EVERGLOW - Fire (원곡 _ 2NE1)|Dance Practice Video|한터뮤직어워즈 2022

دانلود کاور fire از 2NE1 توسط EVERGLOW

Download:1080

  • Snow Boy

دیدگاه ها [ ۲۰ ]

نور شمال🍀🦌❄

چقد من اینارو دوسدارم🩵🌊

اونی تو تو گروbts,txt,ateez,exoکدومارو شیپ میکنی

من تو بی تی اس تهکوک،بومگیو یونجون،کایو کیونگسو،ووسان🤧🤧❤️🍓

بنگتن کوکمین
تی اکس تی یونجون و سوبین
اکسو هم چانبک 
ایتیز شیپ نمیکنممممم
شِفا 🖤🕳️

کاور گشنگی بودا ولی هیچی خوده توانی وان نمیشهㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

اون ک البتهه هیچکدوم خود تو انی نمیشن ولی اینام قشنگ بودن

مرسییییی 

چقققدررر زیبان ، خدایی ویژووالشون حرف نداره 

عجیبه ولی جوری ک اورگلو رو دوست دارم هیچ گرل گروپی رو دوست ندارم 

حیف ک کمپانیشون خوب نیست وگرنه خیلی معروف تر میشدن 

دیگه واقعا اینجوریه بعضی از گروه ها بخاطر کمپانی شون در حقشون ظلم میشهه

من یه لحظه فکر کردم 2ne1 برگشته 😂خیلی باحال بود

ولی کاور جی ایدل از فایرم معرکه سسسسسسسسس واقعاا
نور شمال🍀🦌❄

کوکمین منو تو الان باید دعوا کنیم😂😂😂😂

منم اول ایتییز شیپ نمیکردم اما بعد دیدن مومنتای ووسان نگم برات🤧🤧🤧🤧🤌🤌🤌🥲🥲🥲🥲

بیا در صلح بمونیم و بحث کوکمین و تهکوکو نکشیم وسطط😁😁

دیگه نمیدونم من نرفتم دنبال کاپلای ایتیز و اینا 
کلا چند سالی رو کوکمین قفلیم و اینا فیک میخوندم (۱سالی هس ترک کردم)
بعد یونجون و سوبینم ی چتد وقتیه شیپ میکنم
چانبکم دنبال مومنت نمیرم ولی شیپ میکنم 
نور شمال🍀🦌❄

منم دوس ندارم پاشونو بکشم وسط مثل بعضیا که تعصبین😂

من یسالی میشه فیک  نخوندم🥲

اما تو واتپد چه روز پیش یدونه خوندم 

تلگرامم حذف شد کلی کانال داشتم اونجا🫤

😂😂 کار خوبی میکنیی، 
من اخرین فیکی ک خوندم اسلحه بود، ی چند تا از فیکایی هم ک دوس داشتم وسطش نویسنده ش ول کرد و رفت منم کلا واتپدو پاکش کردم
تلگرام ک کلا ندارم
ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

میشه استایل ییرین رو داشته باشم؟! :) لطفا! :) 

زیادی خوبه
نور شمال🍀🦌❄

وای من اخری که خوندم تهیونگ پلیس بود بعد دنبال قاتل زنجیره ای که تو شهرشون بود میگشت به اتفاق کوکی همون قاتل بود که تهیونگم باهاش ازدواج کرده بود الان که تلگرامم پاک شده نمیتونم پیداش کنم تو واتپدم نیست(ToT)

اینننن خیلیی خیلییی برام اشناستتتت احیانا ته با چیم نیست ؟؟؟
🍒🍪𝒫𝒶𝓇𝓀 𝓃𝒶𝓎𝑒𝑜𝓃📎❄️

جدیده ؟

دلم براشون خیلی تنگ شده بود و وبی نبود که ازشون فعالیت کنه :))))))

یسس یسسسس

منم متاسفانه وبی نمیشناسن ازشون 

 

از 2ne1 فقط پارک بوم رو خوب میشناسم اونم چون همیشه توی News HeadLine ی خبری ازش هست و الکی ی حاشیه ای میسازه و خوب خبرساز میشه برای همین فقط بوم رو میشناسم

از اعضای EVERGlOW هیچ موسیقی تا به حال گوش نکردم 

خیلی جالبه که خیلی ها رو اولین بار توی پیج تو ادمین جونی باهاشون آشنا میشم...

حقیقتا من ۲ne رو اهنگ شنیدم ازشون ولی نمیشناسمشون 
دیگه اگه خبری از ایدولا نباشه فراموش میشن 



چینجاا؟؟؟ خیلیی خوشحال شدممم کههههههههههه

اونیِ نور شمال بنظرم حتی اگه یه درصد هم دنبال ووسان بری دیگه ترکش برات غیر قابل امکان میشه اینقد که بنظر واقعی میان و حتی بنظر نود درصد واقعین 

در کل شیپشون خیلی ریل تر از شیپ تهکوک و کوکمین بنظر میاد .....ناراحت نشی قصد توهین ندارم خودمم ته لاورم

دیگه چی بگم فدا سلیقه ایههه
نور شمال🍀🦌❄

نه مال تهکوک بود اسمشو پیدا کنم بهت میگم چی بود

Sunny winterپس هم مومنتاشون واقعی هم دیگه نمیتونم ترکشون کنم پس من رفتم دنبالشون🚶‍♀️

میدونممم تهکوکههههه ولی یکی بود اینجوری بود ک اول چیم با ته بود(جفتشونم پلیس بودن) و اینا بعد ک ته میره دنبال قاتل ک از قضا جونگ کوکه عاشق کوکی میشه ، اگه اینه احیانا ک خوندم اگه فرق میکنه ک هیچی
نور شمال🍀🦌❄

عه چقد شبیهن بهم 

من نصفه ونیمه ولش کردم بقیشو هنو نخوندم ببینم اخرش چی میشه(-)_(-)

ببین ته ایینجوریه ک زیاد ب چیم اهمیت نمیده و اینا؟؟؟ 
و اینکه وقتی میخواد بره دنبال قاتل تهیونگ میخواد خودشو طعمه قرار بده؟؟ بعد چیم بدون کفش و اینا میاد تو خیابون ک جلوشو بگیره؟؟؟؟

اگه اینه ک من خوندمممم
نور شمال🍀🦌❄

عی نه این نبود تهیونگ پلیس بود کوکی نقاش بود تو لندن زندگی میکردن کوکی یه نمایشگاه هنر داشت که قاتل شهرم بود بعد تهیونگ کل وقتشو واسه پیدا کردن قاتل گذاشته بود بعد رابطه خوبیم باهم نداشتن همش دعوا میکردن😕

چرا احساس میکنم اینم خوندممممممم؟؟؟؟ ولی یادم نیس ک چی شد و اینا ولی به شدت برام اشناسسس
نور شمال🍀🦌❄

حتما یا خوندی یادت نمیاد یا شبیه یه فیکی که قبلا خوندی یعنی زیادی شبیه هم بودن مثلا ورژن اکسو یا ورژن بی تی اس چون فیکا ورژن دارن 🤔

من کلا جز بنگتن فیک دیگه ای نمیخونم و باز اونم 
کلا فیکایی ک توش چیم باشن رو میخونم فقط ، شاید کلا ۳یا ۴ تا فیک 
نور شمال🍀🦌❄

منم زیاد نمیخونم مگه اینکه یه دفعه پاشم برم 

از گروهای مختلفی میخونم اگه کاپلاشون معروف باشه 

من یبار یه فیک از تهکوک خونم۸۰۰صفحه بود تو یه روز تمومش کردم(≡・x・≡)

نه من ۱ سالی هس نمیخونم و گرنه قبلش کلا واتپدو اینور و اونوز همه رو جارو کزده بودمممم و چیزی نمونده بودددد 
من تا ۲هزار و خرده ای خوندمممممممم

بحث فیکه منم معتاد فیکم 😐اصلا اسم فیکایی ک میخونم رو یادم نمیاااد 😂ولی خب زیاد خوندم. 

اسم فیکه چیه درموردش حرف میزنید خیلی جالب به نظر میاد 😂

منممم اکثرا یادم نمیمونه مگه اینکه خیلی دوسش داشته باشم از بهترین فیکایی ک خوندم یکی اسلحه بود و اولیشم بلاینندددد ؛ بلایند ک معرکه س واقعا ی چند سالیع خوندمش ولی تو ذهنم هک شده 


اسمش یادم نیس ولی تو کامنتای نور شمال گفته ببین کامنتاشو
نور شمال🍀🦌❄

Lilly

اگه اشتباه نکنم اسمشnemesisبودش

تا اونجایی که یادمه

#lilly

@نور شمال 

ممنون 🥰

نور شمال🍀🦌❄

Lily

خواهش💙

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Hi-kpop

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan