Hi

سلام به همگی 

دوباره و بعد از مدتی برگشتم و خوب دوباره وبو زدم،

سخت بود و واقعا انگیزه شو نداشتم ولی خوب دیدم ی سریا در مورد اینجا و دوباره باز شدنش ازم پرسیدن ک باعث شد دوباره وبو بزنم، امیدوارم ک این وب به سرنوشت وبای قبلی های کیپاپ دچار نشه :)

و اینکه ازتون میخوام حمایتم کنید، اگه کسی رو میشناسین ک دنبال وب کیپاپی میگرده اینجا رو معرفی کنید بهش.

و ی مدت طول میکشه تا من بتونم وب قبلیو ادغام کنم با اینجا و علاوه بر اون فصل کامبکام هست و خوب ازتون میخوام صبر کنید و حمایت کنید تا اینجا مثل سابقش بشه.

و لطفا درخواستی هاتونو تو قسمت درخواستی ها بگین.

و لطفا لینکا رو بدون اجازه منتشر نکنین.

و در نهایت لاو یو💜

  • Snow Boy

دیدگاه ها [ ۱۰۶ ]

•𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐀 𝐅*𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐒𝐡𝐢𝐩𝐩𝐞𝐫!!•

چشم :) ممنون بایت همچین وب خفنی و این همه زحماتی که براش میکشی :)))

فقط... چرا دکمه فالو نداره وب؟

فدات شم عزیز
گذاشتمش
𝙟𝙚𝙣𝙣𝙞𝙚 𝙧𝙚𝙙 ‎

واااااااایییی

😍😍😍😍
𝙟𝙚𝙣𝙣𝙞𝙚 𝙧𝙚𝙙 ‎

ذوق مرگ شدممممم

میخای بهت قالب بدم

قربونت  عزیز
راستش این قالب واسع وبای قبلی های کیپاپه ک هیونگ گذاشتع دلم نمیاد عوضش کنم...

خوش برگشتیییییییی

خیلی منتظرت بودممممممممم

کومائووو 😍😍😍😍😍

امروز حالم بد بود خیلییییی 

الان که این خبرو دیدم خوب خوب شدم 

انگار دنیا رو بهم دادن 

واقعااا ممنون

 

 

ایگوووو خوشحالم ک این خبر حالتو خوب کرده
فدات عزیز💜💜
𝙟𝙚𝙣𝙣𝙞𝙚 𝙧𝙚𝙙 ‎

بلی بلی خاطراتم رو زنده کرد

😁😁😁

وایی خوشحالم برگشتی...!

فدات شم عزیز
ϲяγѕταℓ 🧊❄

سلام سلامممممم *0*

خوش برگشتی اونی سحر نازم ^^

سلامممممم خوبیییییی چتوری؟
دلم خیلی تنگ شده بود برات از بعد فیلتری های کیپاپ نمیدونستم هستی انوزم بیان یا ن

چه خوب برگشتین•-•

میشه موزیک ویدیو Wooahhip گروه Mamadol رو بزارین؟تنکیو:)

فدایت 
چشم چشم یکی دو روز فقط وقت بده من امروز برگشتم خونه قبلش مسافرت بودم و نت نداشتم کامبکا رو بزارم چشم

سلاامم هیونگ
چوکاههههه😍💜

سلامممم ویمونییی خوبی دارلینگ؟؟
ای میسسس یوووووو وری زیاد 
😘😘😘

افرین بهت که دوباره وب زدیم من وبم فی*تر شد دیگه اصن دلم نمیخواد بیام بیان اینهمه زحمت همش به باد رفت تحسینت میکنم خدایی الگومی 

دیگه منم قرار بود نزنم واقعا خسته شده بودم ولی نمیدونم یهو زدمش🥲
😍😍 فدایت

فایتینگ 😍😍😍

فداااایت💜💜

خوبممم

تو خوبییی هیونگ؟منم خیلیییی دلتنگتمممم

خوبم ممن فدات شمم
خیلیی خوشحال شدم دیدم برگشتیی😍
اکانت بیان نداری ن؟
امتحاناتت چی شد تموم شد یا ن؟

خوب شد که وب و دوباره زدی 

ادامه بده و تسلیم نشو عزیزم من ازت حمایت میکنم چون درک میکنم وقتی یه عالمه زحمتت نابود بشه چقد سخته

مرسیی برا حمایت و حرفای قشنگت 😍😍

خداروشکر💜نه تو بیان نیستم...امتحانامم مونده و خب قرار بود اواخر خرداد بیام ولی واسه تولد ماهی زود برگشتم😂هیونگ...بی وقفه:")))))

بعد امتحاناتت دوس داشتی اکانت بزن تو بیان 
اهاا اوکای اوکای امیدوارم امتحاناتتو بترکونیییی
دیدی نه؟ زیادی خوب بود نه؟ ی بار برا دیدنش کمه نه؟ زیادی تو عمق دل ادم نفوذ میکنه ن؟
واییییی لنت به فیلمش اینقد ک خوب بود حتی همین الانم ک یادش میفتم ها ی جور عجیبی میشم دلم میخاد بشینم گریه کنم😭😭😭🥲🥲

اوکییی...مرسی...وای آره دیدم وایییییی خیلیییی خوب بود این لهنتییی😭یه بار چیه صد بارم ببینمش بازم کمهههه اصا فکرشم نمیکردم اینقدددد خوشم بیاد از یه سریال چینی...وای پایانش خیلیییی خوب بود...اصا خیلی شریال جذاااابی بود...هیونگ من میگفتما تا حالا واسه سریالی گریه نکردم...این شد اولینش😂اونم نه یه بارررر چند بارر واسش گریه کردم لهنتیی😭😭ولی اینجوری نمیشه یه بار بیا سایت قششنگ بشینیم واسش عر بزنیم🥲🥲

ارههه دقیقااااا من بعد سریالش نشستم سریال چینی دیدم ولی بگم هیچچچچچ سریالیییییی به قشنگیش نیسسسسس😭😭😭
وایییی اصن اینقد ک نقش اصلیاش قشنگ بازی کردن ک هیچیییی دیگه 😭😭
اره لنتییییی به گریه مینداخت ادمو 😭 اره اره حتما بعد امتحاناتت ی وقتی مشخص میکنیم باهم حرف بزنیم 
ولی بیا وب خودم ، وب جیسوک کلا یکمی سخته برام هنگ زیاد میکنه و...

فقط چینی نه که...من فک نکنم دیگه بعد این اصا یه سریال دیگه ای بتونم ببینم😭😭وای بازیگراشششش...لان جان و وی وو ژیان که اصاا گل کاشتنن😭😭عه واست هنگ میکنه؟ما با بچه هم تو گپ هم تو پیوی حرف میزنیم ولی مشکلی نیس...ولی اوکی یا اینجا یا اون یکی وبت میام

میدونم چی مییگگیییئ😭😭😭 میدونی جالبیش اینه من رفتم سریالای دیگه ی لانجان و ووی وشیانو دیدم چندتاشونو ولی اصلننننننننننن جذبم نکرد زیاد حتی یکی دوتا از سریالاشونو ول کردم نصفه 😭😭😭
اره میدونی با گوشی میام برا همین ی خرده سخته برام هی ی جوری میشه 
فدایتتت 

اینکه نتونستی اونیکی سریالهاشون رو ادامه بدی به نظرم به بازیگریشون و فیلمانه ربط نداره...مشکل پارتنرهههه😂اینا بایدددد دیگه کنار هم باشن😂

نمیدونم شاید 
به هر حال نمت فیلماشونو ببینمم😭😭 
ϲяγѕταℓ 🧊❄

مرسی عزیزممم منم خوبم ^^

واایایییی منم خیللللللللییییی دلم تنگ شده بود *-* والا بعده فیلتری وب ایتزی دیگه تقریبا رفتم

خدا رو شکر ک خوبییی
😘😘😘، ایگووو منم فیلتر کردن رفتم ولی باز طاقت نیاوردم و زدم اینحا رو 

سلاااام هیونگ...خوبی؟دیروز رو چطور سر کردی؟😂خدایی انصاف نیس بعد 5 ساعت زااار زدن بیان بگن ترجمه اشتباه شده😐😂من امتحانام تموووم شدددددد

سلامم دارلینگ خوبم فدات 
دیروز دپرس بودم و کلا ی جوری بودم ببعد ک قضیه رو فهمیدم هیجی دیگه تو شوک موندمم اصن 
ا به سلامتیییی پس تموم شد، الان ک تموم شد باید بشینیم یکم در مورد بی وقفه حرف بزنیم 🤧🤧🤧

هعییی من که اصا چند ساعت گریهه میکردم بعد که بیانیه رو دیدم احساساتم یهویی تغییر کرد😂و این بده که در عرض یه ثانیه عوض شی😂

آره هر وقت بگی میام وب حرف بزنیم

خیلییی خیلیی بدهههه اصن 
نمیدونم امروز خوبه؟ یام شنبه؟ چون اخر هفته نیستم 
ساعتش با خودت ترجیحا طرفای صبح بهترهه

سلام

سلام خوبی ویمونی؟
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام *****.نمیدونم کی بوده ولی با اسم من اومده سلام نوشته😐من نبودم😐😐

سلامم
ا حدی یکم تعجب کردم خودمم گفتم ویمون سلام خالی نمیده هیچوقت 

طرفای صبح؟امم من صبحا کلاس دارم اکثرا آخه

میتونی طرفای عصر اینا بیای؟

من از ۷ تا ۵ بعد از ظهر میتونم ولی ب بعدش نهه کار دارم فدا و نمیشه کنسلش کنم و اینا 
ولی تایم هفت صبح تا ۵بعدازظهر میتونم کارامو جا ب جا کنم مشکلی ندارم

اوکی پس...شنبه 4 میتونی بیای؟

باش پس شنبه ساعت ۴ بیا وب خودم ، فقط اومدی کامنت بده

باشه...منظورت وب شخصیته؟

اری اری وب شخصیم بنگتن فوراور رو میگم
•𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐅*𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐒𝐡𝐢𝐩𝐩𝐞𝐫, 𝐍𝐚𝐦𝐣𝐨𝐨𝐧`𝐬 𝐒𝐨𝐠𝐨𝐥𝐢•

ادمین میگم درخواستی چیزی میزاری تو وب؟! :)

یسس یسس اون بالا ی قسمت درخواستی گذاشتم
•𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐅*𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐒𝐡𝐢𝐩𝐩𝐞𝐫, 𝐍𝐚𝐦𝐣𝐨𝐨𝐧`𝐬 𝐒𝐨𝐠𝐨𝐥𝐢•

میگم قسمت درخواستی باکس کامنت نداره :)

اوکیش کردمم

های اونی 😻 

گلدن مکنم ✨😻

وبت سو سو سو سو گودهههه

هایییییی مکنهههههههههه 
تنکسسسسسسس ا لاتتتت
فالوووو بنما کومائوووووووووو💜💜💜💜💜

سلام موزیک ویدئو جدید بلک پینک رو میزارید لطفا ممنون 

قرار دادمش

سلام ببخشید من موزیک ویدئو جدید بلک پینک رو دنبالش گشتم نبود لطف سرچ وبلاگ رو فعال کنید ممنون.

عزیز بخشگرل گروپا رو ببین پیدا میکنی حتما 
بازم کادر جستوجو رو فعال کردم

سلااااام خسته نبااااشی🥺♥️

یه درخواست دارم لطفاااا بزارش

اجرای آهنگ Rockabye 

خیلیییییی دوسش دارم پلیزززز♥️

از کی هس؟ 
ᥣׁׅ֪ꪱׁׅtׁׅtׁׅᥣׁׅ֪ꫀׁׅܻ ϐׁׅ֒ɑׁׅ֮ժׁׅ݊ ᧁׁꪱׁׅꭈׁׅᥣׁׅ֪ 💕👻

هایی!

فایتینگگگگگ♡

هاییی
تنکسسس ورییی ورییی

سلام مرسی بابت سایت خوبتون 

الان ک فیل شکنا نمیگیرن چجوری اجراها رو میذارین؟ اگ وی پی ان خوب میشناسی لطفا بمنم یگین

 

 

 

 

 

فدایت عزیز
من green net استفاده میکنم گاهی یکم اذیت میکنه ولی در کل اوکیه

اینجا قبلا به ادمین دیگه هم بود که هیونگ صداش میکردیم اون کجاس؟ کجا باهاش در ارتباط باشیم

هیونگ دیگه نیس و رفته 
متاسفانه هیچ جا کلا دیگه توی فضای مجازی نیس

ببخشید میشه اگه آدرسی از وب nmixx  دارید بهم بگید ممنون میشم

ن متاسفانه ندارم ادرسی از این وب
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*******

خوبی؟ نمیخوای سایت بیای؟ از بقیه ادمینا خبری نیست میشه حداقل تو بیای یکم مارو از نگرانی دربیاری؟ 🥺🥺

سلامم شفا خوبی فدا؟؟ 
سایت نیومده هنوز جیسوک؟؟ اتفاقا با سیم حرف زدم گفت چون جیسوک نیس و چیزی نمیزاره در نتیجه سیمم نمیتونه زیرنویس اینا بزاره 

باشه فدا میام سر میزنم ببینم چجوریاس اونور
مبینام نیومده نه؟؟

قربونت

نه اصلا خبری ازش نیست.. صدای همه در اومده چون حتی کامنتا هم تایید نمیشه.. ی کسایی میان تو گروه پیام میدن از حال ادمینا میپرسن که اصن برگام ریخته 

اهاان باز ب سیم بگو بیاد ی رخ نشون بده ببینیم سالمه یانه.. نه از مبینا هم خبری نیست :(

آفرین آفرین منتظرتیم

ای بابا، باشه میام الان اونور ببینم چ خبره
ب سیم میگم بیاد ی سر 
اومدمممم

هیونگ جیسوگ که چندییییین ماهه به سایت سر نزده...بقیه ادمینا هم همینطور...
 

🙁🙁ب سیم میگم تونست بیاد حتمنن

سلام ببخشید یه درخواست داشتم میشه ام وی جدید گروهH1_KEYرو بزارید؟خیلییییییی ممنونننننن💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚

چشمم چشمم 
فدایت

های ادمینننن خوفییی؟؟سایت واقعاااااا فوق العادسسسسسسس عالیههههههه همیشه سرششششش عرمممممم به اون مسیح قسمممم واییییی🌚😭🌚😭🌚😭💔👌👌👌👌👌👌👍👍👍👍👍💜💜💜

یه درخواست داشتم خواهرم میشه ام وی creatureاز گروه E'last رو بزاری؟؟تنکیوووووووووو ادمیننننننننن سارانگهههههههه💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜 فایتینگگگگگگگگ👍👍👍👍👍👍💚💚💚💚💚💚

سلامم عزیزز تو خوبی؟؟ مرسی فدا نظر لطفه تههه 
اممم میزارم جاست یکمی باید صبر کنیییی

من یه پرندم 

آرزو دارم

تو یارم باشی

من یه خونه

تنگ و تاریکم

بقیه‌شو خودت بخون😔

😂😂😂😂 اوکای اوکاییی

یارم نمیشی ادمین؟😔😭

چرا چرا میشمم😂
شِفا 🖤🕳️

به محد بگم یار پیدا کردی کلک؟ 👿😈

😂😂😂 بهههه بهههه سر بزنگا میایییییی
شِفا 🖤🕳️

رادارام در مواقع حساس فعال میشه😎😂😂

چطوری؟ چخبرا؟ 

رادار نیسسس ک لنتتییییی😂😂😂


فدایتتت بد نیستم اوکیمممممممم تو چه خبر همه چی خوبه؟ بچه های کی ال خوبن؟ 
شِفا 🖤🕳️

😂😂

 

خداروشکر خوبی.. چی بگم بد نیست اوضاع... یه ده پونزده روزی هست کی ال نرفتم ولی با محد و ویمون و میسو و نگین و ماندانا اخیرا صحبت کردم حالشون خوبه و بعد قرنها میسو فن آرت جی‌هوپ رو کامل کرد برام فرستاد🤩😂

فدایتتت ... ک اینتوررررررر
چینجااااا؟؟ برا ممنم بفرستتتتت😍😍😍😍😍

وای قبول کردیاااا،نزنی زیرش بلاا

17 ام محضر نوبت گرفتم،کی بریم خرید؟

😂😂😂😂نههههههههههههه،چینجاااااا؟

اره چینجا چاگیاا😌😈😈😈بوست کنم؟

اندههههههه😂😂

نههه؟؟😨😨😭😭😭وههه؟؟قول میدم تفیت نکنم

بوس ندوستتتتت🤧🤧

پس بغلت کونم؟

بغل اشکال نداره😂😂

پس یه بغل گنده و باز برای تو ادمین چون خیلی گوگولی و مهربونی

فدات شمم عزیززززز...بغل 💜💜
🍒🍪𝒫𝒶𝓇𝓀 𝓃𝒶𝓎𝑒𝑜𝓃📎❄️

ادمینننن

با vmoon راجب چه سریالی حرف می‌زدید؟

سریال بی وقفه یا رام نشدهههع
🍒🍪𝒫𝒶𝓇𝓀 𝓃𝒶𝓎𝑒𝑜𝓃📎❄️

هردو اسم یکیه ؟😂

یسسس یسسس 
ترجمه فرق میکنه یکی میگه رام نشده یکی میگه بی وقفه 😁😁
🍒🍪𝒫𝒶𝓇𝓀 𝓃𝒶𝓎𝑒𝑜𝓃📎❄️

اوکی حتما میبینم اینجوری که شما تعریف کردین 😂😂

در دیدنششش شک نکننننن و اکثریت چندین بار نگاش میکننن اینقده خوبهههههه
🍒🍪𝒫𝒶𝓇𝓀 𝓃𝒶𝓎𝑒𝑜𝓃📎❄️

الان (خنده در وایکیکی) و (بی وقفه) تو لیستمه

خنده در وایکیکی زیاده ، اینو نمد 

فعلا که انقدر درس دارم وقت نمیکنم 

ولی حتما میبینم ^^

خنده در وایکیکی ک فک میکنم ۳ فصل باشه شایدم ۲تا 
ولی بی وقفه ۵۰ قسمتهه 
اشکال نداره کم کم نزدیک تعطیلاته شاید وقت پیدا کردی یکمیی
ولی اول بی وقفه رو ببین 
🍒🍪𝒫𝒶𝓇𝓀 𝓃𝒶𝓎𝑒𝑜𝓃📎❄️

اووووووووووووو 😐 ۵۰ قسمتتتتتتتت

اوکی الان که کاری ندارم شروعش میکنم 

مابینش وایکیکی رو هم میبینم که حوصلم سر نره 

اریی الان شروعش کن 
فک نکنم حوصلت سر بره مگه اینکه سلیقه ت خیلییی با من فرق داشته باشه ک دوس نداشته باشی یا حوصله سر بر باشه چون من هر کیو ک دیدم نگا کرده واقعا دوسش داشته 

و اینکه اوایل فیلم اگه گیج شدی طبیعیه ب مرور همه چی میاد دستت پس اگه یاو دیدی ی عالم شخصیتن و اینا تعجب نکن همه تو طول داستان مشخص میشه 
و نگا کردی یا در حین نگا کردنت بیا بگو ببینن دوسش داشتی یا ن

اونی :)

خسته نباشی 

ی درخواست داشتم میشه موزیک ویدئو  oh my god از G-idol بزاری ممنون

 

باشش فدا

هیونگگگگگگگگگگ
جیمین شیییییییی
هایییییی
خوبی؟
آی میسسس یو کهههه

سلاممممممم فدات شم خوبی؟؟؟ چ خبرا ؟کم پیدایییی هاااااا 

خوبم من قربونت
من میست خیلی بیشتررررر

همزادمممممم

ای الهی من فدات شمممممممممممممم دلم برات تنگ شده همزادم T_T

انصافا یه جوری دل تنگتم که نمی‌دونم چه کنمممممم ولی از اینور درسام ولم نمیکنننننن

دارم روز شماری می‌کنم سریع‌تر تیرماه بیاد من کنکور بدم راحت شم تا با همه یه دل سیر حرف بزنم T_T مخصوصا تو که از همه بیشتر باهش حرف نزدممممم و مثل چی دلتنگتمممممممممم

ای همزادی چه خبرا؟ همه چی خوبه عزیز؟ خواهرت چه طوررر؟؟؟

 

راستی همزادی، عزیزم، یه سوال بپرسم؟ الان دانشگاهت تموم شده؟ میشه بهم بگی دوران بعد دانشگاه چه طوریه و حس و حالش چه مدلیه؟؟؟ اینجا کسی توی خانواده‌مون نداریم دانشگاهی باشن یا مثل من کنکوری باشن T_T برای همین با خودم گفتم کی بهتر از همزادم که بتونه توی این زمینه کمکم کنه T_T

خدا نکنههههههههههه ، منم خیلییی خیلیییی میستممممم همزادیییی 
امیدوارم زودتر تیر بیاد همه ی نفس راحت بکشیممم بره 


همه چی خوبه فدات شم، ی سری چیزا پیش اومدع ولی خوب کنچانا اوضاع خوبه 


چی بگم والا اگه بعد دانشگا خونه باشی حس بی مصرفی داری، اگه بری سرکاری جایی مشغول باشی باز احساس بهتری داری، در کل تموم بشه میگی اینقد خودزنی کردم برا دانشگا بیا تموم شد رفت 
ی حس دلتنگیم داره بعد اینکه تموم کنی دوس داری برگردی دوبارع
حالا اگه منظورت جز ایناست ک دقیق بپرس بگم بهت فدات شم

یا برگانم خزان شد... (چی گفتم 😂😔) 

اونییی دانشگاهتم تموم کردی 😐من فکر میکردم تهش 18_19 سالت باشههه. 

حقیقتا اگه من بخام برم دانشگاه به عشق خوابگاهش میرم 😐😂انقدر خوشم میادد.. (وی هنوز رشته ی مورد نظرش رو انتخاب نکرده:)))) 😔😂

😂😂😂😂 رو چ حسابی فک کردی ۱۸یا ۱۹؟ 
اصن من ۱۸ یا ۱۹ ساله الان باید سال کنکورم میبود نباید اینقد ولو میبودم تو سایتت کهههههههههه 
نه من شهرمون قبول شدم دولتی دیگه ب خوابگاه نرسیدم 
خوابگاه دوس دارم ولی خوب میدونی ی سری چیزام هس ک من نمت کنار بیام مثلا من جدی خیلی بچه مثبتم و خوب دوستام مثلا تعریف میکنن میشینن تو خوابگاه چیا ک برا هم تعریف نمیکنن😂😂 خو این مورد باز اذیت میشم ،جوریم نیس ک همش بتونی از اتاق بری بیرون یا به اونا بگی حرف نزنن 
سووو یکمی تو موارد این شکلی سخته برام

*وی هنوز در شوک است و یک گوشه نشسته است و به فکر مسخره اش فکر میکند.. *

عه.. *وی با این سنش که اندازه ی جوجه است فکر های خراب.. خیلی خرابی در سر دارد و از پاک بودن اونی خجالت میکشد.. *

من اتفاقا انقدر دوست دارم تو خوابگاه چرت و پرت بگیم 😔درمورد هر چی هم باشه از ترک های رو دیواررر تااا دمپایی اتاق بغلی..😐اصلا تا خود صبح باهاشون بیدار میمونم، سرکلاسم میخوابم 😂

*وی به تفاوت هایش با اونی فکر میکند... *

😂😂😂😂
کشیدنت از گوشه و کشیدن لپت
 کنچانا بابا هر کی ی جوریه سخت نگیر 😉😉
صحبت در مورد ترک دیوار و دمپایی رو دوس دارم ولی صحبتای مثبت۱۸ و میدونم اینجور چیزا رو ندوستت یا کارای شوخی ک جنبه مثبت ۱۸ داره و اینا یا اینکه دیدی طرف مثلا بوی فرند داره یا شوهر یا هر چی اصن میاد میشینه تعریف میکنه ی سری چیزایی رو ک نباید ، واقعا اذیت میشم من باشم تو اون محیط 
ولی خوب برا بعضیام اوکیه ، دیگه هر کسی ی جوریه نمیشه گفت این خوبه یا اون بده 
خلاصههه کهه اریی این تفاوتا باعث جذب میشه دیگه و گرنه دوتا ادم شکل هم زود خسته میشن 
زندگی با تفاوت ها زیباستتتتتتت

خدا نکنههههههههههه ، منم خیلییی خیلیییی میستممممم همزادیییی 

امیدوارم زودتر تیر بیاد همه ی نفس راحت بکشیممم بره 

وای دست روی دلم نذار که هرچی خون داشته رفته باید با گواش قرمز جاشو پر کنم😂 ولی خب همزادم من خودم دارم حس میکنم داره به جاهای خوبی میرسه و تقریبا 80 درصد برگشتم به دوران قبل کرونا که خیلی درس میخوندم... اگر به همین منوال بره جلو با توکل بر خدا و همت بنده و دعای آشنایان یه نتیجه ی خوب میگیرم T_T

همه چی خوبه فدات شم، ی سری چیزا پیش اومدع ولی خوب کنچانا اوضاع خوبه

عه وا! نبینمت غمگین باشی T_T اگر می‌بینی حرف زدن درموردش کمکی می‌کنه، میدونی که من همیشه هستم :") همیشه و هر زمان و هر مکان من اون لحظه در اختیارته تا ازش استفاده کنی🥰

 

درمورد اون بحث دانشگاه که گفتی... نه همین هایی که گفتی برام کافی بود

آخه میدونی چیه؟ یه لحظه به خودم گفتم که منی که دارم اینقدر زور میزنم برم دانشگاه تهش که چیووو میدونی یعنی چی؟ مثلا برام سوال بود دارم برای چی اینقدر میجنگم و دلم میخواست بدونم مثلا ده سال بعد که دانشگاه من تموم شده، الان جایگاه منِ آینده قرار چی باشه و خب یهو تو اومدی توی ذهنم تا این سوال رو ازش بپرسم

راستی همزادمممممممممم آهنگ خوندمم چون دیدم میسو هم خوندههههههههه

بعد همه گوشش دادن جز تووووووووووو

بیا برات میفرستم ولی تایید نزن😂

روی همین پیامم نظر بده روشششششششششششششششش

بههههه بههههه خیلیممم عالییییی

هییی خوبه دیگه برا من اخر فرستادیییییی😭😭😭😭😭😭


مطمئنم عالی خوندی ، کلا همزادم از هر انگشتن ی هنر میبارههه

اگر آپلود شد حالا :"|

یعنی سرعت اینترنت با سرعت مورچه برابری میکنه

بابا پدر حلزون رو در اورده از بس یواشهههههههههههههههههههههههههههقسابخس

سرعت اینترنتت داغونههه اصننن 
میگم همزادی من کلا وایفامون حجمش یکی دو روزیه تموم شدههه و گوگلم ب زور باز میکنه زدم دان شه ولی نشددددددددد 
ول نت شبانه دارم امشب دان میکنم و گوشش میدم و زیر اون کامنت طولانیت هس زیر اون جواب میدم و فعلا اون کامنتتتو تایید نمیزنم

فدااااااااتتتتتت شممممم کههههههه
خوبم...تو خوبیییییییییییییی؟
چخبراااا

خدا نکنههههههه 
خوبممم منننن،خسته مممم ولیییی سرمام خورده بودم هنوز کامل خوب نشدم 
اصفهان خدمات

خیلی عالیه وبلاگتون

ممنون

ای وای...مراقب خودت باشششش

چشم چشممم مواظب خودم هستم 

+ وقتی که وی روز قبلش تو هوای سرد تو پارک در  حالی ک از سرما قندیل بسته بود بستنی میخورد اونم زیاددد

این چجور مراقب بودنیهههههه😂
ولی میدونی درک میکنم...بستنی تو هوای سرد یه چیز دیگسسس😂

دقیقا هوای سرد و بستنیییییییییی

من امسال کنکور داشتم از تمام کی پاپ و فضاش دور بودم 

بدون هیچ خبری آهنگی ام وی و .........

الان برگشتم و ازززززز هییچییییییی خبر ندارم وبلاگی  میشناسید 

برای اخبار کی پاپ 

معرفی گروه های جدید و ......

ن متاسفانه عزیز ی وب اخبار کیپاپ بود ک چند باری فیل شد و فک کنم کلا دیگه وب نزد...

سلام همزادی گلم خوبی عشقم؟

 

عیدت مبارک باشه فداتتتتت شمممممممم

امسال میکنم برات امسال سال بسیار خوبی باشه به همراهی شادی فراوان و موفقیت های پی در پی

امیدوارم هر چی از خدا میخوای همون بشه ولی همراهش تلاش هم بکنی

واقعا خیلی خوشحالم با تو آشنا شدم همزادیِ گلم و امیدوارم روزی ببینمت :")

از همین راه دور میبوسمت عزیزم💋❤

و ببخشید که 1 صبح که عید شد پیام نمیدم.... خواب بودم اون ساعت😂

سلاممم همزاد قشنگم خوبم فدات شمم تو خوبیییی؟؟؟ 
مرسی و فدا منم ی سال خیلی خوب رو برات ارزو میکنم و امیدوارم کنکورتو خیلی خوب بدی و امسال ی سال شاد و پر ارامش باشه برات 

منم خیلیییییی خوشحالم ک باهات اشنا شدم و منم امیدوارم ببینمت ی روزییی
😂😂😂 اشکال نداره ک فدا من بجات بیدار بودممم😁😁😁😁

های اونی سحر! حالت چطوره؟ میصت ناموسن🍇🖤

دنا هیونگ..💔تلگرامی اکانتی چیزی نداره؟! جدی دلتنگشم...

سلامم عزیز حالت چتورهه خوبیییییی؟؟؟😭😭 منم فدا
اکاننت تل داره ب نظرم ولی من تل ندارم و نمیدونم واقعا چجوریه.... 

عزیزم میشه لطفا اهنگ greek از xikers رو بذاری؟

ام ویه یا صوتی؟

ام ویه، مال قبل دبیوشونه، اگر با اسم xikers نمیاره، سرچ کن kq fallez 2 geek

راستی اسم اهنگ greek نیست geek هست من اشتباه نوشتم

باش فدا چکش میکنم

قربونت برممممممممم

من ام ویا رو از هیچ جا به جز وبلاگ تو دان نمیکنم خیلی خوبی به خدا

و یه چیز دیگه ام وی لسرافیم رو فردا میذاری یا همین امروز؟

فدایت عزیز
لطف داری توو💜💜💜
میخواستم دیروز بزارم منتهی بیان نمیومد بالا امروز گذاشتم

فکر کنم امروز ام وی اسپا هم بیاد:)))) از ذوق کامبکای زیاد نمیدونم چیکار کنم و کجا برم :)))))

یسس یسسس اومده
کامبک بارونه اصننننن
🍒🍪𝒫𝒶𝓇𝓀 𝓃𝒶𝓎𝑒𝑜𝓃📎❄️

عاممم ادمین چی صدات کنم ؟ 

آشنا شدیم قبلا نه ؟ 

فراموشی گرفتم😂🤦🏻‍♀️

همون اونییی بگوووو 
اممم بگی نگی اشنا شدیمم بیشتر در موورد ام ویا حرف زدیمم 
🍒🍪𝒫𝒶𝓇𝓀 𝓃𝒶𝓎𝑒𝑜𝓃📎❄️

عاممم ایدل مورد علاقت (دختر) کیه ؟ همونو بگم

من نایون عم ، تایپم enfj عه ، مولتی فنم (در همین حد میتونستم اطلاعات بدم🥲😂🙏🏻)

و شما؟^-^

 

حقیقتا ایدل دختر خاصی نیس ک بتونم بگم فن اینم، کلا ی سری ایدولا هستن دوسشون دارم بینشون شخص خاصی برام الویت نداره تو گروه ها 
مولتی فن ک فن پروپاقرص نیستم ولی گروه ها رو در حد گوش دادن دنبال میکنم 

🍒🍪𝒫𝒶𝓇𝓀 𝓃𝒶𝓎𝑒𝑜𝓃📎❄️

هوم اوکیه ، نونا چطوره ؟

منم که کوکی توت‌فرنگی بودم😅

اوکیه بگو نوناا

کوکی فرنگییی بودیییی ، کوکی توت فرنگی طولانیهه کوکی فرنگی رااحت ترهه
🍒🍪𝒫𝒶𝓇𝓀 𝓃𝒶𝓎𝑒𝑜𝓃📎❄️

👍🏻☺️💛

یاد گوجه فرنگی میوفتم 🙈😂 هرچی خواستی صدا کن من برام فرقی نمیکنه ^^

😂😂😂گوجه فرنگییی چینجاااا؟؟؟
🍒🍪𝒫𝒶𝓇𝓀 𝓃𝒶𝓎𝑒𝑜𝓃📎❄️

نههههه منظورم این بود کوکی فرنگی و گوجه فرنگی شبیهن نه اینکه صدام کنی 😂

اهااآ اوکاییی اوکاییییی

وای نه بگید دروغه... بگید بنگ شی هیوک نمرده.... بگید من دارم اشتباه میخونم... گوگل هم داره دروغ میگه...

از 2023 بدم میاد...

داشتم پیش میسو شادی میکردم کوک اومده لایو و این کارها رو انجام داد توش ولی یه چیزایی میگفت و من نمیفهمیدم چون کره ای بود و یهو اینو دیدم....

نحسه... 2023 نحسه....

وای نه گویا شایعه اس

ای من ر//یدم به گوگل....

پس چرا برای خودش تاریخ مرگ زدههههههههههههههه

ای من...

یا نفسکششششششششششششثخهصقابخهکقادک/ثدابزسزدکسیزخهسقث

قلبم اومد تو دهنمممممم نیم ساعتهههههههه

داشتم میگفتم گ//وه خوردم پی دی نیم اینقدر فوحشت دادم ولی نمرده باش!

ای گوگل بیتربیتتتتتتتتتتتتت

میگن یکی گوگلو دستکاری کرده بودهههه
کلا ب ارمی جماعت نیومده یروز بدون حادثهههههههههه

تازه قضیه واکسن اشتباهی ک میخواستن ب جین بزنن بعد ۴ماه اومد خبرش معلوم نیس چ چیزایی دیگه ای هم هست ک ما بی خبریممممممم

چه شوک وحشتناکی بود بنگ شی .

گفتم بزارید از عزای مونبین در بیایم ...

بعد کامنتای اینجارو دیدم فهمیدم دروغه 

خدا از اونی که اینجوری میکنه نگذره😭😂

 

همینو بگووووو 

واقعا خبرش شوک وارد کرد ب همههههه

آره گوگل رو دستکاری کرده بودن

وای که چقدر توی اونجایی که خبر میذارنن همه بهم ریخته بودن.

واقعا نمیدونم چرا بعضی ها یهو کرم ریختنشون میاد:/ تازه اهمیت هم نداشت فارسی سرچ  کنی یا انگلیسی، برای هر دوش واقعا تاریخ فوت میزد😐

 

واییی آره قضیه واکسن جین رو هم شنیدم. واقعا خیلی ناراحت شدم. نمیدونم چرا کمپانی محل نمیده.

این همه تمرکز کرده روی این گرل گروپ جدیدش فراموش کرده بی تی اسو. انصافا بی تی اس نمیبود کمپانی هم معروف نمیشد و خب حقیقتا بی تی اس به هایب و بیگ هیت نیاز نداره ولی بیگ هیت 100 درصد بهشون نیاز داره.

حتی جیمین ایییییین همه رکورد جا به جا کرد با آلبومش، توی یه مقاله توی ویورس از این موفقیت ها «جزئی» نام برده! ودف...

وااااقعا هایب داره میره روی مخم.

کاش جدا بنگتن از این کمپانی بیخود میومدن بیرون و یکی برای خودشون میزدن😐 یادمه سال 2021-2020 هم این موضوع بحثش خیلی داغ بود. بعد جین از روی یه کامنت خوند که میگفت از هایب بیاید بیرون و اونم جواب داد چرا باید این کار رو بکنیم؟!

واقعا آرمی ها یسری فهمیده بودن همون موقعشم که هایب به درد نمیخوره... داره یه جوری رفتار میکنه که شده مصداق «نو که اومد به بازار، کهنه شده دل آزار».. اینقدر داره محل نسل 4 میده که کلا نسل 3 داره یادش میره

وای من باز رفتم روی منبر... ببخشید همزادی. دلم پر بود جدی.

هر چی روانیهههههه گیر میده ب کیپاپ 
اصن مشخصه بهم ریخته بود همه جا اونم این خبر یهوییییییی 

نمیدونم واقعا چش شده هایب ی بارم یاومه گفته بود ک ارهه درسته نسل سه فلان و ایناس ولی ما میخوایم تمرکزمونو بزاریم رو نسل چهاررررر
یکی نیس بگه ک اخه .... همین بنگتن نسل سه جوری ک درامد داره و کمپانی تونو اون بالا گدداشته بقیه نسل چهارمیا رو بزاری نصف بنگتم نیستن 


اصن اس ام با اون همه چیزای بدی ک درباره ی نحوه برخورد با ارتیستاش هست من ندیدم ک برای اعضای اس ام تو سربازی اینجور مشکلات پیش بیاد اون وقت ما ...... 

هییی همزادی نگو دل منم خونههههه. ی زمانی میگفتم بیگ هیت بهترینه و ... ولی از وقتی هایب شده فهمیدم همه کمپانیا شکل همن 

@محدثه

هایبه دیگه هایبببب

حالا امیدوارم بلایی سر پسرمون نیاد

وگرنه باید ی ارتش جمع کنیم همگی بریم کره هایب و آتیش بزنیم 🥲🔪🤌

پسرای ترینی ای عم بدبخت کرده

انگار حالیش نیست دنیا دست بی تی اسه یذره باید ساپورتشون کنه

ولی خدایی کمپانی دریم کچر خیلی بهتره ها :)))

ی یارویی بود ی زمانی بدون اجازه رفت بود هپی فیس و عکس گرفته بود ؟

اگه جای هپی فیس هایب بود هنو درگیر بودیم.هع هع 

 

@همزادی
🍒🍪𝒫𝒶𝓇𝓀 𝓃𝒶𝓎𝑒𝑜𝓃📎❄️

نونا موزیک ویدیویی از گروه cherry bullet تو وبت هست؟

ن فدا میخوای؟
🍒🍪𝒫𝒶𝓇𝓀 𝓃𝒶𝓎𝑒𝑜𝓃📎❄️

آره راستش زیاد باهاشون آشنا نیستم ، هروقت وقتت آزاد بود بزار💖

باشه فدا
🍒🍪𝒫𝒶𝓇𝓀 𝓃𝒶𝓎𝑒𝑜𝓃📎❄️

مرسییی نونا🌿💚

قربونت عزیز💜💜
🍒🍪𝒫𝒶𝓇𝓀 𝓃𝒶𝓎𝑒𝑜𝓃📎❄️

سلام نونا خوبی ؟

سلاممم کوکی فرنگی خوبم فدات شم تو چتوری؟
🍒🍪𝒫𝒶𝓇𝓀 𝓃𝒶𝓎𝑒𝑜𝓃📎❄️

فدات منم خوبم قربونت 🤍

چه خبرا ؟ تعطیلات چطوره؟^^

خدا رو شکرر
همهه چی خوبههههه 😁😁
🍒🍪𝒫𝒶𝓇𝓀 𝓃𝒶𝓎𝑒𝑜𝓃📎❄️

سلام نونا خوبی؟

خبری ازت نیست..

سلام کوکی فرنگی خوبی تو فدات شمم؟؟؟
حالم ک خوبهه ولی سرم شلوغه اصن نمیرسم بیام وب نهایت بیامم پست میزارم و میرم دیگه تا چند روز اینده سرم خلوت میشه بیشتر میاممم
🍒🍪𝒫𝒶𝓇𝓀 𝓃𝒶𝓎𝑒𝑜𝓃📎❄️

خوبممم قربونتتت❤️

شکر ، آهان خسته نباشی^^

💜💜💜 فدات شمم عزیز
🍒🍪𝒫𝒶𝓇𝓀 𝓃𝒶𝓎𝑒𝑜𝓃📎❄️

خدا نکنه❣️😇

💜💜💜
🍒🍪𝒫𝒶𝓇𝓀 𝓃𝒶𝓎𝑒𝑜𝓃📎❄️

سلامممم نوناااا🤍

خوبییی؟

وای دو روز بود وب برام بالا نمیومد(دو روز؟نمیدونم دقیق)

سلام فداتت شممممم تو خوبییی؟؟؟ 
چرا برا تو اینجوریهه؟؟
🍒🍪𝒫𝒶𝓇𝓀 𝓃𝒶𝓎𝑒𝑜𝓃📎❄️

وای خدا نکنه عزیزم🤍خوبم قربونت

نمیدونم والله هرچند وقت اینطوری میشه ، ولی بقیه وب ها اوکیه..

چرا واقعاااا اینجوریه

جیمین شه داشتم فکرمیکردم خیلی باحال میشد اگه یه روز وبو باز میکردم و عکسای جدید میدیدم اون بالا. همیشه نظرمو جلب میکنن اونا

 اگه بخوای میتونیم عکسای خوشگل پیدا کنیم برای وب و تنوع بدیم بهش. دیدم بالاتر گفتی نمیخوای قالبو عوض کنی. راستش منم دوست ندارم. ولی میتونیم عکسارو تغییر بدیم.

اگه عکس خوشگل داری ک ب تم بخورهه ک بفرست جایگزین کنممم و گرنه واقعا وقت ندارم بگردم دنبال عکسسسس....

همزادیییییییی 

واییییییی

چرا اینقدر وبتتتتتت برام سخت باز میشههههه😭😭😭😭😭😭😭

هی هر بار تلاش می‌کنم ولی نمیشهههههه😭 

همزادییییییی بالاخره قبول شدم! الان فقط دارم صبر می‌کنم تا دفترچه ی انتخاب رشته بیاد 😭😭 

 

سلامممپ همزادددددد خوشگلممم خوبییی تو فدات شممممم؟؟؟؟
چرا اینجورییی احه😭😭😭😭😭

چینجاا؟؟؟ چوکاهههههههههههههه🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊 خیلیییی خخخخوشحاللللل شدمم برات همزادییییییییی ،
دفترچه ها کی میاددو؟؟ چی میخاای انتخاب کنیییی رشته تو؟

میشه موزیک ویدیو bye my nederland از kiss of life و sugarcoat از natty رو بزارین؟🥲🙏

چشم عزیز

جیمین شی من عکسارو چطوری میتونم برات بفرستم؟

برو وب uupload عکسا رو اپ کن لینکو بده ب من فدا



فقط عکسا ب تم بخوره دیگه ، 
🍒🍪𝒫𝒶𝓇𝓀 𝓃𝒶𝓎𝑒𝑜𝓃📎❄️

سلاممم نونا خوبی؟

یه سوال ، شوی رقابتی آریونکست رو دیدی؟

سلام عزیز تو چتوری فدا خوبیی؟؟
نهه ندیدمممشششش

وای جیمین شییییییییییی
هیونگگگگ
سلامممممم
خیلی خیلی زیادددد دلتنگتممم خبببببب
خوبی؟چخبراا

منمم دلتنگتتم فدات شممم 
خوب ک خوبم ولی حسابییییییی سرم شلوغه نهایت میام پست میزارم و میرممممم

سلام

امممم میگم من یه چهار سالی هست که کیپاپرم ولی نفهمیدم که اون تصاویری که بالای سایتت هستن کین

خودم یه حدسایی راجع به اینکه کی هستن دارم ولی میشه بگین؟🙃

حقیقتا اینا رو ادمین دنا ک البته یکی دو سالی هس ک نیستش گذاشته و منم نمیدونم 😪😪

گایز کسی میددونه لطفا بگهههه
🍒🍪𝒫𝒶𝓇𝓀 𝓃𝒶𝓎𝑒𝑜𝓃📎❄️

خوبم قربونت عزیزم 

عههه برای هایب عه ، الان تموم شده و گروهشون تشکیل شده🥲چند وقت دیگه دبیو میکنن..

خدا رو شک. ک خوبیییی

ا جدییی؟؟ دنبالشون نکردم ولی مثلا دیدم نوشتن فلان اهنگو کاور کردن و اینا فک نمیکردم به همیک زودی دبیوت قراره بکننن

خوبهههه کهه خوبیییییی
ایگو زیادم به خودت سخت نگیرر استراحتم کن

فدات شم عزیز دل
دیگه اری برا همین کمتر میام سراغ کامنتا چون نمیرسم واقعا
🍒🍪𝒫𝒶𝓇𝓀 𝓃𝒶𝓎𝑒𝑜𝓃📎❄️

سلام نوناااا چطوریییی چه خبررر

وای خیلی وقته نمیام بیان 

دلم برا همه یه ذره شده😭😭

سلام عزیز دل خوبم تو چتوری؟؟ 
ایگووو امان از درس.... 
منم خووم خیلی وقته نیومدم و زیاد فعال نیستم دیگه هنر کنم پست میزارم و میرم ...
🍒🍪𝒫𝒶𝓇𝓀 𝓃𝒶𝓎𝑒𝑜𝓃📎❄️

خوبم قربونت💓

آره واقعا)):

عیب نداره فایتینگ

فدایتت❤️❤️❤️
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Hi-kpop

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan