에스파(aespa)_ All perforance _SBS가요대전 _SBS2022

دانلود اجرهای Illusion و Girls از aespa در SBS2022

Girls

Download:1080

 

Illusion

Download:1080

 

 

  • Snow Boy

دیدگاه ها [ ۴ ]

اسپارو خیلی دوستتتتت دارمممم 

دلم واسشون تنگ شده بود ، این دوتا اهنگشون خیلی عالیع، واسه کامبک بعدیشون خیلی هیجان دارم 

هیچ وقت یادم نمیره سر دبیو شون با بلک مامبا چقدر پشمام ریخت😂😂😂

 

ولی یکی به استایلیست های اس ام بگه دست از سر وینتر بر دارن، چرا اینقدر موهای این بچه رو هی رنگشو عوض میکنن، اینجوری موهاش آسیب میبینه 💔

 

الان من صبحی ی استیج ویدئو دیدم واسه کای و سولگی و جنو و کارینا بودد ببینننننننننننننن چقد بگم از خفنیششششششششششششششش کلا ویدئو استیجو دیدم مراسما رو فراموش کردممممممممم میزارم فردا ویدئو استیجو
نمیدونی چق  دلم واسه اکسو تنگ شده بوددد🤧🤧🤧🤧
اصلن همکاری شون خیلیی خوب بوددددددددد
منم ی همکاری مثل ارتیستای اس ام واسه هایپم میخوامممممممممممم 



جواب کامنتم ربطی ب کامنتت نداشت ولی اولین کفری ک کامنت داد اینجا سووو ذوقمو با تو ب اشتراک گذاشتمممممممم

وایییییییییی چه خفففننننننننن 

خداییییی با هم همکاری کردن؟؟؟؟ باورم نمیشه، گفتی خیلی ذوق کردم 

 چ ترکیب خفنییی هم هستن 

خیلی مشتاقمممممم استیجونو ببیننمم 

یعنی اهنگ جدید دادن؟ یا فقط دنس بود؟ 

 

منم از این استیج همکاری ها میخواممممم ، لسرافیم نیوجینز انهایپن تی اکس تییییییییییییی 

بنگتن که قطعا تو همچین استیجی شرکت نمیکنه💔💔💔💔

یسسسس یسسسسسسسسس همکاری شون اههههه زیادی خوب بوددد💔💔💔
نههه اهنگ جدید بود امم ی چیزی مثل step back ک گروه های دخترونه اس ام داده بودن ی جیزی تو اون مایه ها فرض کن، ببین اهنگ عالییی استایلاشونن عالییی همکاری شونو ک نگم برات دنس و اهنگم ک هیچیییی در حد جام جهانییییییییییییی 




هیییی من چشم اب میخوره هایپ بده استیج همکاری منتهی بنگتن نیسس 🤧💔💔😭 من بنگتن میخواممممممممممممم یکی جوابگو باشه 
ببین جیمین قراره با تیونگ بیگ بنگ همکاری کنه خو اخه ی کاری بکنید ک بنگتن لا اقل ی استیج همکاری با تی اکس تی یا انهایپن داشته باشههههههه 
حالا کل اعضام نشد حداقل ی چند تاشون ی استیج بدن بیرون

بخدا همکاری کنن ما حاضریم فقط یکی از اعضای بنگتن هم باشه 

مثلاً دوتا از انهایپن دوتا از تی اکس تی از بنگتن هم جانگکوک😇😇😇 

یه ترکیب رویاییییی 

 

 

حالا اجراشونو کی  میزاری ادمین جان؟

ارههه ارههه یا مثلا تو این مراسما گروه ها ترکیب میشن دنس انحام میدننن😭😭😭 وای ک من هنوز تو کف اون اجرای گروهیم ک کل کیپاپ بود توش  جیمن بود لیسا، سولگی ، از گات سون و .... هم بودن ی اجرای اونجوری میخوام از بوی گروپای هایپ یا ترکیبی باشن با گرا گروپااااا



فردا دیگه فدا دان کردم ولی اپ ن هنوووو

شما می دونید کامبک بعدی اسپا کی هست؟ 

نه متاسفانه نمیدونم زمانشو...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Hi-kpop

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan