[제37회 골든디스크] PSY - _That That 강남스타일_ ♪|JTBC 230107 방송

دانلود اجراهای That That,Gangnam Style از PSY در مراسم GDA2023

+کیفیت ۷۲۰ اضافه شد.

Download:1080

Download:720

  • Snow Boy

دیدگاه ها [ ۱۴ ]

عههههه ایشون😂

یسس یسسس
نور شمال🍀🦌❄

چقد این اهنگو تو عروسیای ما پخش میکردن😂😂😂

😂😂😂😂😂😂😂
ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

نوشتی that thay 😅

حواسمم نبود درس کردمشش تنکیووووووو

سلام ادمین جان

خسته نباشی

میگم نمیشه اجراهارو با کیفیت پایین تر بزاری؟ خیلی حجمشون زیاده 

اخه ی جوریه تقریبا ۹۰ درصد با کیفیت۱۰۸۰ میخوان دیگه منم همونو میزارم دیگه چون وب کیپاپه نمیتونم دو تا کیفیت بزارم و گرنه میزاشتم، و گرنه برای خودمم کیفیت ۷۲۰ باشه بهتره چون دوبرابر نتم مصرف میشه و تقریبا همه رو باز از گوشیم پاک میکنم اجراها و اینا رو بعد دیدنشون 
ولی دیگه ارا با اکثریته ک ۱۰۸۰ میخوان

من چقدر دوسش دارم 😂😍🤤

ارههه یکی psy یکیم ایو جزو اونایین ک همه دوسشون دارن

من سای رو از چهارسالگی دوست داشتم 😭😭😭😭😭عرررررر ننهههه اوپاااا چقدر تو خوبی مرددد 😂پیرمرد خودمیییی ماشالله هنوزم مثل تانک میرقصی و میخونیییی 😂😂

😂😂😂😂 ۴سالگییی؟؟ ماشالله چینجاااا

سلام میشه این اجرای psy رو فقط با کیفیت کمتری بزارییی لطفاااا

باش فدا

وایییییییییییییییییی گااااااااااااااد بمب انرژییییییییییییی شدن آیدولاااااااااااا عالی بوددددددددددددددددددددددددددددددددددددد یههههههههههه یهه

ایدولا ک هییچچچچ کللل اون سالنمم همه قشنگگگگگ  کم نزاشتن

یسسس 😂😂😂سای عشق ابدی من میمونههه فک کنم gangnam style تازه اومده بود من باهاش میرقصیدم حتی اسباب بازی سای رو هم داشتم فیگور گنگام استایل بود فک کنم 😎 اون موقع نمیدونستم کره اییه😂سال ها بعد فهمیدم و سپس به کره کمی علاقه مند شدم(انگار دارم مقاله مینویسم 😂) خیلی بعدتر با بلک پینک اشنا شدم و استارت کیپاپ لاور بودم خورد بعد روی بی تی اس کراش زدم به خودم قول دادم دیگه گروه استن نکنم:))) نشد که نشد😂بازم روی بقیه ی گروه ها کراش زدم و هنوزم دارم میزنم 😂😂😂😂😂😂

ساااای تو شروع این زندگی قشنگگگ بودیییی 😂

😂😂😂😂😂 ی ملتو عاشق خودش کرده سای 
اری وقتی وارد کیپاپ بشی نمیتونییی سر قولت بمونی و گروه های دیگه رو استن نگنیی😂 همه مثل همن پس کنچاناااا ناراحت نباش ک نمیتونی جلوی کراشتو بگیری

چقد بد ک واس من دانلود نمیشه :( :( :(

ادمین جانم میشه تو جای دیگه اپلودش کنی 

مثل موزیک ویدیوی vibe جیمین و ته یانگ

تو این "imgurl"

واس من از picofileدانلود نمیشهههه

لطفاااااااااا^^

ممنون میشم♥

هییی این اجرا و اجرای ترژر رو قراره امروز با کیفیت ۷۲۰ بزارم ک تو اپلودر imgurl هستش ولی کیفیت ۱۰۸۰ اینجوریه ک این اپلودره تا ی حد خاصیه حجم ویدئویی که میتونی اپلودش کنی برا همین یا باید برم اپلود بوی یا پیکو که باز اپلو بوی بعد ی مدت ک فایلی دان نشه حذفش میکنه در نتیجه پیکو میمونهه

عالی بووودددد اجراش

این اهنگ گانگنام استایل هیچوقت قدیمی نمیشه

من صداش رو تا اخر گذاشته بودم تو کامپیوتر خونه رو گذاشته بودم رو هواا :)))

گانگام استایل ک اصن استارت شناخته شدن کیپاپ بود

خیلییییییییییییی ممنوونم ادمین جونم.همون 720 هم باشه برام کافیه.^^

بابت زحمات بی پایانت ممنووووووونم ادمین♥♥♥♥

Love u so much♥♥♥

گذاشتم فدا

PSY 42 سالشه ولی خیلی بیشتر میزنه 

تایپِ مورد علاقۀ من نیست 

آهنگ That That رو هم به خاطر گلِ روی مین یونگی دوست میدارم

جدیی؟ ۴۲ سالشه؟ فک میکردم بیشتر باشه
تایپ مورد علاقه ک نه ولی اهنگاش باحالن
اون ک صدالبته ب خاطر شوگا منم نگاش میکنم

نه باو سای 45 سالشه 

من فکر میکردم زنش رو طلاق داده ولی انگار هنوز باهمن 

۴۸میخورهه بهشششش
خوبه خوبب
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Hi-kpop

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan