[MV] 솔라 (Solar) - 꿀 (HONEY)

دانلود موزیک ویدئو HONEY از Solar عضو MAMAMOO

Download:1080

  • Snow Boy

دیدگاه ها [ ۳ ]

ممنوننن،❤️❤️❤️❤️❤️

خواهش میکنمم

سلام ادمین عزیز من تو مطالب های قدیمی و قدیمی تر خواستم موزیک ویدیو دانلود کنم بهم گفت فایل پیدا نشد 

میگه فایل از طرف کسی که گذاشته شده حذف شده 

لطفاً خواهش میکنم فایل همه MV ها رو دوباره بزارید 🙏💙💛✨

سلام عزیز خوبی؟؟ راستش اگه جایی میبینی لینکی حذف شده زیرش کامنت بده بهم تا من تو هفته اینده ی روز درست کنم، حقیقتا من حذف نکردم لینکا رو اپلودری ک اپ کردم باهاشون مثل اینکه تاریخ انقضا داشته یعنی بعد ی مدت اگه اون لینک دان نمیشد اپلودر حذف میشد
حالام اونایی ک دیدی خرابه زیر پستش کامنت بده ک لینک حذف شده من تو هفته ی روزو اختصاص بدم و درست کنم لینکا رو

خیلی ممنون ولی من الان مدرسه میرم بمونه بعد خرداد براتون یه عالمه زیر موزیک ویدیو ها مینویسم درستش کنید 😅

راستی میشه تمامی موزیک ویدیو های ASTROرو هم بزارید خیلی سایت خوبی درست کردید من واقعا از اسن همه سایت اول از همه سایت شما رو واقعا میگم خوشم میاد چون قشنگ مدیریتش میکنید و وقتی موزیک ویدیو ها که تریلرشون میاد اونا رو زود میزارید

و اینکه من یه درخواستی داشتم که کنار طبقه بندی ها سایت های هر گروه رو میزاشتید مثلا ASTRO ، MAMMAMOO و ..... خیلی گروه های دیگه خیلی خوب میشد ممنون هم میشدم 🙏💙💛✨

😂😂😂منتظرتممم خرداد و بترکون بعد بیا اینجا بترکوننننن


عزیز تعداد طبقه بندیا محدوده و از اون طرفم گروه زیاد داریم و خیلی شلوغ میشه بخوام اون مدلی بزنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Hi-kpop

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan