뉴진스(NewJeans)_ All performance_SBS가요대전 _SBS2022

دانلود اجراهای Tell me و Attention از NewJeans در SBS2022

Attention

  Download:1080

 

   Tell me

   Download:1080

  • Snow Boy

دیدگاه ها [ ۴ ]

ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

با اینکه خیلی بامزه و با استعدادن... 

هنوز نتونستم باهاشون کنار بیام😶

نمیدونم چرا🤐💔

اهنگاشون رو دوست دارم ولی هنوز نتونستم فنشون بشم

😂😂 کنچاناااا حقیقتا منم ن اینکه بدم بیاد و اینا ازشون ن ولی فن پروپاقرصم نیستم ک بخوام اخبار و ایناشونو دنبال کنم 
گرچهه واقعا وقت ندارم کلا بنگتن تنها گروهیه ک علاوه بر موزیکشون اخبار و برنامه و ... شونو دنبال میکنم 
بقیه گروه ها در حد گوش کردن موزیکه

میگم ادمین یه سوال

مراسم KBS و SBS کدومش اول برگذار شده؟

و بینشون چند روز فاصله بوده؟ میدونی؟

اول kbs اجرا شد و فاصله شونم فک میکنم ۱هفته بود 

جیمین شه خیلی زحمت کشیدی بابت قراردادن مراسمای اخیر امیدوارم خیلی خسته نباشی.

جدا بخاطر کپی ها متاسفم. درواقع بیشتر برای اون افراد متاسفم

فدایتت هوپمون شههههههه

منم واقعا متاسفم براشون و امیدوارم دیگه نکنن از این کاراا

 

قضیه کپی چیه 

من نبودم بی خبرم

و چه عجب، ی دامن پای Newjeans دیدیم اینجا 

اینجوری بود ک یکی از وبا کپی میکرد پستامو بدون منبع یا اجازهه

😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Hi-kpop

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan