마마무 (MAMAMOO) - 나로 말할 것 같으면 (Yes I am) MV

دانلود موزیک ویدئو Yes i am از MAMAMOO

1080:Download

  • Snow Boy

دیدگاه ها [ ۵ ]

الهیییی 

خیلی خوب کردین که برگشتی 

خیلی شد واقعا .. من از همه کامبک ها جا مونده بودم😅😅

😂😂😂

با اجازتون من مثل قبل می‌خوام ام وی های جدیدی که میاد بیرون رو دان کنم و لینک های شما رو میزارم توی وبلاگم 

راضی هستین؟ 

البته با ذکر منبع..

دان کردن ک نمیخواد فدا
همین لینک ریزی ک هست رو کپی کنی و بزاری حله دیگه 
اری ذکر منبع رو هم حتمن بزن فدا

خلاصه که خیلی خوووووووووووووش برگشتی 

و بمونی برامون

بسییی کومائوووووووووووووووو💜💜💜
اگه فیل نکنن ک هستم🤧🤧

اوهههه اوکییی

خیلی ممنون بازم🤤😍♥️

قربونتتت خواهش میشود💜💜

سلام میشه موزیک ویدیو honey  از سولار رو بزاری

گذاشتمش عزیز
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Hi-kpop

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan