IVE(아이브)_ 몰입하게 만드는 무대 <Love Dive♬> _SBS가요대전 _SBSenter

دانلود اجراهای love dive و After like و کاور

Pretty girl از Kara توسط IVE در SBS2022

love dive

Download:1080

 

After like

Download:1080

 

Pretty girl

Download:1080

  • Snow Boy

دیدگاه ها [ ۳ ]

نور شمال🍀🦌❄

راستی اونی میدونستی گروه کارا امسال تو مراسم ماما شرکت کردن

من خودم به شخصه برگام ریخت وقتی دیدمشون😐 اجراشونم کلی بازدید خورده بود

از یه طرفم خوشحال شدم😻

چینجااااا؟؟ چقدرر عالیی شد میزارم اجراشونو


راستی قاشق طلایی رو تموم کردمممم من 😎😎 خیلیی خوبب بودددد
نور شمال🍀🦌❄

عه مرسیی🤗

 

واقعا من هنوز شروعش نکردم حالا که گفتی خوب بوده پس حتما میرم ببینمش البته بعد امتحانم🥴

اری اری بببینششش خیلی خوب بودددد

ادمین کی دراما میبینی؟ 

کیمیای روح رو دیدی؟ 

من فصل اولو دیدم حقیقت خسته شدم ، حالا نمیدونم فصل ۲ رو ببینم یا نه 

میترسم وقت بزارم ببینم بعد جالب تموم نشه 💔 حرص بخورم😢

یسس یسسس
والا منم فصل اولو دیدم فصل دومو گذاشتم کامل شه ببینمممم😂😂 در نتیجه نمیتونمم کمکی بکنم بتتت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Hi-kpop

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan