BTS (방탄소년단) _달려라 방탄 (Run BTS)_ _ BTS _Yet To Come_ in BUSAN

 

دانلود اجرای RunBts از BTS در کنسرت بوسان

Download:1080

 

 

پ.ن:بالاخره runbts....😭😭😭

  • Snow Boy

دیدگاه ها [ ۱۷ ]

ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

ولی ایننننن...... 

 

 

خیلی مرگگگگگگ بودددد

خیلیم مرگ بودددد
شِفا 💚🌿
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

واییییییی خداییییییی منننننننن این همه زیبایی و جذابیتتت رو نمیتونمممم 

اینا چرا انقدر خوبن اخهههههه.. بابا یه غلطی میکردید ادم دلش تنگ فعالیت گروهی نسه تا 2025 نه اینکه این روزا سختتر بگذره😭😭😭

*** خدا خیرت بده😍😍😍😘😘بیا میخام ببوسمت انقد ماهی.. یوتیوب پدسگ که فیلتره باز نمیشه این نماشا و اپارات هم انقدر کیفیتا ریده که میگم حیف نت باز خوبه تورو دارم نازنینممم🥺🥺🥺🥺❣️❣️❣️ تو اصن معشوقه منی انقدر که گلی هزار ماشالله 

میدونییییی الان مثل اینکه ی بیانیه جدید داده بیگ هیت و مثل اینکه سهامشم افت کرده و ی چیزایی هس ک میگن بنگتن۲۰۲۷ قراره دیسبند بشه🥲🥲🥲🥲🥲


فاات شم که، یوتو نگو ک چند روزه به زور میرم توش خیلی داغون تر شده وضعیت نتا باز
😂😂ناقلا معشوقه ت جیسوک نبود ؟

باورم نمیشد اصلا😭😭😭

این اجرا زیادی خووووب بووووددد😭

خیلیییییییییییییییییییی
𝖓𝖎𝖑𝖎 🖤~

میتونم برای این اجرا...اعضا...دنسش...و خود آهنگ همزمان جوووووووون بدمممممممم

وای خدا نمیکشم این بشرای شکشی روووووووووووووووووو

نمیدونی چقد چشم به راه این اجرا بودم....
𝖓𝖎𝖑𝖎 🖤~

وای موود من:"""""

راستش من 20 سال دیگه م بگذره منتظر ام وی این اهنگه هستم

اره اره ام وی میداشت ک اصن هیچی عالی بود 
ولییییییی من دوس دارم تو یکی از این مراسمای ملون یا ماما و اینا اجراش کنن رانووووووووو
𝖓𝖎𝖑𝖎 🖤~

وای خدا خیلییییی گنگ و خفن میشددددد نتالبهماسیسلمیتق

وای تصورشم گلبمو اتیش میزنهههههههههههههه ففخهاغتفغ

ارییی ی جورایی برگشته بودن ب سبک اوایلشون ک گنگ و خفن بودننننننن😭😭😭😭😭😭
شِفا 💚🌿

یاده اکسوییا افتادم این پایین اومدن سهامو ک گفتی

دیسبند؟؟😳 الکیییییی.. نگو جون من.. قلب من ضعیفه اسم دیسبندی میاد تا مرز وداع با دنیامیرم🥺💔

 

دیروز تو بله خوندم میگفت با این وضعیت نتا اگه ایوب و لقمان زنده بودن ایوب صبرشو از دست میداد لقمان ادبش رو😂💔 جدا پوست کلفت شدیم ماها

جیسوگ؟ جیسوگ کیه؟! 🤨 من کسی رو با این اسم نمیشناسم😒🙄

ی کانال هس تو یوت واسه ارمیاس کلا اخبار و اینا رو میگه اونحا یکمیشو دیدم ک بعد فلفم قطع شد ولی بعدا وصل شد کامل نگاش میکنم ، دیگه قراردادشونم تا ۲۰۲۷ کلا، میدونی منم واقعا وقتی حس میکتم دیسبند بشن و اینا واقعا حالم بد میشه ولی از ی طرف ب نظرم میتونن ی نفس راحت بکشن و ب زندگی شخصی شون برسن، الان حساب کنی از زمان دبیوتشون تا الان۱۰سال میشه ک تو فشار و هزار نوع استرسن تازه کارآموزیو حساب نکردم
من همیشه ب نظرم چن اکسو بهترین کارو کرد و ازدواج کرد و بچه دار شد واقعا.
مگه ادم چند سال زنده ست و اون طراوت شو داره؟
الان واقعا دوس دارم بنگتنم برن و با کسی ک دوسش دارن ازدواج کنن و ی زندگی عاالی رو تشکیل بدن
بنگتن همیشه تو اوج شهرت و محبوبیت بوده ولی خوب بهای زیادیم بابتش داده تا الان، پس اگه ۲۰۲۷ بخوان برن و ب زندگی شون برسن واقعا در عین دلتنگی ک حس میکنی خوشحال میشم براشون 
از کارموزی تا ۲۰۲۷ حساب کنی تقریبا ی چیزی حدود ۱۵تا ۱۷ سال تو این صنعت بودن ک میشه سن ی نوجووون دیگه وقتشه برن و از زندگی شون لذت ببرن و از استرس هاشون کم بشه 
و اینم ی واقعیته حتی اگه دیسبند بشن بنگتن جایگاهی تو قلب ارمی داره ک هیچوقت از بین نمیره و ب کس دیگه ای هم داده نمیشه




😂😂😂😂بسیییییییی زیبااا گفته، ما پوست کلفت ب دنیا میایم از اول 

😂😂چینجااا..؟ نیومده وب خیلی وقته ن؟

𝖓𝖎𝖑𝖎 🖤~

وای دقیقا انگار سبک سال 2013 و 2014 عه ولی ورژن رو مد و امروزیشش

وای یاد اهنگ دنجر و نو مور دریم افتادم واییییییییییییییییییییییییییییییییییی

ارهه ارههه
مخصوصا اون اولش ک کوک از رو دنسرا پرید 😭😭😭یاد چیم افتادم ک تو اوایل از رو دنسرا میپرید
𝖓𝖎𝖑𝖎 🖤~

وای گلبممممممممممممممم

🤧🤧🤧🤧🤧

وایییییییییی نمردم و اجرای رانو دیدممممممممم
گااادددد اجراشششششش خیلی خفن ترههههههه

ویمونیییی دیدیییی رانووووووووووووو😭😭😭😭😭😭😭😭

😭😭😭😭😭عرررررر داشتتت

خییلییی خیییلیییی

واااااای چقدر عاااااالی بود

تک تکشون به نوبه ی خودشون عااااالی و جذاب شده بودن♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

اجراااااای قوق العاده ای بود خداااییییییی

اهنگ run bts واقعااااا محشرههههههههههه

 

 

مرسی ادمین جون ک گذاشتیش^^

ارههه ارهههههه شوکه کردن همه شونو بالاخره استایل بنگتن اوایل دبیوت داشتیممممممممم 


خواهش عزیز💜💜💜
•𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫•

من که خوبم شمارو نمیدونم :)

من نه جیغ میزنم...

نه خودزنی میکنم...

نه سرمو میزنم تو دیوار...

نه بخاطر موهای قهوه ای جیمین موهای خودمو میکنم...

من خوبم :)

خیلی خوب :)))

چیممممم🤧🤧🤧
ران بی تی اس
😭😭😭
زیادییی خفن بود...

کامنت ها رو خوندم 

هر یازده تاشون رو 

صبر ایوب و ادب لقمان !!! 

دیسبندی BTS ...  

Don"t tell all bad news at once PLZ

فدات شم اینا فقط حدس و گمان بود و اینا چیز صددرصدی نبود

میگن بنگتن 10 سال بیشتر تمدید کرده.... راست میگن؟ 

میگن مونی گفته تا 2037 هستن یس اور نو؟ 

نمیدونم فدا چیزی نمیدونم من نشنیدم

اینننننننننننننن

فقططططط

زیادی گادهههههههههه

🥲🥲💔💔

🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧

دلم تنگ هفتاشونه...

دلم تنگ اون موقع ها که آلبوم میدادنه...

دلم تنگ رانه که هر سه شنبه میومد...

میدونم این چپتر دوم زندگیشون هم برای آرمیا پاره کننده اس با اجراهای سولو و هم خودشون روحی و جسمی و ... بهش نیاز داشتن؛ولی دلم اون دوران رو میخواد...

چرا 2025 نمیرسه...

دلم تنگ اون موقع هاس که با هفتاشون خفه میشدیم و وقتی برای حاشیه وجود نداشت

دلتنگ اون موقع ها که اینقدر از همون اولش سال 2023 اینقدر کوفتی شروع نمیشد...

هعی زندگی... میگذری بگذر...

واییی ارععهههه منم دلم بک زده واسه ی اهنگ هفت نفره ....
سولوهاشونم معرکه س ولی دل تنگی برای ی جا بودنشون ی چیز دیگس...

نمیدونم چرا ولی فک نکنم ۲۰۲۵ جمع بشن همه... شاید بکی دو سال دیرتر بشه 

سال ۲۰۲۳ گند شد واقعا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Hi-kpop

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan