؟

من تازه دیدم 

برگااام 

البته جینی خیلی با استعداد بود شاید نتونست با کانسپت انمیکس کنار بیاد 

خدا کنه بعدا بتونه دبیو کنه 

جدییی؟؟؟ ن نمیدونستمممممممممم
رفتش واقعا؟؟؟ 
احتمال قوی سولو دبیوت میکنه

اره جی وای پی هم تایید کرد 

قرارم به زودی شش نفره کامبک بدن 

بگم تعجب کردم خیلی زیاد دروغ گفتم از بس ک از این اتفاقا افتاده ی جورایی ادم تعجبش کم شده شدتش 
جدیدا هم ک خیلی بیشتر باز از این اخبار جدایی هست
نور شمال🍀🦌❄

B

انجور که من شنیدم این گروه کلا ۲۴عضو داره وقراره توی هر ماه چن نفرشون دبیو کنن اینجوری دیگه میخواد ۴نفر باشه ۵نفره باشه هرچقد باشن دیگه نمیدونم چقدش درس باشه

@B
نور شمال🍀🦌❄

اونی تو روخدا به دوستت بگو اینو ترجمه بزنه🫶

 

بهش میگم ولی الان ی جوری شده ساینایی ک ساب انگلیسی میدادن مشکل دار شدن بازم میگم بهش
نور شمال🍀🦌❄

کومائو 💛🌻

فدایتتتت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Hi-kpop

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan