CHANYEOL x Raiden x Mark x Winter - Yours _ SMTOWN Live 2023 _ SMCU PALACE _Kwangya _Chanyeol _exo

دانلود اجرای Yours از Chanyeol,Raiden,Mark, Winter 

Download:1080

 

 

 

 

پ.ن:این اهنگ.... چانیول.....

  • Snow Boy

دیدگاه ها [ ۱۵ ]

مرسی

فدایتتتتت

و منی که هرجا پارک چانیول باشه 

دلمُ راهی میکنم همونجا...

مثلِ اینایی که میگن حاجاتتون رو بیارید مدِ نظرتون!!!

تو اینا فقط Raiden رو تا حالا ندیده بودم 

 

 

اصلا چانیی زیادی با استعداد و خوبهههههعععههههههههههه 
😂😂😂😂😂
‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝗣𝗼𝗻𝘆𝗼⊱

فاااااااااااااااااااااااااک

این آهنگ چان...

وای اونیTTTTTTTT

سلامممم ب روی ماهتتتتتت خوبی پونیییی؟؟؟😍😍😍😍
این اهنگگگگ قفلیی مننههه😭

خیلی قشنگ بود *-*⚡

خیلییییی

واییییی خدا چانیول و وینتر

آهنگ مورد علاقم

دیگه من تو این دنیا چی میخواممم

اس ام چشه😂 همش داره بهمون اتک میزنه

یه ذره استراحت بده بابا

هیییی هر روز فک میکنم اوکیع دیگع تموم شده باز ک میرم یوت ی چیز جدید میبینممممم
نور شمال🍀🦌❄

چانیولا قربون اون شکلت

که مثل خورشید بینشون میدرخشی😻🌅💛💛💛💛💛😻😻😻

دلم براش یه ذره شده بود🤌💛🤍💛

با این مدل موهاش شبیع این بچه کیوتای مظلوممم شدهههه

اهههههه این اهنگهههههه 

آقاا قبلاً فک کنم خودت یه اجرا از این اهنگ گذاشته بودی چانیول هم با دوتا خواننده دیگه ک نمی‌شناختم  باهم اجراش کردن

قضیه چیه؟ چرا این سری با وینتر و مارک خوندش؟

 

به هر حال اهنگشو خیلی دوست دارم 

تو اجرا قبلیش هم صدای زنده خیلی خوب بود،ویتجنتر هم خوب خوندش

 

ارههه ارهه دقیقااااااا 

دیگه نه اینکه اخر سالی همه ی ایدولای اس ام با هم ترکیبی اجرا میکردن دیگه چانیم برا همین با وینتر و مارک خوند 

منم خیلی دوس دارممم اهنگشوووووو
عالییی اصن
‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝗣𝗼𝗻𝘆𝗼⊱

سلام خوشگل ترین اونی دنیاااااااTTTTTTT

مگ میشه این آهنگو گوش داد و بد بود؟TT

تو خوبی دورت بگردم؟

این آهنگ...فاکینگ..عاه بذار نگمTT

سلام عزیززکمممم 
نهه نمیشه حقیقتااا😁😁
اریی فدا خوبممم من 
😭😭😭میدونم میدونمممم
‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝗣𝗼𝗻𝘆𝗼⊱

همیشه همیشه همینقدر خوب ببینمت اونیم")))

منم همیشه خوب ببینمتتت خوشگل اونییی


راستی کنکور دادییی تو هم ؟
‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝗣𝗼𝗻𝘆𝗼⊱

فدای تو بشمممممممم

 

عاه آره دادم تو پست آخر عر هامو زدمXDD

خدا نکنهههه


واجب شد خوندنش پسسسس

وینتر 😭دخترمممم زیبابییییی من من میزند لبخند میگویید زندگی جارسیت (چی گفتم..)

😂😂😂😂 ی نفس عمیق بکششش حاللا بگو چی میخواستی بگی؟؟
‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝗣𝗼𝗻𝘆𝗼⊱

فقط الان ی پست جدید گذاشتم..سو پست یکی مونده به آخرXD

اوکیههههه
ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

چرا چانیول اینقدر بزرگ شده؟! 🥺

چرا بچمو فرستادید سربازی؟! 

من همون چانیول شیطونو میخامممم😭😭😭

 

شبیه این بچه های مظلوم شدههععع ک میخوان برن خواستگاری براشوننن🤧🤧🤧
ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

وایی دقیقا😭😂👌

چن ک رفت سر خونه زندگیش 
با این قیافه چانیول نفر بعدیی چانیه فک کنم😂😂

ذوق مرگ چیه بابا من اروممممممممممم عرررررررررر خیلی خوب بود

همع چی ارومههه بلهه بلهههههه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Hi-kpop

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan