[4K 원테이크] 포레스텔라(Forestella) - DESPACITO [불후의 명곡2 전설을 노래하다_Immortal Songs 2] _ KBS 230715 방송 [SUB]

دانلود کاور اجرای Despacito توسط Forestella

+لینک اصلاح شد.

Download:1080

  • Snow Boy

دیدگاه ها [ ۴ ]

نمیدونم چرا وقتی میزنم رو لینک اجرای killin me good رو برام میاره نه اجرای despacito 

درستش کردم فدا مرسی ک اطلاع دادی💜💜💜

مرسیییی اونیییییی🫂

میگم این گروه فورستلاس و اسمش رو اشتباهی نوشتی the boys :)))

درستش کردم عزیز

خیلی خووووب بود :)))

بالای 5بار پشت سرهم نگاه کردم

من این گروهو تابحال ندیده بودم ^^

 

 

منمممم ندیده بودم قبلا 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Hi-kpop

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan