[2021 MAMA] aespa - Next Level _ Mnet 211211 방송

دانلود اجرای Next Level از aespa در  MAMA2021

Download:1080

  • Snow Boy

دیدگاه ها [ ۸ ]

این اجرا رو دوست دارم 

راستش یه مدت دلم میخواد بیشتر باهات اشنا بشم و فرند بشیم اما خب یکم از واکنشت خجالت میکشیدم ولی خو دلمو زدم به دریا و اومدم بگم دلم میخواست تا الان باهات دوست بشم 

چرا خجالت اخه فدا؟ نکنه از بیرون زیادی سرد به نظر میام ک خجالت کشیدس از واکنشم و اینا 🤦‍♀️🤦‍♀️ 
خیلیم عالییی منم دوس دارم ک دوست بشم باهات 

اره یه شخصیت نیمه سرد دارم و بیشتر باعث میشه تو ارتباط برقرار کردن خجالت بکشم 

من یورام 

خو یعنی الا میتونم بگم دوستیم؟

😂😂 منم مثل تو بودم بعد تقریبی ۴سالی ک تو بیانم بهتر شدممم تازهه الان 
اره فداا چرا که نه دوستیم 😁😁

هنوز من نتونستم خوب بشم 😂💔

تازه یکساله من بیانم پس هنوز جا داره بهتر بشم تو امینو هم بودم بازم تازه یکم بهترشدم 

ارهه جا داریی هنوز 😂 میشه بهتر شد اما نمیدونم واقعا کامل کامل ادم بتونه اوکی بشه یا ن 
منم زیاد نمیتونم با کلمات ابراز احساسات کنم و اینا، بر عکس بیشتر کسایی ک تو بیانن و میبییننی از تلفاظ محبت امیزم استفاده میکنن اما من نمیتونم مگه اینکه دیگه خیییلییی با طرف صمیمی باشم ک یکمی بتونم کلمات محبت امیزم بگم سووو  تو هم فایتینگگگگ

هیچ انسانی کامل نیست منم تاحالا کسی و ندیدم تو ارتباط برقرار کردن کامل باشه 

من خودم تا حدودی از کلمات محبت امیز استفاده میکنم اما فقط کلماتم به یه فداتشم و عزیزم ختم میشه 😂😂ولی منم نمیتونم با کلمات احساسی که دارم و بیان کنم 

اره میدونم ولی بعضیا خیلی زود میتونن گرم بگیرن و ایناا
ارهه منمم همینطوریممم🤦‍♀️🤦‍♀️ عزیز و فدا میگم 
ولی خوب ی چند نفری ک نزدیکن بهم باز وضعم بهتره در مقابلشونن

من خودم فقط تا وقتی با یکی دوست بشم یه جورایی خجالت میکشم اما بعدش صمیمی میشم 

خودم رات میندازم اصن بشی خونگرم ترین ادم بیان (کی داره به کی میگه😂😂)

😂😂😂 بدبختی من صمیمی هم میشم نمیتونم ابراز احساسات کنمم

کومائووو😁😁 تو منو راه بنداز من تو روو

پس یه جوراییی تو ابراز احساسات مشکل داری 

من خودم چون یکم خجالت میکشم اینطوریه😂😂😂البت از اینم نگزریم یکم  بی احساسم😐💔💔

 

راستی چندسالته؟یه حسی بهم میگه بین 19 تا 22 باشی 

ییسس یسس، ادم با احساسسیم ولیکن تو ابرازش مشکل دارممم 

تقریبی درس گفتی

اشکال نداره همینکه یکی بفهمه تو دوسش داری خودش قشنگه و حتما لازم نیست با کلمات ابراز احساسات بکنی 

 

پس میانگینش و در نظر میگرم 21 سالته؟

میشه اونیم پس 

میتونم بهت بگم اونی؟

ارهه ارهه، یکیم ابراز احساسات کنه خجالت میکشم کلاا درگیرممم با خودم😂

اره فدا راحت باش همه اونی میگن بهمم

باشه پس بهت میگم اونی فک کنم تاحالا باهرکی اشنا شدی ازت کوچکتر بوده اخه تو بیان بیشترین سن (البت تورو فاکتور بگیرم ) 19 سال بوده 

انسانا سه دسته ان افرادی که ابراز احساسات نمیکنن و حتی نشون نمیدن اگه بدن خیلی کمه اما دوست دارن دیگران بفهمن که اونارو دوست دارن دسته دوم افرادی هستن که ابراز احسایات میکنن اما نشون نمیدم و دسته سوم افرادی هستن که نشون میدن احساساتشون اما نمیتونن بیان کنن 

فک کنم ت جزو دسته اولی 

یسس یسس دقیقااااا
اره ارهه جز چند نفر خاص با بقیه تو ابراز احساسات مشکل دارمم، 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Hi-kpop

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan