عیدتون مبارک

های گایز، امیدوارم حالتون خوب باشه

خواستم بهتون بگم من چند روزی نیستم و ی سری پست

میزارم رو حالت انتشار در اینده و درخواستی هایی ک دادین و لینک پست هایی هم رو که خرابن 

 بعد اینکه برگشتم میزارم براتون، اگه تونستم میام و کامنت جواب میدم اگه هم نشد که نمیام.

پیشاپیش سال نو رو تبریک میگم بهتون و امیدوارم امسال ی سال خیلی خوب باشه براتون و تو این سال شاد تر و سالم تر از پارسال باشین،به ارزوهاتون برسین و اونایی ک کنکورین با موفقیت کنکورو پشت سر بزارن و لحظه ی تحویل سال برای منم دعا کنید .

لاو یو 💜💜

  • Snow Boy

دیدگاه ها [ ۱۰ ]

نور شمال🍀🦌❄

اونیییی سال نو توم مبارک ایشالا امسال سالی باشه که همه میخوان

دلمم برات تنگ میشه🥲🩵🩵😭😭😭

سال نوی گذشتت مبارک فدا
ایگووو کنچانا برگشتمم دیگههههه
•𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐀 𝐅*𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐒𝐡𝐢𝐩𝐩𝐞𝐫!!•

سال نوی توهم مبارک باشه ادمین :)

ممنون بابت تمام زحماتی که برای اینجا میکشی 🙂💜💛💞

مرسی فدات شم 
مرسی ک هستین و حمایت میکنین و دلگرمی میدین

سلام عزیزم 💜

عیدت مبارک باشه مرسی که برای ما وقت میزاشتی پست میزاشتی واقعا خسته نباشی 🤍

خیلی دوست داریم 💘❤

امید وارم سال خیلی خیلی خوبی شروع کنی عزیزم 🤍 

عیدت مبارک 🤍❤

سلاممممم، سال نوی گذشتته تو هم مبارک فدا 
خواهش میکنممم عزیز💜💜
ممم ی سال خیلی خوب و پر از اتفاقای خوبو بزات ارزو میکنم و امیدوارم ب ارزوهات برسییی

الهی من فدات شم همزادم... از دعای خیر تو باشه ان شاء الله...

به خودت زور نکن عزیز... هر وقت شد، بیا😊

من توی اون یکی پست تبریک گفتم برای همین اینور تبریک نمیگم😂💕

خداااا نکنه عزیز
قربونت همزادیممممم 
ایگووو تو هر جا دوس داری بگوووو 💜💜

یووو عیدت مبارک اونی برات کلی ارزوی خوب میکنم و امیدوارم امسال سال خوبی برات باشه 💜

مرسیی فدات شم امیدوارم امسال سال خوبی برای همه باشه 💜💜

مهربون جانم سال نوت مبارک عزیییزم انشالله  سالی سرشار از سلامتی و سربلندی و دلخوشی و خنده هایی از ته دل زیاااادی داشته باشی... میبوسمتتتتتتت

ماهیییی شییییی خوبی تو عزیز؟؟؟
منم ی سال پر از شادی و اتفاقای خوب برات ارزو میکنمممم و امیدوارم ب رویاهات نزدیک تر بشیییی💜💜😘😘
نور شمال🍀🦌❄

یوهووووووو ببین کی برگشته اخیشششششش اومد دیدم اونی برگشته یه حس خوبی گرفتم🤧🤧🤧😍😍😍😍🥺🥺🥺💛💛💛💛🧡🧡🧡🤍🤍🤍🤍

فدات شم کهه😍😍 اره دیگه جایی بودم چند روزی نمیشد بیامم
ولی خودمم وقتی برگشتم احساس خوبی پیدا کردممم

قربونت برم من عزیز دلم، من خوبم تو خوبی جانم؟

اومووو مرسی سحرِ قشنگ من ؛ دورت بگردم من مهربون جانم 🥺💙💎.

 

اگه محد و ویمون پیامم و میبینن؛

 عیدتون خیلی مبارکا باشه ، دوستون دارم ! دلم براتون خیلی تنگه، براتون بهترینا رو ارزو میکنم ، امیدوارم موفق ترین باشین عزیزای دل من💖🌺.  و در اخر...

ویمونااا دختر ناز من مراقب خودت باش.

محدثه ی بلای من موفق ترین باشی رفیق.

خوبم من فدای تووو،
خدا نکنه ک عزیز، راستی با کیوتی چ میکنییی؟؟ تو وبش پیام میدی یا تل و اینا؟؟


@همزاد و ویمون
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

******** ***** **** *** **** *

 *** *** *** ***** ******** ***** *** ******* ***** *** ****** ******* *** *** ** ***** *** ****

 *** *** *********** **** **** ** **** ****** **** ** **** ******** *** **** ***** **** ****** ***** ****** 

**** ******* ** **** ** **** **** ****** *** **** ***** *** ******* **** ** ****** *** **** ******* 

*** *** *** ** ** ******** **** *** **** * **** ** ***** ***** ** **** ** ***** ** **** ***** ** ***** ** ******* *** ****** ******** *** *** **** ***** *** **** ****** ****

💜💜😘😘😘
نهه کیوتی نمیاد این وراا😂😂😂، ولی چشم بازم سان میکنمم 
اره کلا بمب خنده و انرژییه ،😂😂 خوبع دیگه ماشالله با همه دوست شدی دیگه کیوتی و دوستان 

یهو دیدی اومد بعد یهو احساسات پاک منو ببینه جر میخوره کهT^T خب پس بهتره نبینه:"/

اره دورش بگردم،آرهههه بعد همشون فوق العادنننن!! چه نویسنده های گلی ... مونی که فرشتس !.

😂😂 اوکیی اوکییییی

ارهه مونی بچه زیادی خوبههههه دوسش دارم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Hi-kpop

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan