(여자)아이들((G)I-DLE) - _Nxde_ Official Music Video

دانلود موزیک ویدئو جدید Nxde از  G-idle

Download:1080

  • Snow Boy

دیدگاه ها [ ۱۵ ]

عررررررررررررر

😭😭😭

من عررررررررررررررررررررر😭😭😭

ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

مث همیشه اتک زدن🙂

قلبم کشش نداره

ولی نامردیه هنوز تامبوی رو هضم نکرده بودیمممم...
Mia Fucking plays

یااااااااا ابرفض بچهام چقد تغییر کردنㅠㅠ

زیادی خفن شدن🥲🥲

شوهوا خیلییی تغییر کرده نتونستم تشخیصش بدم

و البته باعث خوشحالیه که این دفعه پارت های زیادی به سویون دادن

معنی اهنگ....زیادی گاده..

شوهوا رو منم هنگ کردممممم
سویون ک تقریبا همیشه بیشترین پارت مال اونهههه

معرکه بود 

فقط یه خواهش دارم چند روز پیش یه اجرا از این اهنگ داشتن میشه اینو بزاری؟

باشه فدات دانلودش کردم تو همین یکی دو روز اینده میزارمش

حالت چطوره جیمین شه؟ امیدوارم خیلی خسته نباشی

برات آرزوی خوشحالی میکنم و امیدوارم انرژی های مثبتم رو دریافت کنیT_T

خوبم فدات شم 
دریافت شد تنکسسس وریییی🤧🤧😍😍😍😍😭😭😭
𝖓𝖎𝖑𝖎 🖤~

برگام از چند جهت ریخ یا خداااا :"

خیلی سخسی شدنننن

وای قدرت صدای شوهوآ :""""

وایب ام وی گادهههههههههههه

یس آیم عه نود :>

وقتی هنوز تامبوی هضم نکردع نود میاد....
𝖓𝖎𝖑𝖎 🖤~

وای دقیقاااااا

حق پرومکس بخدا

یسس یسسسس

ولی خدایی ایدل با کانسپت مرلین مونرو اخرین چیزی بود که فکرشو میکردم...ولی وااو عجب چیزی بود...

کلا جی ایدول نیس بعد یهو میاد همه رو انگشت ب دهن میکنه 
خیلی خوب بودد این کامبک هم
jimie-otako-levi(مینی سکینه)

ن باو قفلی چیه

ولی بازم جای سوجین خالیه..

دنس پرکتیس نداره؟

خیلییی خالیه
والا داشتن ک داره متهی من چند روزه دسترسی به یوتیوب نداشتم هر وقت رفتم میزارم

عال عالی

راست میگه یک چهارم اهنگ ماله سویونه 

بچم یوکی و شوهوا پارت ندارن

یس یس
سویون ک بیشترین پارتو داره اکثرا قبول دارم ولی یوکی خوب بود پارتاش که 

یوکی پارتاش بیشتر از شوهوا عه اره اما تو ام وی خیلی کم سعی میکنن نشونش بدن مثلا اهنگ تام بوی

پارت اول که ماله مینی بود اخر پارت یوکی هم میخونه باهاش تو دنس بی اورجینال هم اخرش یوکی هم میاد رو سنتر اما تو ام وی اصن نشونش نمیدن برا اون پارت . و یه پارت دیگه شم که تقریبا نصفه دوم اهنگ بود برا صحنه ام وی براش صحنه نساخته بودن و همون ماشین بود تازه یکی کنارش بود قابل ندونستن تنها بزارنش:// کلا تو همه گروه ها یکی هست که بهش ظلم شه

دیگه چی بگم این راسته کلا تو هر گروه یکی هست ک نسبت ب بقیه پارتای کمتری میگیره و کمتر تو دیده
امیدوارم تو اهنگای بعدی شون یوکی و شوهوا بیشتر پارت داشته باشن

سلام وبتون عالیه 😍

فقط ای کاش با کیفیتا دیگه هم میزاشتین  ۱۰۸۰ خیلی زیاده 🥲

اگه مختص ی گروه بود اینکارو میکردم ولی واقعیت اینه چون از همه گروه ها میزارم واقعا نمیتونم بیشتر از ی کیفیت بزارم

فنشون نیستم ولی خیلی این اهنگ و تامبوی رو دوست دارم

من کلا دوسشون دارم خیلیی خوبن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Hi-kpop

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan