BABYMONSTER - _SHEESH_ M_V

دانلود موزیک ویدئو جدید SHEESH از BABYMONSTER

Download:1080

 

 

 

پ.ن: فقط منم ک یاد بلک پینک افتادم؟ مخصوصا استایلا و لوکیشنا 

  • Snow Boy

دیدگاه ها [ ۶ ]

علاوه براین که ی جاهاییش یا بهتره بگم همه جاش منو یاد بلک پینک مینداخت موزیک ویدئو کلا شیطانیه از نظر خودم.

شیطانی از چ نظر؟

اره یکم شبیه ب پ بودن لوکیشنا

ولی انصافن اهنگشون خیلی قوی تر از دفه ی قبل بود. یه چیزی مناسب گروهشون دادن بیرون ایندفه

ارهه ارههه این سبکا بیشنر بهشون میاد

خیلیییییی خوب بودد

نههه تنها نیستی منم همون وایبو میگرفتممم :)))

هعیییییی یادش بخیررر

 

ارهه خوب بود ولی اوب ب نظرم چون شبسه ب پ بود یکمی ی جوری بود 

دقیقاااا  استایلا  میکاپشون و لوکیشنا کاملا مشابه بلک پینک بود

یسسس یسسسس

من  چرا یاد how you like that افتادم ؟ 

ولی آهنگش قفلی این روزامهههه اولش خیلی بم برخورد که آهیون با گروه دبیو نکردم ولی تو این آهیون هستششش عرررر ی چیزی بگم پشمات بریزه مث خودم ؟ 

چکیتا متولد ۲۰۰۹ فوریه هستش فقط دو ماه از من بزرگ ترههههه من اینو کجا دلم جا بدممممم هیق 

دقیقا و اهنگای  کیل دیس لاو، شان دون و پینک ونوم 
آهیکن فک کنم بخاطر مشکل سلامتیش نبود و مثل اینکه خوب شدهه 

😐😐 یعنی تقریبا ۱۵ سال؟؟؟؟ یا خدا ۱۵ ساله های اینا برابرن با ۳۰ ساله های ما

واقعا که

اونا خب هر دوتاشون کمپانی هاشو یکیه و این سبک وای جیه

و این دلیل نمیشه که بیبی مانستر رو به  کپی از بلک پینک متهم کنید

به نظرم به عنوان یک روکی واقعا عالی عمل کردن و آهنگ و آلبوم و موزیک ویدیوشون فوق العاده بود🙃🙃

 

 

اولا ک ما نگفتیم تصقیر بیبی ، چون  بقیه طراحی میکنن ،
دوما درسته سبکا یکیه ولی خوب واقعا شبیه بود این ی ضعفه ب نظرم ک مثلا منی ک نگاه میکنم بجای بیبی مانسر هی یاد ب پ بیفتم چرا؟ چون واقعا شبیه ب پ بود لوکیشن و استایلاشون 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Hi-kpop

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan