توجهه

 

های گایز ، امیدوارم حالتون خوب باشههه خواستم اطلاع بدم چند روزی نیستم و تو این مدت اگه تونستم پست میزارم اگه نه هم که میانهه برگشتم جبران میکنم و اینکه کامنتا رو هم وقتی برگشتم جواب میدم عزیزای دل، چون وقت نمیکنم و دسترسی به نتمم کمه 

خلاصه که اونایی ک امتحاناتشون تموم شده براشون خوشحالم و دانشگاهیام امیدوارم در امتحاناتشون موفق باشن.

لاو یو💜💜💜

  • Snow Boy

دیدگاه ها [ ۴ ]

تو هم موفق باشی ولی اونی زود بیاد دلمون واست تنگ میشه اوک بیا حتما 🥺🥺🥺💜💜💜💜

من نییدونم بابت چیه ولی اگه کاره که موفق باشی اونیییی :)))

اگه مشکلیه امیدوارم زودتر رفع بشه....

اگرم بخاطر نت عه که بازم آرزوهای خوب خوب *

و میسی بابت اینهمه کار و پست و اینا ...😁

خیلی یهویی دلم برات تنگ شد عزیز دلم!

کلی مواظب خودت باش جیمینی مهربونم🥺💜

بوس بهت...

 

قربون اون دلت بشممم من 
فدات شم ماهییییی شییی💜💜💜
تو هم مواظب خودتت باشش💜💜💜

عزیز دلمی بخدااا ، خدانکنه دورت بگردم من.

اومووو مهربون ترینم!💜 💜 💜

حتما قشنگممم بوس بهت🥺💜

خدا نکنه ک عزیزمنننن💜💜💜
مهربون خودتی ماها اداتو در میاریممم
💜💜💜💜
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Hi-kpop

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan