(여자)아이들((G)I-DLE) - _퀸카 (Queencard)_ Official Music Video

دانلود موزیک ویدئو جدید Queencard از G-idle

Download:1080

 

 

پ.ن:ادامه ی ام وی قبلی شونهه و این یکیم خیلی خفنه حتمن ببینید

  • Snow Boy

دیدگاه ها [ ۱۶ ]

نور شمال🍀🦌🌺

واوووووو😍😍😍😍

هرچقد از خفن بودنو با استعداد بودن جی ایدل بگم کم گفتم

واقعا کویین کیپاپن 

هربار با یه تم جدید مارو غافلگیر میکنن

همه سبکهارو امتحان کردن

این نشون از با استعداد بودنشونه💘💘💘💘💘

زیادی خفنن تازه با کمپانی ک جی ایدل توشننننن 
کمپانی شون بهتر بود خیلیی بیشتر حمایت میشدن ... به نظرم حمایتا ازشون کمههههه

عامم من تعوریشو نفهمیدم سویون الان چیشد ینی؟ میشه یکی توضیح بده؟

بچه ها کسی فهمید؟

اینم خفن بوددد

ولی allergy رو بیشتر دوسش داشتم

 

 

*بچه ها کسی فهمید؟

اره دیگه میخواست عمل کنه 

وسط جراحی پاشد  رفت :))))

و اینکه همه زیبان و هیچ کس نیازی به اینکارا نداره 

اخر ام وی هم که قشنگ نشونش داد .

من جفتشونوو خیلییییی خیلییی دوست دارممممممم

اها اوکای اوکاییی

عالی 

ولی منم نفهمیدم چی شد 

آلرژی بهتر بود تئوریش 

بچه ها توضیح دادن 
نور شمال🍀🦌🌺

اره 

با وجود کمپانیشونم بازم میدرخشن⭐️⭐️

یسس افکورسسس

#:) 

تِوریشو اونطور که من از معنی اهنگو موزیک ویدیو فهمیدم تو موزیک ویدیوی اول سویون از چهره و اندام و شخصیتش بدش میومد و اعتماد به نفسی نداشت و میخواست بره عمل زیبایی کنه و تو اهنگم میگفتن که من میخوام مثل بقیه زیبا و خوش هیکل باشم که بقیه منو دوست داشته باشن 

توی موزیک ویدیوی دوم که برای همین پسته اولش که از اتاق عمل اومد بیرون دیدی که همه بهش نگا میکردنو از زیباییش متعجب بودن و بقیه اعضا گروه هم توی این موزیک ویدیویو سویون رو تشویق میکردن و رو اعتماد به نفسش کار کردن و همینطور بقیه اعضا هم با اعتماد به نفس شدن که کویین کارت یه کارت به معنای زن قدرمندیه که اخر موزیک ویدیو هم میگفتن هرکی که اعتماد به نفس داره کویین کارته و اینا 

حالا من فقط تِوری سویون رو گفتم بقیه اعضا هم تِوری جدا دارن 

دوستمونم واسه سویونو میخواست

یعنی قراره هی ادامه داشته باشه این داستان با ورژن های بقیه ی اعضا؟ 

ادامه داشتنشو نمیدونم اگه باشه میزارم

حقیقتا من فهمیدم چی شد ولی اصلا شبیه چیزی که بچه ها گفتن نبود 

نمیدونم بگم یا نه چون زیاده🥲😂😂

نهه اگه از تایپ خسته نمیشی بگووو همه کنجکاویممم بدونیم

خب از اون اول نشون میده که سویون دختریه که اعتماد به نفس نداره و یه الگو داره که میخواد با شبیه شدن به اون اعتماد به نفس پیدا کنه .میونم چون همچین رقیبی داره میخواد با شبیه کردن خودش به اون جای مینیو تو قلب اون پسر بگیره. و شوهوا و یوکیو داریم که کاری میکنن اعتماد به نفس بگیری ولی فقط در حد چندساعت یا چندروز 

پس تا اینجا یه دختر داریم که اعتماد به نفس نداره و مینی که نماد اعتماد به نفسه. میون نماد حسادت و یوکی و شوهوا نماد اعتماد به نفس چندروزه

توی ام وی دوم ما می‌بینیم که میون با اعتماد به نفس داره تو خیابونا راه میره ولی وقتی میچرخه ما صورت سویونو می‌بینیم با همون لباس و میکاپ 

وقتی میرن مهمونی ما میونو می‌بینیم که با مینی دوست شده و دست از اون پسر کشیده 

خب اعتماد به نفس و حسادت باهم دوست شدن و هنوزم ما می‌بینیم که لباسای مینی تو تن سویونه و حتی تو صحنه ای که میون لباس خواب داره وقتی دوربین میره جلو صورت سویونه 

پس می‌بینیم اینا هرکدوم احساسات سویون بودن و سویون هر دو رو داشته فقط الان به درستی از اونا استفاده میکنه و الان اعتماد به نفسو داره و به کسی حسودی نمیکنه 

تو صحنه ی بعدی احساسات سویون که مینی و میونن با هم گروه شدن و با یوکی و شوهوا که فقط نماد اعتماد به نفس چندروزه بودن رقابت میکنن 

و وقتی میبینن نمیتونن برنده شن در برابر واقعیت پس با اون دوست میشن و فقط کمک می‌کنن 

آخرشم دوباره میون تاکید میکنه که یه کارت ملکست و سویون ارزش خودشو بدون کلی عمل میفهمه

میدونم بد تایپ کردم ولی امیدوارم منظورم درست رسونده باشم .خوشحال میشم نظرتونم بگید 🥲♥️

یا خود حضرت بنگتن (ع)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

چرا جی آیدل هر بار خفن تر قبل میاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سیهابرذخهذزکبسذ

من اینو از آلرژی بیشتر دوست داشتم ولی عررررررررررررررررررر😭😭😭😭😭

جی ایدلن دیگه خفن تر از قبل برمیگردن هر باررررررر


منممم اینو بیشتر دوسسس

من چندتا سایت تحلیل معنی و موزیک ویدیو رو سر زدم . موزیک ویدیو رو خیلی حرفه ای معنی نکرده بودن پس من خودمم چیزایی که فهمیدم اضافه کردم .

ادمین ناراحت نمیشی که بگم ؟

اول از آلرژی میگم چون کوئین کارت دنباله اونه . توی آلرژی اینجوری بودش که ازخودشون خوششون نمیومد .

شاید اون سکانسی که سویون هی لباس بالاتنه شو ( معادل باتری نیافتم🥲😂)

رو دیده باشید . سویون میگفت من تامبوی هستم ، خب چرا ؟ چرا زیبا نیستم ؟ چرا مثلا mz *خانوم خوشگل نیستم ؟ چرا چشمارو من نیست ؟ چرا حتی مثلا بالاتنه محترم هم درست نیست .

یوکی و شوهوا هم قوت قلب ندادن بهش . آخه خودشونم اینجوری بودن . یوکی میگفت دکمه تنفر کجاست من از خودم بدم میاد ! حتی بلد نیستم آرایش کنم ! 

اشاره به صحنه ای که داشتن میون و آرایش میکردن *

میون عکسای بقیه رو توی فضای مجازی میدید و حرص می‌خورد در حالی که گالری خودشو قفل کرده بود ، در این حد خودشو زشت میدونست .

میگفت : چرا زیبا نیستم ؟ چرا سک*ی نیستم ؟ ولی دوستم داشته باش ...!

سویون حتی کلاس چگونگی کوئین شدن هم رفته بود که شوهوا معلمش بود . ولی بازم همه با تعجب می‌دیدنش ... 

خلاصه که رفت جراحی کنه و کوئین شه .

این وسط فقط وضع مینی یکم خوب بود که اونم باز اعتماد بنفس نسبتا زیادی نداشت . 

آخرسر حتی وقتی اون پسره هم برای اون یارو دست تکون داد ، یوکی و شوهوا بازم خودشونو زشت می‌دونستن که پسره اون دختره رو به اونا ترجیح داده 

ادامه داستان مال کوئین کارته ...

توی کوئین کارت ، مینی لباساشو عوض کرده بود و خودشو زیبا میدونست . یوکی و شوهوا هم همینطور و دیگه سعی نمیکردن سبک خاصیو دنبال کنن . اونا حالا سبک جی آیدلو دارن ...!

میون هم لباساشو عوض کرد و کلی تمجید شد .

یوکی هم میگفت کیوته مثل آریانا،  زیباست مثل فلانی .. خلاصه که اعتماد بنفسشون بیشتر بود . 

حالا حتی سویون هم میگفت تامبوی ها هم زیبا هستن . دختر چاق و لاغر زیباست . منو ببین ! کوئین کارت منم ! حتی بالاتنه هم قشنگه .

مینی توی مهمونی اون وسط بود ، ولی یوکی و شوهوا و ... اون گوشه کنار . طولی نمی‌کشه اونام میان میگن : من کوئین کارتم ، تو هم میخوای کوئین کارت باشی ...؟

و حتی اینجوری میشه که میگن من نیازی به تمجیدهای اونا ندارم و نظرات اونارو نمیخوام ، خودم بدون توجه اونا میتونم زیبا باشم . 

میون حتی دیگه به مینی حسودی نمی‌کرد و با مینی رفت توی مجلس رقص . اینم میشه کنار گذاشتن غرور در نظر گرفت ( ربطی نداشت ولی نظر دوستم بود...)

حالا سویون و یوکی و شوهوایی که گالری شونو قفل کرده بودن و بقیه رو زیبا می‌دونستن از خودشون تیک تاک میگیرن ...!

با اعتماد به نفس در مکان‌های عمومی ظاهر میشدن و میگفتن که هر کسی میتونه کوئین کارت باشه .

اونا حالا سبک خاص و تامبوی و زیبای خودشونو دارن .

حالا سویون تهش که پاشد از جراحی اومد بیرون بخاطر تغییر عقیده‌ش بود .

دید که همه. زیبا می‌بینند مثل یوکی و شوهوا .

و خب دیدیم حتی اعضای گروه هم بهش گفتن محشر و عالی و ...

پ.ن : خودمم میدونم بد توضیح دادم ولی خب ...🥲😂 

 

خیلی ممنون واقعا که نظرای منو فقط نزاشتید🗿👍

عزیز نظراتتو گذاشتممممم 
بخدا الان اومدم ۱۹۰ تا کامنت منتظر تایید داشتم گاهی این وسط ی سری از کامنتا حواسم نیس دیرتر تایید میشن 

و اینکه من نظرتو فک کنم یکی دو روز پیش بودم دیدم و تایید شو زدمم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Hi-kpop

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan