Stray Kids(스트레이 키즈)_ All performance _SBS가요대전 _SBS2022

دانلود اجراهای  Christmas EveL، Case 143 و  24 to 25 از Stray Kids در SBS2022

Christmas EveL

Download:1080

 

Case 143

Download:1080

 

24 to 25

Download:1080

  • Snow Boy

دیدگاه ها [ ۷ ]

سلام ادمین

درباره اون وب هایی که ازت کپی میکنن باید بگم که واقعا به نظرم کار اشتباهی انجام میدن.

ولی تو هم میتونی بیای اینجا و اسمشونو بگی و دعواشون کنی.

شاید اینجوری دیگه به کارشون ادامه ندادن.

چون میفهمن که تو اونا رو میشناسی.

 بخوام اسم بگم و اینا درست نیس ب نظرم
برا من همینکه بفهمن و اونکارو انجام ندن کافیه
از ی طرف میبینم بازخورد وب بده از ی طرفم ک الان جریان کپی و اینا رو دیدم 
واقعا دلم میخوا  حذف کنم برم 

خب کار اونا هم واقعا درست نیست.

اونا هر کاری که دلشون میخواد بکنن بعد تو فقط بشینی نگاشون کنی؟

ولی باز هرجور که خودت صلاح میدونی.

و یه چیز دیگه هم که هست اینه که لطفا کم نیار و نرو.

شاید بازخوردات کم باشن اما بعضیا مث من به فعالیت تو نیاز دارن تا از کیپاپ با خبر باشن.

حداقل اجازه نمیگیرن حتی، ی وب هست ساب میزنه بهم ی بار گفت میتونم ام ویا تو بزارم با منبع تو وبم بهش گفتم اشکال نداره خوب ببین هم من راضیم هم اون اینقد شعور و فهم داشت اومد پرسید و اجازه گرفت اون وقت بعضیا ..... 
هییی صبر میکنم دیدم بازم انجام داد میگم بهش


تا جایی ک بتونم میمونممم

اره واقعا اگه ادامه دادن بگو بهشون.

مرسییی ادمین.

بمون و مارو از بی خبری آگاه کن😂😌

اااااوکیییییییی

24to 25 واقعا خیلی خیلی اجراش قشنگ بوددددد

میشه یه خواهشی کنم؟؟؟

میشه لطفا هر موقع که تونستی اجرای ۲۴ تو ۲۵ رو با کیفیت ۷۲۰ بزاری؟؟

واقعا میدونم که چقدر سختته و چقدر اذیت میشی سرش ولی اگه تونستی خیلی ممنونت میشم 💖🫂

بابت تمام زحماتت هم ممنونم 🍭🤍

خسته نباشییی و کلی فایتینگگگگ 💙✨️🦋

بگم الان میتونم ک دروغ گفتم اجراهای گروه های دیگه رو دارم اپ میکنم فعلا
ولی چشم 
•-• ʜɪᴋᴀʀᴜ

لینوی پدصگگگگ چرا اینقدر جذابهههه؟! 😭😭😭😭

نموخاممممم 😭😭😭

نمیکشممم

کلا گروه شون همه پرفکتنننننننن 

فقط نمیدونم ابجیم چرا از هیونجین خوشش نمیاد😂😂
•-• ʜɪᴋᴀʀᴜ

😭👌

 

 

عه؟! 😂😂😂

بفرستش بیاد خونه ی ما،،،،ما یه مارمولک داریم پشتک میزنه، بیاد اونو ببینه😂😂😂

یه چند وقت بیاد ور دست خودم، یک دل نه صد دل عاشقش میشه 😂😂😂

 

والا منم در تعجبم ازش بهش میگم کراش نصف اسکیزا هیونجینه بعد تو میگی دوسش نداری ؟؟؟ اخه وات د..

راستی هیون جین عضو استری کیدز رتبه دوم زیباترین چهرۀ سال 2022 شده 

تهیونگ عضو BTS رتبۀ هفتم 

 کنار عکس هر شخص رتبه، زمینۀ هنری شون هم هستش...

ارههه دیدمممم ولی تهیونگگ ۷می حقش نبوددد🤧🤧
نیکی انهایپنم ۹م بود و کوکیم اشتبا نکنم ۱۵یا ۱۷م بود
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Hi-kpop

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan