VICTON 빅톤 _Stupid O_clock_ MV

دانلود موزیک ویدئو جدید Stupid O'clock از VICTION

Download:1080

  • Snow Boy

دیدگاه ها [ ۵ ]

𝒂𝒏𝒊 𝒔𝒉𝒊𝒊

سوبینووووو

😍😍
𝙟𝙚𝙣𝙣𝙞𝙚 𝙧𝙚𝙙 ‎

من که هنوز فن شون نشدم زرت

🤣🤣🤣

سلام به روی ماهت 

خیلی خوش برگشتی 

خیلی خوشحالم 

و خیلی منتظرت موندم

سلاممم عزیز
بسییی کومائوووو💜💜💜

خدایی ویکتن گروه خیلی خوبیه 

 

من واقعا وایب اهنگ و ام وی رو دوست داشتم 

پیشنهاد میکنم بقیه هم ببینن 

اسم رپر گروه رو نمیدونم ولی به نظرم از بهترین رپر های کیپاپه⭐

ارهه گروه خوبیه 
ولی خوب من نمیشناسمشون زیاد، 
یس یسسس

گویا فایله منقیه 

و نتوستم دان کنم

اصلاح شد.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Hi-kpop

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan