BTS (방탄소년단) _Take Two_ Live Clip _2023BTSFESTA

دانلود اجرای Take Two از BTS

Download:1080

 

 

پ‌ن: انگار سالها گذشته ...

  • Snow Boy

دیدگاه ها [ ۱۵ ]

همه مو دارنننن

دیگه قبل این بوده ک جین و هوپ برن سربازیییی

یک سوال

مگه این آهنگ جدید نیست؟ 

جیهوپ و جین که رفتن سربازی چجوری الان هفت نفرن؟ 

قبل سربازیاشون ضبط کردنننن فدا الان پخشششش

میگم که همزادی اینجا یه رای گیریه برای بهترین لیدر و نامجون توش عضوه فعلا با اختلاف کمی جلوییم ولی یسری دارن توی کامنتا چرت و پرت میگن و منم رفتمز دادم و گفتم ما همه جوره میبریم چون فندوم آرمی خیلی گنده اس!

من الان لینکشو بهت میدم، لطفا به هرکسی میتونی لینکشو بده و متذکر شو بهشون میتونن هر 1 ساعت یه بار رای بدن. بقیه هم توشن ولی دقیق نمیدونم کیا هستند.

کلیک

هییییی الان دیگه از تاریخش گذشته حتمن نه؟؟

سلام  خسته نباشید بهترین وب کی پاپ شما هستید 

میشه لطفا از گروه ترژر بیشتر پست بزارید مثلا اگر کنسرت جدید داشتن اهنگ جدیدی یا موزیک ویدیو جدیدی بزاری منظورم اینه از ترژر بیشتر بزارید لطفا 

چون این گروه وبشون دیگه فعالیت ندارن خواهش می کنم لطفا 

چشم

همزادییی این دو تا لینکی که میدم فقط مال بی تی اسه و توضیح داده راجع به رای گیری ها ولی تو تا جایی که میتونی نشرش بده چون یکیشون جایزه فیزیکال داره و اون یکی رو نمیدونم ولی عقبیم😂

اینو عقبیم

اینم جایزه فیزیکال داره که یکیش لینکش اشتباهه ولی توی کامنتا درستش رو گذاشتند

ببخشید دارم زحمتت میدم😂💔💜

گریه؟ نه اصلا😭

وای نهههههه😭😭😭😭😭😭😭

فقط اینکه نامجون و جونگ‌کوک اولش میگن دلمون تنگتون شده😭😭😭😭😭

چرا زودتر 2025 نمیادددددددد دارم جون میدممممممممم😭😭😭😭😭😭😭😭😭

دل آرمیامم تنگ شده.......

وای چه وقتی یکیشون میخونه بقیه تو حِسَن و دارن همخونی میکنن... وای خود آهنگو نمیتونستم و الان این لایو شو رو هم نمیتونم😭😭😭😭😭

این جونگکوک هی میزد روی قلبش و رفته بود توی حس... بقیه شونم همین طور😭😭😭

وای جون ندم روی این آهنگ خیلیه😭

اهنگش ی طرف نحوه اجرا و اینکه همه پیش همن ی جور دیگه قلب اومو ب درد میاورددد....

OH MY GOOOOOOOOOOOOOOOOOOD BTS♥♥

I REALLY MISSED THEM SO MUCHHHHHH♥♥♥

VERY VERY DREAMLIKE♥

L♥VE U SO MUCH MY DEAR AND LOVELY BTS♥♥♥

STAY FOR ME^^

KISS KISS

💜💜💜

عالی بود 

فقط میتونم ازت یه درخواستی داشته باشم ؟

چیی فدا؟

خیلی خوب بود 💜💜

خیلیییی...💜💜

قلبممم 🙃

کششش نداره دیگه 

اینقدر این 2 روزه افتادم توی رای گیری ها که حد نداره😂

اون رای گیریه که گفتم جایزه فیزیکال داره تموم شد زمانش😂

ولی رای گیری برای بهترین لیدر 2023 یعنی این سایت، تهیونگ و نامجون و جین برای most handsome man در این سایت در حال برگزاریه😂

این دیگه درست ترین خبری بود که برای رای گیری ها داشتم.😂

ببخشید توروخدا دارم اینقدر زحمتت میدم😂💔💜

*اشک... 😭😭😭😭گریه چیه بابا.. چرا باید برای یه اجرا گریه کنم..؟ (همچنان تموم کردن یه بسته دستمال و زار زدن😭😭)انگاری از وقتی هفت نفر دور هم دیده بودمشون خیلی گذشته.. سولو هاشون قشنگه اما بی تی اس هفت نفره یه لول دیگست:)) 

ارهه منم دلم لک زده بود واسه هفت نفرشون کنار همم...

وای چقدر بیکارم من.. نشستم دارم همه ی کامنتای وب رو میخونم و همه ی پست هارو دوره میکنم😭😂😂😂

😂😂😂😂کار بسی خوبی میکنیییییی
من وب بنگتن ک بودم اینجوری بودم میگشتم میدیدم کدوم پست کامنت نداره زیرش کامنت میدادم

چقدر دلم براشون تنگ شده

منمم...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Hi-kpop

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan