MAX CHANGMIN_ TAEYEON_ WINTER _Priority_ Stage Video

دانلود ویدئو استیج جدید Priority از Max Changmin و Taeyeon و Winter

Download:1080

  • Snow Boy

دیدگاه ها [ ۱۱ ]

چقدر قشنگ بود این 

اقا قبول داری انگار اس ام و آیدلاش از فضا اومدن؟ لعنیا خیلی خوبن 

من موندم اخه اس ام مگه چقدر پول داره همچین استیج هایی میسازه؟ 

کلا کیف میکنم کارهای اس امو میبینم 

استیج ها ،ام ویها، استایل ها، میکاپ... همه چی درجه یک و بسیار لول بالا

استیجااا ک بماند ی دونه ام وی داده میزارمش امروز
ببین کلاااااااااا از همه ی گروا ها ی نفرشون تو ام وی میخونه از ردولوت و اکسو و ان سی تی و اسپا و گرلز جنریشن بگیر تا  سوپرجونیورو..

وای جدییییی؟ 

خوشم میاد هر وقت واسه اس ام کامنت میزارم یه سورپرایز واسم داری😂💗

سری قبلی واسه اسپا کامنت گذاشتم ، خبر استیج همکاریشپنو دادی 

مرسی که هستی

یسس یسسسسس
😂😂😂اره ارهههه اخر سالی و اول سالی کلا اس ام همینجوررررررر ویدئو و اینا میده بیرون برا خودش فستیوالی راه انداختهههه


فدایاتتتت💜💜💜

واقعااااا؟ عررررررررر باورت میشه خوابش رو دیدممممم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعبیر شددددد کاش بقیه ی کمپانی ها هم اینکار رو بکنننننن عرررر

یسسس یسسسسسس
چینجااا؟؟ خوشبحالت پسسسس خواباتم ب واقعیت میپیوندهههههه
کاشکیی واقعا

یه روح اینجاست، هشدار که ارامش مارا نخراشید... مگر نه میخورمتون 😂

روح ادم خوار کم داشتیم ک اضافه شد ..خیلیی هم عالیییی

خواب دیدم وینتر و کارینا دارن میخونن یه دفعه اعضای اکسو و اینا اومدن تو خوابن داشتن میخوندن که یه دفعه  ردولت امد با هم قر میدادن 😂😂😂من اکثرا خواب هام یادم نمیمونن بعد مدت ها این  خوابه یادم امد 😂داشتم فشار میخوردم که چرا با هم همکاری نمیکنن که بلههههههههههههه😂😂😂

یکمییی ب خودت دقت کن ببین شاید خوابات پیش بینی اینده ننن😁

ی گروه خفن هست هرچند دیگه از زمان دبیوشون خیلی میگذره ولی من خیلی دوسشون دارم 

و اون کسی نیست جز TVXQ الان اسم مکس رو دیدم یادشون کردم

خیلی بی دلیل...

نمیشناسمششوننن🥲🥲🥲
نور شمال🍀🦌❄

جدی اونی نمیشناسیشون! نسل دومن

نهههه نسل دوم ی سریهاشونو میشناسمممممم

اخه خواب های من همش چرت و پرتن 😂خواب میبینم کله ی اسب روی سر ترامپه داره شتر سواری میکنه 😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐بایدن بهش زنگ میزنه میگه شتر سواری خوش میگذره؟؟ من سوار یونی کرن شدم رمز وای فای کاخ سفید چنده.... 🙂🙂🙂🙂

همین یدونه منطقی بود که اونم تا حدودی غیر منطقی بود:)) 😐

منمممم خوابام از اوناییه ک صبح بخوام تعریف کنم مثلا اصن نمیدونم از چی و کوجاش تعریف کنممم😂😂 من خواب کسایی ک بشناسم زیاد نمیبینم بیشتر کسایی ک نمیشناسم و اصن میگم این کی بود تو خوابم؟؟؟ گاهیم خوابم بعد خواب میبینم ک تو خوابمم خوابم میبینمم(نمیدونم فهمیدی چی ب چی شد یا ن😂😂) خلاصه کههه  صبح فقط پنج دقیقه ای نیازه بفهمم خوابم یا بیدار

مرسی ویدیو هات خیلی کاملن

فقط مشکل اینه که نمیتونم وارد بیان بشم لایت کنم و همینطور فالو...

ولی بدون اگه به من باشه ده تا دوتا لایک میزنم برات

فدات شم عزیز
همینکه پیام دادی مرسیییییی

برای کمپانی SM هستن 

صداهاشون عالیه

ولی قبل از شاینی دبیو کردن 

من گروه های نسل دو ی سریهاشونو میشناسمم فقططط 

عرر چقدر منی😐😐😐چقدر من توام 😐😐همزادیم؟ 😂

خیلیییییییییی 😂😂😂😂😂 شاید؟؟؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Hi-kpop

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan