[Choreography Video] SEVENTEEN (세븐틴) - 손오공

دانلود ویدئو دنس Super از SEVENTEEN

Download:1080

  • Snow Boy

دیدگاه ها [ ۵ ]

سلام میشه لطفا این وبو پیوند کنی؟

G-IDLE LAND

کردی بگو منم بکنم

راستی منم میتونم الان بهت تو ساب زدن کمک کنم یا برات ساب بزنم هرجور میدونی

ببخشیددد دیر دارم جواب میدممم کامنتا اینقد زیادن این وسط ی سریا میمونه ببی جواب 
اوکیه الان پبوند میکنم فدا 
ساب ک حقیقتا اگه دووس داری ام ویایی ک میزارم هر کدوم خواستی بزن 

گاشششششش مرسی گذاشتیشش :))

 

فدلاا💜💜💜
Park SuA (همون نورلند قدیمی)

عا ممنون شماهم پیوندی و اینک زحمت اینارم میکشی لاو؟!

پیوند؟

K-POP Lovers

TAB LISTI

Fake World

اوکی من ساب میزنم براتون خصوصی میفرستم 

عزیز وب اولت اوکیه ولی دوتای دیگه چون کیپاپی نیس نمیتونم بزارم فدا 


👌👌👌
Park SuA (همون نورلند قدیمی)

اوکی حله. تو اولی پیوند شدید

ممنون

فدا

یادی میکنم از جونگکوک که در تاریخ 24 مه 2023 (یعنی 2 روز پیشی که دارم این کامنت رو مینویسم) این چالش رو رفتن.

همچنین یاد میکنم از این که یه لباس آستین بلند پوشیده بودن ولی وقتی بلند شدن یهو با نمیدونم شورت بود یا شلوارکِ جیغِ قرمزشون رو به رو شدیم.(ترکیب لباس آستین بلند + شلوارک... بالا رو خوب پوشونده بود ولی فکر کنم فکر نمیکرد بخواد بلند شه😂💔)

یاد میکنم از اینکه چون جا نبود و از یه ور اپن بود و از یه ور دیگه میز، نمیتونستند درست برقصن.

😅😂😂😂 واییی اره من امروززز رفتمم یوت دیدم و مردم از خنده خیلیی باحال و فان بودددددددد
کلا اکثرا کساییی ک میان لایو میزارن اینجورین ک بالا رو پوشوندن ولی پاینننو نمیپوشونن😁😁

ولی هر بار ک کوک تو لایواش میخونه من میگم چرا این اینقدر صداششششش خوبههه واقعا؟؟؟اصن اهنگ انگلیسی بخونه دخترونه باشه رپ باشه هر چی باشهههههه اصن وقتی میخونه اونم بدون هیچ دم و دستگاهی زیادییی خوبهههه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Hi-kpop

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan