성훈(ENHYPEN)×차준환(Cha Jun Hwan)_ 치명적인 카리스마 넘치는 무대 Black Swan _SBS가요대전 _SBSenter

دانلود کاور اجرای Black Swan توسط سونگ هون عضو Enhypen و Cha Jun Hwan اسکیت باز معروف کره

Download:1080

 

 

 

 

پ.ن:  منی ک وقتی کاور از بنگتن میبینم و دلتنگ تر میشم....

  • Snow Boy

دیدگاه ها [ ۱۶ ]

وای من عاشق این آهنگم.

هیچ وقت برام قدیمی نمیشه

این اهنگ بی نظیرهههه😭😭

دلم میخواد گریه کنم اونی π-π

منم....

بنظرم کار همه ی این گروه هایی که بی تی اس رو کاور کردن خیلی قشنگ بود چون نشون دادن هیچ اغلب جشنواره ای بدون حضور بنگتن امکان پذیر نیست چه باشن چ نباشن

ارهه قشنگگ ک بسی قشنگ بود انهایپن ک dope رو هم کاور کردننننن

هیی بی تی اس تو تاریخ کیپاپ موندگاره برای همیشه... البته تک ب تک گروه ها موندگارن
𝔄𝙣𝙖 ...

واییییییی چقد خوب بودددددد عررررر

پسرم سونگهونننننننن...

+عام فق یه چیزی اینکه سونگهون عضو انهایپنه اونیکی نیست

خیلییی خوب بودددددد 

اوکیههه درستش کردممممممم😁
نور شمال🍀🦌❄

خسته نباشی اونی💛💛💛

فدایتتت عزیززز

وای وای وایییییییییییییی بازم کاورررررر
قلبممممممم خیلی خوب بودددددد

ارعع خیلی کاوراشون قشنگهههه

هیونگ اولش دیدم نوشتیا توسط...اون cha رو دیدم فک کردم چا اون ووعه و رسما داشتم سکته میزدممممم:"))))))))))))))))))))))

هییی ن بابا از استروو خیلی وقته خبری نییی
فقط اوون وو قراره سریالش پخش شه

دلم برا بی تی اس تنگ شده

منم خیلی...
شِفا 🖤🕳️

اونییی کیبوردم ژ نداره چیکار کنم؟ ㅠㅠ

مطمئنیی؟؟shift رو با ز فارسی بگیری ژ میشه تو اکثر کیبوردا اینطوریه
شِفا 🖤🕳️

گشتم نبودㅠㅠالان من چجوری بنویسم چه ژست زشتی یا ژاله ژوله ژله میخورهㅠㅠ

الان چجوری نوشتی  پسس ژاله ژوله و ژله رووووووو؟؟؟؟؟
ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

تا زیر تک تک پستا کامنت نزارم، اروم نمیگیگیرم😂

😂😂 وایی این حرف و حرکتت یاد خودم انداخت منو تقریبا ۳یا۴سال پیش ک با وب جیسوک اشنا شده بودم دقیقا اینجوری بود ک زیر کل پستایی ک کامنت نداست میرفتم کامنت میزاشتممم
هییییییی....
ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

جوری که خود بنگتن تو مراسما شرکت نمیکنه ولی اهنگاش بیشتر از آهنگ های گروه هایی که شرکت کردن اجرا میشه

دقیقاااا تازه dope رو هم کاور کرده انهایپن
ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

پس من توعم فقط با تاخیر😂😂😂

من تو ام و تو منییی( اصلن فک نکنی یاد اهنگ سرندیپینی افتادممم)
شِفا 🖤🕳️

خب از کامنت تو کپی کردم 😶

😂😂😂😂 خلاقیتتتت فقط 
ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

خیالت راحتتتت اصلاااا و ابداااا همچین فکری نمیکنممم

آوریننننننن

لقبش توی کره شاهزادۀ یخی 

یا همون ICE Prince هستش...

یپپپپپ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Hi-kpop

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan