NewJeans (뉴진스) _Ditto_ Official MV

دانلود موزیک ویدئو جدید Ditto از New Jeans 

Side A

Side B

  • Snow Boy

دیدگاه ها [ ۱۴ ]

یه سوال داشتم چرا دوتا ساید داره؟

نمیدونم واقعا
کلا ی جوریه این گروه ام ویای قبلی ورژنای مختلف میداد الان ساید های مختلف بعدی شو نمیدونم چیکار قراره بکنن😁😁🙁

نمد...ولی خیلی وایبش خوبهههههه

وایبششش ک اره خوبههههه 
ولی کلا اولین گروهیه ک میبینم ورژنای مختلف یا چند سایدیه ام ویاشون

من وایب ام وی و اهنگ رو خیلیییی دوست داشتم 

یه حس عجیبی ب ادم دست میده 

دم هایب گرم 

یه چیزایی میسازه که تا حالا هیچ جا ندیدی 

ولی نمیدونم چرا یاد گارام لسرافیم افتادم، جوری ک اون دختره از اکیپ دوستاش دور افتاد بعد حالت غم انگیزی داشت و مرتب خاطراتش با دوستاش واسش مرور میشد... 

البته قطعاً ربطی بهم ندارن 

جدا از ام وی دلم واسه اعضای نیوجینز هم سوخت ، این بچه ها حقشونه که با ارامش برن دبیرستان و کلی خوش بگذرونن،نه اینکه فقط تو ام وی ها نقش نوجوون های خوشحال رو بازی کنن، اما محبورن تو این سن یه همچین شغل سخت و پر استرسی داشته باشن. به هر حال امیدوارم بهشون زیاد فشار نیاد 

 

 

اره اره گروه های جدید خیلی بیشتر روشون خلاقیت داره خرج میشه 

هیی هیی گارام، من یاد سوجینم افتادم و خیلیای دیگه

میدونی دیگه کسی ک ایدول میشه در کنار اون شهرت و ... متاسفانه این سختی ها رو هم داره حتی اگه ی ایدول موفقم بشی بازم سختیات هس
و منم امیدوارم ک بتونن از لحاظ روحی خودشونو وقف بدن و اسیبی بهشون نرسه
نور شمال🍀🦌❄

وایبش😿

عه سوهو تو سریال قهرمان ضعیفم که اینجاس😻

ا جدیی؟؟ ندیدمش من

تورو خدا بگین فقط من نبودم که با اتمام اسلاید اول گریه‌م گرفت🥲

برم ادامشو ببینم

البته ک فقط تو نبودییییی


دیدی ادامه شم؟

آقا این چی بود دیگ 

چی شد آخرش من نفهمیدم خدایی

اخر این دختر فیلم برداره کی بود😐 آخرش همش رویا بود یا نه نبپنزیپنژیپ

😂😂 اگه فهمیدی به منم بگووووو

راستی این اصلا چرا دو تا اسلاید داره 🧐🤨

الان یه بدبختی مثل من که میخواد زیرنویس بسازه باید چه گوهی بخورم😐 باید با کدوم بسازم 

نمیدونم چرااا چییینجاااااااا 

اسلاید اولش بازید بیشتر خورده برا همون بساز 

واییییی این چرا انقد خوب بوددددد اهنگشششش ویدیوشش داستانشششش وایییی احساس میکنم فنشون شدممممم وبلاگی براشون میشناسییی؟؟نبسانکنتابثاخنختبساخ

اره خیلی قشنگ بود

ن متاسفانه، تو گوگل سرچ کن شاید پیدا کنی

من ی چنل واسشون پیدا کردم و با ترجمه و همه اینا تونستم بفهمم تئوری این ام وی هارو:)))))) خیلییییییییییییییییییییییییییی قشنگه:)))) و دردناکه درواقع.. ولی پشم نموند واسم_ حس مرگ میده و ناخوداگاه ادم گریش میگیرهههه

بگم چیشد کسی توجه میکنه؟😂💔

بگو چنل شو شاید بقیه م بخوان 


اریی بگوو بگووووووووووو 

هیق اشک میریزم._.

میشه اجرا ها و موزیک ویدیو های xdinary heroesروهم بزاری. ._ 

باشه فدات شم ولی فعلل ی چند رویی دارم مراسما رو میزازم بعدش چشم

فک کنم عضو جدید نیوجنیزه 

اخه خیلیا از فنا میگن نیوجینز عضو 6 داره:))))))) 

ا جدیی؟؟ نمیدونستم ک شاید عضو ششم داشته باشننن

توی روبیکاس newjeansir

 

من نت ندارم دیگه نیومدم ببخشید😭💔

خب ی خلاصه ای میگم

من فکر میکنم گوزنه نماد نیوجینز باشه تو ام وی و خرگوش نماد همون دختره که فکر کنم اسمش ریو عه! اخه تو اون جعبه ای که بازش کرد فیلمو برداشت ی خرگوش بود تو اخر ام وی هام وسط نیو و جینز ی خرگوش بود.. حالا من بهش میگم خرگوش

خرگوش و نیوجینز باهم دوستای صمیمی بودن اینو توی ام وی اول دیدم که همیشه باهم بودن و اون ازشون فیلم میگرفت ولی مهم اینجاس که اخر ام وی دختره دیوونه شده بود دیدیم که دیگه دخترا نیستن و اون داره از فضای خالی فیلم میگیره ، همونجا بچها ی کلاس با اشاره دست بهم میفهموندن که خل شده و اینا و فقط ی نفر بود تو اون کلاس که از اول بهش اهمیت میداد.. اونم همون پسره بود که اسمشو نمیدونم._ خلاصه .. ما تو اخر ام وی اول دیدیم که گوزنه رفت.. اون درواقع نیوجینز بود دیگه میفهمیم که اونا مردن! بخاطر همین خرگوش دیوونه شده و درواقع تو ام وی دوم میفهمیم که اون روحشونو میبینه و با روح اونا ارتباط داره! ولی هروقت پسره بهش نگاه میکنه اون متوجه میشه انگار خودش میفهمه داره با روحشون حرف میزنه و فلان ته دلش میدونه باید برگرده به دنیای واقعی ولی نمیخواد دوستاشو ترک کنه..

تو اون تئوری یچیزی درباره لاک خوندم.. خرگوش داش دست یکی از اعضارو لاک میزد دیگه میگن لاک ابی یا هر رنگ دیگه ای که واسه ی بچه بزنن درواقع ینی کودک ازاری ینی اون فرد ی ازاری بهش رسونده، اگه ابن درست باشه تو تئوری ینی اینکه یه حادثه ای برای دخترا رخ داد که مقصرش احتمالا اون بود که مردن ولی الان با نبودشون داره به خودش اسیب میزنه اینجوری. وقتی از یه زاویه دیگه میبینه اونا دیگه مردن و بهش احتیاج ندارن(دوربین رو زمین گذاشتن و فیلم میگیرن) و میفهمه واقعا رو گچ دستش هیچی نیس همرو تو خیالش دیده و اینا دیگه سعی میکنه ازشون دور شه و دوباره از نو شروع کنه پس دوربینشو میشکنه تا اون فیلمارو پاک کنه و دیگه با روحشون حرف نمیزنه و بهشون بی محلی میکنه و ی صحنم هس که با اون پسره میره یعنی دیگه اومده تو دنیای واقعی و با اون پسره دوس شده و اینا پس مینجی درواقع روحش بهش زنگ میزنه ولی خرگوش دیگه تصمیمشو گرفته و بهش جواب نمیده اینجاس که بازم گوزنه تو راهرو مدرسه برای همیشه میره(یعنی روح نیوجینز از پیش خرگوش میره) بخاطر همین دختره گریه میکنه چون دوستاشو برای همیشه از دست داد..

بعد اینا دیگه همه چی عادیه دختره بزرگ میشه بازم جعبه قدیمی بچگیشو باز میکنه و اون فیلم خش دار رو پیدا میکنه و میزاره بعد دوباره احساساتی میشه و روح اونارو میبینه فکر کنم دوباره باهاشون ارتباط میگیره حتما اینجوری ترجیح میده.. ولی خیلی بد بود خیییلی دردناک بود لعنتیییی خیلی بده دوستات بمیرنننننن عرررررررر اصن اهنگ بهم حس مرگگگگ میدهههه 

اابته این تئوری من بود دیگه ممکنه چیزای دیگم باشه نمیدونم 

چینجا براووووووووو👌👌👌👌
نور شمال🍀🦌❄

اوخیش بالاخره فهمیدم داستان این mvچی بوده داشتم از فضولی میمردم😄

دست دوستمونم درد نکنه💚

دقیقا 
کنجکاوی ی ملتو حل کرد 😂😂

دوستان

دیتو تئوری های زیادی داره

یکیشم اینه که

دختری که توی فیلم هست، توی ساید ای، یه بیماری داره و دخترای نیوجینز تصور ذهنش هستن و وجود خارجی ندارن و تمام فیلم ها، خاطرات و.... ساخته ی ذهن خودشه.

توی ساید بی، دختره متوجه میشه که اونا واقعی نبودن و واسه ی همین گوشه گیر میشه، چون اونها تنها دوستاش بودن و کسی دیگه ای رو نداشت

مرسیییی بابت این تئورییی💜💜💜
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Hi-kpop

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan