Kep1er 케플러 _ _We Fresh_ M_V

دانلود موزیک ویدئو جدید We Fresh از Kep1er

Download:1080

  • Snow Boy

دیدگاه ها [ ۱۰ ]

..𝘈𝘭𝘪𝘢 ..

اینا کی تیزر دادن بخوان کامبک بدن ؟ 0-0

دو روز نبودم یوت تیزر داده بودن🤧🤧🤧🤧🤧🤧

مرسیییییییییی ازتون 

میشه لطفا اجرای dream هم اگه  تونستین بزارین ؟

فدایت 
اجرای dream???

سلام خسته نباشید میشه لطفا دنس پرکتیس hello از treasure قرار بدید؟

باش عزیز

اره dream بی ساید همبن البومشون هم توی فن میتینگ اجرا کردن هم out now

مرسیییییییی ازتون ک به نظراتمون اهمیت میدین خسته نباشین ادمین های عزیز

 

باشه فدا فقط فعلا نتم بسی داغونه ی ام وی رو ۱ساعت طول کشید تا دانش کنم یکمی دیر تر شد میانه دیگه

سلام سایتتون واقعا عالیه باهاش کلی گروه که بهشون توجه زیادی نمیشد شناختم و اینکه خیلی خوشحالم دوباره شروع کردید 

فقط بی زحمت کی ام وی جی آیدل و لسرفیمو میزارید؟

سلام عزیز ممنوت از حمایتت
امروز میزارم جفتشونو

راستی من از قبل که بودید دنبالتون میکردم برای همین ام وی و دنس پرکتیسای زیادی  از قبل دارم اگه دوست داشتید میتونم کمکتون کنم که بزاریدشون 

فقط باید بهم یاد بدبد چیکار کنم

فدات شم دارم بخوای بهم بدی دوبازه باید اپلودشدت کنی ک کلی نتت میره

خواهر کای عضو TXT هم که اینجاست یعنی عضو این گروه هستش 

چقدر شبیهن خداااااااااااااااا

 

چینجاا؟؟ 

آره همین نفر اول سمت چپی که موهاش صورتیه 

اونی که توی عکس از پایین نشسته

راسسسس میگیییییییی خیلی شبیه کایههههعععععع اطلحیعططخعطخعزعحز

سلام به ادمین عزیز و همگییی

ادمین جان سایتت فوق العادست منم از قبل دنبال میکردم این سایتو

خیلییییی عالیه♥♥

یه خواهشی دارم میشه تمریت رقص mascara از xg رو هم بزارید

همچنین موزیک ویدیوشو

البته اگه زحمتی نیست^^

تشکر♥♡

سلام عزیز
مرسی ک حمایت میکنی اینجا رو 

چشم ولی فعلا نمیتونم قول بدم چون اوضاع نتم خیلییی بدههه

خواهش میکنم ♥♥♥♥

اوکی مرسی

تشکر فرااااااااااوااااان my dear admin♥♥♥

یور ولکامممممممممممممم💜💜💜💜💜💜
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Hi-kpop

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan