IVE 아이브 _After LIKE_ MV

دانلود موزیک ویدئو جدید After LIKE از  IVE

Download:1080

  • Snow Boy

دیدگاه ها [ ۷ ]

منتظرش بودم

انتظارم ارزشش رو داشت

درحال حاضر باوجود اینکه این نسل خیلی موردتوجه من نیستن اما ive بهم نشون دادن که هستن

من love dive رو بیشتر دوس داشتم
ولی کلا ive واقعا سروصدا بپا کرده 

اینکه موزیک اهنگ hush hushاز نیکول شرزینگر اوردن تو اهنگشون بدون هیچ تغییری🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

ندیدم این اهنگ نیکولو

کلا خیلی با آهنگش ارتباط برقرار نکردم

منممم

چه جالب منم دقیقا همینطور خصوصا از لحاظ کانسپت و موزیک ویدیو

و اینکه سبک آیو باید ساخته بشه و تا لاو دایو داشتن همچین کاری میکردن که ناگهان با این برگشتن

که البته برای منی که آهنگی که سمپلینگ شده از روش رو نشنیده بودم بهرحال خوشایند بود اما درکل آیو خیلی بااستعدادن و میتونن سبک خاصشون رو داشته باشن

اره اره 
البته یکمی طول میکشه تا جا بیفتن و سبک خاصشونو پیدا کنن 
ولی واقعا با استعدادن و موفق میشن حتمن

من خیلی خیلی خیلی خیلی از اهنگش خوشم اومد 

و از نظرم خیلی سبکشونو تغییر ندادن فقط ریتمش با لاو دایو و الون فرق داشت 

چند بار گوش بدی قفلیت میشه 

ولی من اولین بار ازش خوشم اومد

نمیدونم من شخصا زیاد دوسش نداشتم ، سلیقه ایع دیگه چی بگم یکی دوس داره یکیی نههع

من فقط عاشق لباساشون شدم 

کلا لباساییی ک میپوشن ایدولا یا حتی تو سریالاشون اکثرشوت خیلیی قشنگههه

کسی سایتی رو سراغ نداره که از گروه ایو فعالیت کنه؟

Ive یا iu?
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Hi-kpop

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan