مونبین آسترو درگذشتتتتتت....!!!!!

 

نمیدونم چی بگم الان واقعا شوکه مممممم وقتی داشتم تو یوتیوب ویدئو دان میکردم با این خبر مواجه شدمم و لنتتتتت چرا اخههههههههههههه، ۲۵ سالش بوددددددد 

الان خانواده و هواداراش چ حسی دارن واقعا،! چرا واقعااااا

حالم واقعا خرابههه....

امیدوارم روحش در ارامش باشهههه ...

ولی واقعا داره حالم از کیپاپ بهم میخورههه ن از ایدولا از کمپانیای مسخره و هبترای مسخره ترش و ..... واقعا انساننن؟؟چجوری ی سریا میتونن وقتی ی نفر مرده اینکارو بکنن و بخندن و شاد باشن؟؟؟؟ تازه قضیه ی اینکه میگن قتلهای زنجیره ای هستش بماند و اینکه میگن جیمین و کوک و جنی و هیونچین شاید باشن بعدیشش....

ولی واقعا به کجای سیاهی باید رسید ک از مرگ ی نفر شاد شد؟؟ طرف دشمنش میمیره به هر حال ناراحت میشه بعد اینا؟؟ باور کنید حییوونا شرف دادن ب اینایی ک اصطلاحا اسمشون انسانههه!!!!!!

  • Snow Boy

دیدگاه ها [ ۳۶ ]

 

اخه چرا مونبین با اون لبخند قشنگش 

وای خواهرششششش ک عضو بیلیه الان چی می‌کشه 

عشق بین خواهر و برادر واقعا توصیف ناپذیرع 

باورم نمیشه ک نمیشه چرا آخه خیلی غم بزرگیه نمیتوانم تحمل کنم

خودکشی یا قتل بوده؟؟ 

 

 

نمیدونم واقعا چی بگممم.... 

ی سریال میگن قتل بوده و قتل سریالیم قرراره باشه .... 
ی سریام میگن خودکشی بوده

:)))))حالم بده

حال هیچکس خوب نیس...

مونبین عزیزززززززززززززززززززززززز هققققققققققققققققققق وای خیلی سخته رفتن چنین عزیزی از پیش ما مونبین خوش خنده و مهربون هقققققققق در ارامش بخواب پسر جذاب TTTTTTTTTTTTTTTT

و خدا این هیترا را خیر نده چیکار به بقیه ایدولا دارنننننننننننننننننننننننننن اه وای اعصابم :(((((((

خیلیی واقعا یهوییی بوددد نمیدونم چی بگمممم 
هیترا دیگه ادم نیستن ک حیوونننننن

واقعا کم از حیوون ندارن والا حیوونم بهتر از اینان

واقعا..... بعضی از هیتراا واقعا ادم نیستن حتی حییوونام شرف دارن بهشون
🍒🍪𝒫𝒶𝓇𝓀 𝓃𝒶𝓎𝑒𝑜𝓃📎❄️

خواهرش چی میکشه((((:

انشاالله روحش در آرامش باشه🥀🖤

خواهرش و پدر و مادرش ... واقعا صبر براشون ارزو میکنم
ان شالله...

اونی همه ترسیدن و ناراحتن

دیشب توییتر غوغا بود

یسری هشتگ میزدن تسلیت میگفتن.. یسری تحلیل میکردن ک قتل سریالیه یا خودکشی.. یسری هیت میدادن... یسری کنسلی و ریپورت گذاشته بودن گروه قبلیو.. اون وسطا به چندتا ایدل هم گیر دادن ک بعدی اونان + ک یه ساسنگ کای رو تهدید به مرگ کرده

اصلن یه جهنمیه که دفعه اخر من سره جونگهیون دیده بودم بین کیپاپرا 😢

دیشب هم همش به یه دوست اروهام فکر میکردم و پیام دادم اونم کوتاه جوابمو داد.. خداروشکر تنها نیست و خواهرش کنارشه کمتر اذیت شه:")

 

الان اکثریت میگن نفر بعدی چیم یا کوکه..... 
اصن ببین من تو کتم نمیره ک خودکشی باشه.... من گفتن مرده گفتم تصادف کرده حتمن وقتی گفتن خودشکی اصن هر کار میکنم هیچ چیز جور در نمیاد 
سولی یا جونگهیون ک خودکشی گردن ی دست نوشته ای بود یا پیام داد جونگهیون ب یکی از اعضا ولی مومبین یهوییی دو روز قبلش با شادی چالش میره دو روز بعد خودشو میکشه؟؟؟ 
و تازه ی چیز دیگم اینه ک اتفاق خبر سازی هم نیفتاده بود براش ک بگی هیترا همه ریخته باشن سرش و این ی لحظه کنترلشو از دست داده و اینکارو کرده 

خلاصه ‌همه چی مشکوکه ...
خانواده و فناش واقعا داغونن...

اگه جنی به قتل برسه یه فاجعه بزرگ توی کیپاپ میشه چون میگن ما که جنی رو کشتیم پس بقیه برامون راحته 

و حتی ممکنه فن هاهم دست به خودکشی بزنن

فعلا ک کوک و جیمین بیشترین رای رو اوردن و اکثریت میگن نفر بعدی یکی از ایناس....

واقعا خبر شوکه کننده ای بود 

امیدوارم روحش در آرامش باشه 

فقط میخواستم یه چیزی هم درباره ی شایعاتی که نوشتید بگم

الان با توجه به اتفاقی که افتاده همه عصبانی و ناراحت و ترسیدن و با حرف زدن درمورد این شایعات فقط اوضاع رو از چیزی که هست بدتر میکنین و کسایی که این چیزارو پخش کردن دقیقا هدفشون همینه که اضطراب وترس رو بیشتر کنن لطفا باعث نشید به خواستشون برسن

اگه یادتون باشه چندوقت پیش هم بومگیو تهدید به مرگ اونم تو کنسرت شد ولی خداروشکر اتفاقی نیوفتاد

اگه واقعا نگران ایدلتون هستید به کمپانی ها ایمیل بزنید و خواستار محافظت از ایدلتون بشید 

من اول ک ویدئو رو دیدم ک داشت در مورد مرگش میگفت اصن با خودم میگفتم چی میگه اصن درک نمیکردم بعد چند تا ویدیو دیدم تا هضم کردم کلمه ی مردنشو....

اره تهدید تو کنسرت جیمینم یادمه چند سری شد ولی خوب امیدوارم ی چیز مزحرف باشه و تئوری قتل ی چیز الکی باشه 

اره باید همینکارو کرد

هعی :)

یونو؟

خیلی سخته خدایی

من فن استرو یا حتی مونبین نبودم :)

فقط ی اجرا از این پسر با خواهرش داشتم و نگاش میکردم ------

وقتی خبر فوتشو شنیدم همینطوری خشکم زد...

پسر به این خوش خنده ای و مهربونی درسته هیترا اذیتش میکردن ولی بهش نمیخورد خودشو بکشه ----

اخه قوی بنظر میومد 

منم میگم خودکشی نکرده و کشتنش 

اخه موچی و کوکی رو هم تهدید کرده بودن و ی سری ایدلای دیگه رو

اصن خیلی مسخرس ک ایدلا امنیت ندارن :/

و نمیدونم چی بگم حال بیشتریامون خرابه حتی خودم ک اصن خوب نمیشناختمش ...

روحش شاد باشه اینجا ک خیلی اذیتش کردن اونجا جاش راحت باشه :)))

منم فن خیلی شدید نبودم ولی پیگیر بودم و دوسش داشتممم 

ااییی اره اون اجرا رو من پاک کردم و دیگا هرگز نگاش نمیکنم.....


من اول ک گفتن فوت کرده گفتم تصادف کرده حتمن به قول تو اصن تو تخیلم نمیگنجید ک خودکشی کنه .... بعد گفتن خودکشی باور نیمکردم اصن 
امیدوارم این قتلی ک میگن ی شایعه ای بیش نباشه ...... 

دقیقا اوضاع برای فناش خیلی بدتره.... 

منم امیدوارم...
ꜱɪʟᴇɴᴛ ᴇʏᴇꜱ

اصن ی لحضه شکه شدم اصن دستام میلرزه 

واقعا حالم خیلی از کیپاپ بهم میخوره هه خیلیییی... 

خواهرش الان چه حسی داره واقعا...؟ چی میکشه بیچاره؟ 

:) 💔❤️‍🩹

میدونم چی میگییی
دقیقا منم روز به روز داره حالم بیشتر از کیپاپ بهم میخوره....


واقعا نمیتونیم عمق دردشو تضور کنیم

اصن بیدار شدم خبر و دیدم حالم بد شد

تسلیت میگم ب همه‌ی کیپاپرا

الان هممون ناراحت و عزاداریم

خودکشی هیچ جوره تو کتم نمیره هیچ جورهههه

این بچه سالم بود حالش خوب بودددددد

وای.....

قتل زنجیره‌ای دیگه چ افتضاحیه

کمپانیا دارن چ گوهی میخورن ک هیترا راه افتادن تو خیابون میخان آیدولامونو ب رگبار ببندن

امیدوارم قاتل و دستگیر کنن و سریع قضیه جم شه 

اگه هر کدوم از این ۴ نفری ک گفتی خدایی نکرده خدایی نکرده بعدی باشن آخرت میشه تو کیپاپ

قتل مونبین خیلی اتفاق بزرگیه واقن..... بعد فک کنین بعد از یه آیدول معروف حالا بیان آیدولای معروف تری مس اعضا‌ی بنگتن یا جنی و هیونجین و بکشن

حالا باید با ترس زندگی کنیم ک نکنه یه وقت خبر قتل بقیه آیدولامون بیاد

آه شت لعنت ب همشون

دقیقاااااااا نمیدونم چ غلطی میکننن
امیدوارم قتل نباشه واقعا چون اینجوری استرس اینکه ایدول بعدی کیه فنا و خود ایدولا رو نابود میکنه.....
حتی فکرشم دیوونه کنندس....

میگم بازم امیدوارم قتل نباشه...


لنت واقعا بهشون 

خدافظ فرشته کوچولو.. امیدوارم توی بهشت حالت بهتر باشه.. ولی این خود کشی نبوده.. 

دقیقا هیچکسی باور نمیکنه خودکشی باشه....

بگند بزنن تو 2023 که از همون اولش بدبختی بود. با خودم گفتم حداقل بیام حالم بهتر شه خبرش رو که شنیدم بدتر شدم.. میترسم برای یکی دیگه هم اتفاق بیوفته.. میترسم فناش هم دست به همچین کاری بزنن

اصن خوشی به کیپاپرا نیومده ... حتمن ی اتفاقی باید بیفته 
قبلش داشتم ویدئو خداحافظی جیهوپ با اعضا و گریه های بنگتنو میدیدم حالم ی جوری شدم اصن پایین تر ک اومدم این خبرو دیدم ....


امیدوارم کسی براش همچین اتفاقی نیفته...

چقدر بددددددددددددددد

اصلا ادم نمیتونه باور کنه

وااای خدا نکنه کوک و جیمین ...واااااااااای نه نه هیچ وقت دیگه نباید این اتفاق بیفته

من خودم به اندازه ی کافی از مرگ جونگهیون عضو شاینی و سولی عضو اف اکس که دوتا عضو دوست داشتنی و بایسم بودن کلی ناراحت شدم و گریه کردم

دیگه بسه بسه خداییییی

این هیترا ک از مرگ به ایدل یا بازیگری ک میمیرن یا دست به خودکشی میزنن خوشحال میشن

دقیقا چه فرقی با داعشیا دارن.فقط اینا با حرفاشون اینارو میکشن.خدا لعنتشون کنه

واقعااااا دیگه ادم نمیدونه چی بگه

خدا ازشون نگذره ک باعث مرگ این جوونای دوست داشتنی میشن

ماها ک طرفدارشونیم اینجور به هم میریزیم .ببین خانواده هاشون در چه حالین

خدا بهشون صبر بده 

روحشون در ارامش باشه

من تمام اهنگای استرو رو گوش دادم و موزیک ویدیو هاشونم دارم

واقعااااا قشنگ بودن...و هستن

حیف مونبین ک دیگه از بینمون رفت

خدا رحمتش کنه

واقعااااا خبر ناراحت کننده ای بود

به تمام کسایی ک طرفدار مونبین بودن تسلیت میگم خیلیییی...TT

 

خدا ذلیلشون کنه چیکار کوک و جیمین دارن؟

هرکس برای شخص دیگه ای بیخود آرزوی مرگ کنه خودش لایق مرگه..!

ازکجا معلوم بعدی خودشون نباشن؟:)

اصن کلا چیکار ب ایدولا یا ادما دارننن؟؟خدالنت شون کنه

باتوجه به اینکه دو مجری و یک بازیگر هم طی این هفته مردن احتمال وجود قتلهای سریالی هست!

بازم امیدوارم نباشه....
نور شمال🍀🦌❄

اونی مرد مرد😭😭😭😭😭💔💔💔

باورم نمیشههههه اصلا باورم نمیشه

خدا متاسفم💔💔💔💔💔💔

منم هنوز باورم نمیشه....

از هر کی اینکارو کرده واقعا متنفرم .

از اون پست فطرت هایی هم که میخندن و خوشحالن بیشتر متنفرم !

مونبین زیادی برای مردن جوون و خوب بود ... ما دیگه خنده هاشو نمیبینیم ینی ؟!

اصلا اینقد حالم خراب شده نمیتونم بریزم تو خودم هیچی نگم 😭

قضیه اون فنکم ها و قتل آیدلیه که اعتراض میکرده ؟ میگن سولی هم چون به هیت ها اعتراض کرد کشتنش ، نگین که اینم همونه . 

کمپانیا چ میکنن دقیقا ؟! از سیاست های کثیفشون حالم بهم میخوره !

اونوقت کوک و جنی و هیونجین ؟ 

اینجا چه خبره وااقعا؟؟؟

ولی این خودکشی نیس ، جور در نمیاد ...

قتل سریالی ؟ گویا روزای بدی در راهه ، بدتر از اینروزا

امیدوارم همچینی روزیو کسی نبینه...

*جوری که اشکام بند نمیاد!

دیشب تاحالاس خبرش بهمم ریخته

نمیگم طرفدار گروهشون بودم، که اگر بودم دروغ محضه! صرفا به خاطر یه نفرشون، اون وو، که توی سریال زیبایی حقیقی بازی کرده بود میشناختمشون

ولی دیگه این بیش از حده!

*جوری که اشکام بند نمیاد

یعنی چی که آخه بعضیا میان میگن بعدی اعضای ب پ و بی تی اس...

لامصبا کلاغ هم وقتی همنوعش میمیره میره خاکش میکنه و بعد میره چی زندگیض! پرا بعضی ها از حی/وون هم کمترن آخه! چرا همچین میکنن

چخه جوری اینقدر شاد میشین آخه! چه جوری شاد میشین آخههههههههههههههههههه

همین جوریشم به خاطر اینکه یه مدت جونگکوک توی لایواش الکل زیاد میخورد هیت هی میگرفت...  ماها که فنشون هستیم میفهمیم که همه از این مدل breakdown ها توی زندگیشون داره ولی دیگه چرا با روان آدم بازی میکنید! اتفاقا من خیلی هم اوکی بودم کوکی داره نمیریزه توی خودش و بهمون نشون میداد همه، همیشه ی ف.اکی شاد نیستن توی زندگیشون... نرفت برای خودش گم و گور شه زبونم لال اتفاقی بیفته... بعد یه مشت هیتر گا.و نفهممممممممثقهبلخکق

لامصب دارم آتیش میگیرم!

به قران اتفاقی برای پسرامون بیفته خودم میرم کره و اون کمپانی کوفتی رو آتیش میزنم!

آخه یعنی چی...

وای هضمش نمیکنم... نمد بنالم از فوتش یا از این هیتایی که داره میاد...

یعنی فناشون چه حالی دارن...؟

یه دقیقه فکر کن صبح از خواب بیدار میشی و خبر فوت آیدولت رو میبین... 

وای تصورشم حتی.... وای زبونملال...

وای مغزم صبح تاحالاس هنگه هم من صبح امتحان ماز داشتم و فردا قلمچی دارم و شنبه هم تعیین سطح... بحححححح بححححححححححح

وای اعصابم نمیکشه ....

ای تف تو کیپاپ...

چرا داره هر چی میره جلوتر سمی تر میشه....

مننن عاشق اجراش با خوااهرش بودممم ولی دیگععع نمیتونم نگا کنممم...
دیگه حتی ایون وو رو ببینم یاد مونبین میفتم .... 

ببین اینا ادم نیستننن حییوونا از اینا بهنرن بعد اینا ب نظرت ادمن؟؟؟ فقط شکل اومو دارن..... 

وای حرف از بنگتن نگووو ک فکر کردن بهشم ترسناکههه


تف توش واقعااااااا 
دقیقا روز ب روز داره بدتر میشه.....

حالم بدههه :(((((((((((((((

منم...

یکم که توی پیام قبلیم غر زدم اعصابم آروم شد...

انصافا به هیچکس هیچی از غمم نگفتم تا امروز اومدم اینجا

احیانا الان غلط تایپی خیلی داشته باشه پیامم... so what... حالا انگار مهمه

ولی میدونی داشتم به این فکر میکردم این که آیدول یه گروه بوده... این همه توجه و فوکوس مردم روشونه، اینقدر فناشون بهشون اهمیت میدن یهو همچین میکنن

یعنی با اینکه میشه این همه عشق و محبت دریافت کرد از فناشون ولی با این حال هیچی نشون نمیدن... یعنی یکی چقدر میتونه اینقدر بریزه توی خودش تا یهو یه روز دیگه تموم شه...

میدونی کار به مسائل دینی که میگن گناهه و فلان و بیسار ندارم

کار به این دارم که یهو طرف اینقدر بریزه تو خودش که یهو قید همه چی رو بزنه... حتی با اینکه معروفه.

بازم میگم، فرض کن یهو صبح یا حالا هر وقتی، بلند شی بری توی اینترنت بگردی یهو خبر فوت آیدولت بیاد بالا.

ایشالا خدا به فندومشون و اعضای گروهشون صبر بده...

کاش واقعا الان دیگه rest in peace باشه... اگر اینقدر در عذاب بوده که حتی یه خواب خوب نداشته، حتی توی کنسرت بانکوک گفته بود من حالم بد بود ولی الن خوب شدم، امیدوارم خوب خستگی در کنه و شاد از اون بالا بهمون نگاه کنه... دلم میخواد بهش بگم الان دیگه خوبِ خوب شدی، مونبینم؟... ایشالا روحش در آرامش باشه واقعا...

عمیقا متاسفم، هرچند با تاسف مشکلات حل نمیشه...

کاش فقط ادامه دار نشه، نمیکشم واقعا... هربار یکیه... یه بار سولیه، یه بار جونگهیونه و.... مگه قلبم چقدر جا داره این همه درد رو هربار تحمل کنیم... لامصبا همین جوری زندگی داره سخت میگذره، دیگه درد عزیزامون رو چرا اضافه میکنین بهش..

حتی خودش گفته بود امیدوارم خواهرم (خواهرش هم آیدوله انگار) توی سال 2023 خوشحال ترین باشه و یا چنین چیزی...

خدایا کمکم - کمکمون کن=) واقعا خداجون نیاز داریم کمکون کنی... کاش حرف زدن باهات فیل/تر شکن نخواد خداجون... میشنویمون؟ صدامون رو میشنوی؟ خودت کمکمون کن...

یکی یه دلیل منطقی بیاره ک چرا هی میرم اینور اونور خبرارو چک میکنم ببینم واقن مرده یا نه

اصن هرجا میبینم بازم باورم نمیشه

چرا ب ما خوشی نیومده 

از اول ۲۰۲۳ بدبختی ریخت سرمون

منم اینجوری بودم ک وقتی نوشت مرده میگفتم چی میگهه بابا
اول فکر کروم سریال بازی کردهه تو سریال مرده ... بعد چند تا ویدیو دیدم تا بالاخره فهموندم ب خودم ک خودش مرده...

هنوزم نمیتونم این خبرو هضم کنممممم

وااااای خداااااااااااا چه کنیم از دست این هیترااااااا

هییییی مونبینم رفتTT

باورش واقعاااا سخته خیلییی...........مونبین روحت در ارامش باشهTT

 

ادمین جووونم ویدیو ی خداحافظی جیهوپو میتونی اینجا بزاری

هیچ جایی نمیتونم دانلودش کنم

اگه زحمتی نیست میشه بزاریش

ممنون♥

ینی از دیشب هنوز تو شوکم...واقعا باور نمیکنم...

کیپاپ دیگه جدی خیلی ترسناک شده و روز به روز بیشتر حالم ازش بهم میخوره...

درک نمیکنم ینی چی که میگن نفر بعدی کیه؟آدم از کسی متنفرم باشه با مرگش ناراحت میشه بعد اینا میگن نفر بعدی کیه؟

ولی امیدوارم این سناریوی قتل مضخرفی بیش نباشه...اگه خودکشی باشه حداقل میدونیم که خودش اینو خواسته و الان تو آرامشه...اینجوری میتونیم به خواستش احترام بذاریم...

مسلما خیلی سخته ولی امیدوارم آروها و اعضا زودتر خوب شن...

 

کیپاپ از اولم ترسناک بوده ولی روز به روز دار۶دچهره ی زشتشو ببیشتر نشون میده...

ببین اینا مگه انسان نرمالن ب نظرت؟؟  اینا مریض روانینن و تماممم 

منم امیدوارم سناریوی قتل نباشه... ولی یکی از بچه ها گفت روز تولد مادرش بوده، یعنی ب نظرت طرف روز تولد مادرش تودکشی میکنه؟؟

ولی من هنوز وقتی دیدم ویکی پدیا نوشته : این مقاله برای فردی تازه فوت شده‌ست هم باورم نشد مونبین از پیشمون رفته ....

چرا اینقد یهویی و وحشتناک ؟؟؟

منی ک جرئت ندارم برم چیزیو چک کنم و با ویدئوهاش و ادیتاش روبع رو بشم...

آخی بیچاره... خدا به خانوادش صبر بده🤧🖤

آمین 

وات د فاککککککککککککککککککککککک چه شده دو روز نبودم واتتتتتت تیتقتبخبتخبخبخبخیخیخابخبخبخر😐🖤

عرررررررررررر. کراشممممممممممممممم

کیپاپ ی روز نباشی هزار اتفاق خوب و بد میفته و متاسفانه اینبار ی اتفاق تلخ و غم انگیززز....
.𝙟𝙚𝙣𝙣𝙞𝙚 ‎

 من نمیتونم باورش کنم ... نه ...

منم نمیتونم...

طرفدار استرو نیسم ولی وقتی شنیدم واقعا حالم بد شد. 

مخصوصا بعد ترند جیمین و کوک و ....

ولی واقعا از همه کمپانیا بدم میاددد (پیشنهاد میکنم فیلم elvis رو ببینین حتماااا)

خدا کنه تکرار نشه دیگهههه

واقعا حال همه بد شد 

در چ مورده فیلم؟؟

امیدوارم واقعاا

خواستم بگم که روز مرگش با روز تولد مادرش توی روزه پس غیر قابل ممکنه خودکشی باشه 

جدییییییییییی؟؟؟؟؟ 

اونی می‌دونستی ۱۱ آپریل یعنی ۸ روز قبل از مرگ مونبین یه دختر ۲۶ ساله بازیگر به نام چی یول هم میمیره ؟

و این هم اول گفتن خودکشی بوده ولی بعد کمپانی گفت پیگیر علت مرگش نشین 

بعضیا میگن ممکنه به هم ربط داشته باشن 

 

ارع میدونستم 


ولی باز خبر اومده سکتع کرده بوده مونبین ک امیدوارم راست بوده باشه

اره منم شنیدم تولد مادرش بود.. ببین خانوادش دیگه شبای تولد مادر مونبین چه حالین.. 

ای روزگار....

خدا فقط عاقبت ما رو بخیر کنه این وضعی که من دارم میبینم خیلی وحشتناک تر از مرگ سولی

میگن سکته بوده
🍒🍪𝒫𝒶𝓇𝓀 𝓃𝒶𝓎𝑒𝑜𝓃📎❄️

جدییییییییییی؟؟؟؟؟ 

آره همچنین با تولد جی (انهایپن) هم تو یه روز بوده💔

اریییی 

خوب حالا بازم جی انهایپن زیاد مهم نیس ولی مادرش .....
🍒🍪𝒫𝒶𝓇𝓀 𝓃𝒶𝓎𝑒𝑜𝓃📎❄️

هوم شاید ولی برای اونایی که هم فن آسترو بودن هم انهایپن خیلی سخته((:

البته...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Hi-kpop

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan