KAI 카이 _Rover_ MV

دانلود موزیک ویدئو جدید Rover از KAI

Download:1080

  • Snow Boy

دیدگاه ها [ ۱۹ ]

من واقعااااا کای رو نمیتونممممم 

یعنی با دیدن این بچه میشه ب عظمت خدا پی برد، چجوری این همه استعدادو جذابیت رو  تو یه نفر جا داده؟

 

خدایییی دیدییی چجوری می رقصییییدددد 

وای پسر بد کیپاپ کامبک دادهههههههههههه 

 

ای کاش ای کاش بقیه اعضای فوق العاده اکسو هم بیشتر فعالیت کنن، بخدا ب سولو هم راضی هستیم. 

 

میگم کای کی می‌ره سربازی؟ می‌خوام بدونم تا کی این بچه پیشمونه😭😭😭😭

ارهههه خیلییییی خوبببب بببوددددد کایییییییی
احتمالا زیاد اعضای دیگه م برنامه دارن ولی یکمی طول میکشه و مخصوصا اونایی ک تازه از سربازی برگشتن و اینا 


نمیدونم فدات شم ، فهمیدم میگم بهت

می‌خوام ایقد این ام وی رو نگاه کنم تا بمیرم 

خدایی خیلی خفنه 

نگا کن ولی زندع بمونننننن
خیلی خفنههه
نور شمال🍀🦌❄

ویییییییی وییییییی

خداااااا رنگ موهاش،استایلش،صداششش🫠🫠🫠🫠

عزنعینعینعینعزماپنجدازبسفیهلحاحدحرترهزعییلحدتدخبعیفففبلاتجندرزییبلاوودزیقفهححننتدزسلدووو ددددللیحججمتلیسثقببقیاوتنمممتابیسیبانمنکدزسشقخجپنودبیبلدودوگکک         ککوادللللبممکودرززززطییلتن

مررررررردمممممم من⚰️⚰️⚰️🗿🗿🗿🗿

هم اکسوال باشی هم بایست کای باشه🗿🗿🗿

خیلییی خوب بود ام وی و اهنگ و همه چیزززز اصن از سولوهای دیگه ش بیشتر دوس داشتمششش
نور شمال🍀🦌❄

اونی چهارشنبه سوریتم مبارک🫰🫰🫰💗💗💗🔥🔥🔥

مرسی فدات شمممم با اینکه رد شدع ولی واسه تو هم مبارکککک
شِفا 🖤🕳️

و مرگ چ آسان بود:"))))))))) 

بلیی بلیییییی

هیونگ حالت خوبه؟

الان بهترم فدات شممم

عاشقشم.

خیلییی خوببععععععع اصن

چه قفلیههه... هیچی نشده ترند شددد، خیلی باحالههه عررر رفت جزو پلی لیست قفلی هام

یسس یسسسسس خیلی خوب بوددد 

بنظرتون این اهنگ به کدوم یکی از اهنگا میخوره باهاش مشاپ بزنم؟ الان دارم با سولوی جنی درستش میکنم، اگه شما اهنگی به ذهنتون رسید بگید. 

نمیدونم من

گایز کسی نظری داره؟
نور شمال🍀🦌❄

سلااااام به تو 🩵

 

عه اونی چت شده بود🥲

سلام فدات شم 


چیزی نبود فدات ی سری مشکل بود ک بهترن الان
نور شمال🍀🦌❄

وای اونی وای😔😔😔😔😑😑😑😑😑

چیوو وایی؟؟
نور شمال🍀🦌❄

عه خدا روشکر پس🩵

 

واییی یه غلطی کردم رفتم یه لباس سفارش دادم گفتن تا قبل عید میرسه الان۱۹روزه که سفارشش دادم هنوز نرسیده به فروشنده گفتم گفت من ارسالش کردم 😑😑😑😑😑

😘😘😘


ا جدیی؟؟ خوب شماره جایی ک قراره لباسو بیاره نمیشه بگیری و پیگیری کنی؟؟
بازم یکی دو روز مونده تا عید امیدوارم ک لباست برسههههههههه
نور شمال🍀🦌❄

رفتم پیگری کردم اصلا خبری ازش نیس

بابا یه بار دیگه ازش خرید کرده بودم خیلی زود بستم رسید نمیدونم اینبار چش چشده بود که اینقد مشکل واسم پیش اومد🥲🥲🥲

هی به بهونه اون من دیگه خرید نرفتم😑😑😑💔💔💔💔

ای بابا چ بد .. نمیدونم چی بگم شاید چون عیده شلوغه و اینا بازم امیدوارم برسه ب دستتت
نور شمال🍀🦌❄

😭😭😭😭😭

الان ادمین گفت که رفتم چک کردم دیدم که بیشتر بستهارو پس فرستادن مال منم توش بوده گفت اگه میخوای تا دوباره ارسالش کنم گفتم که نمیخوام دیر شده😑💔💔💔😑

😐😐😐 مرسی ازشون واقعا
نور شمال🍀🦌❄

واقعا ممنون ازشون قشنگ ری****ن به خوشحالیم😑😑😑🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

 

بسته خیلیا بازگشت خورده بود 🤦🏻‍♀️

دیگه خوب بود کاریش کردم بی لباس نموندم همون روز قبل عید رفتم خرید اینقد از کار عجله ای بدم میاد😑😑

فدای سرت حرص مخوررر پیش میاد از این چیزا


اهااا احتمالا ی مشکلی بوده ک بشته خیلیا بازگشت خوردع بوده 
خخوبههه دیگهههه 
برعکس من از اوناییم ک خریدشون ۲ دیقه ایه😂😂
نور شمال🍀🦌❄

اره دیگه حرص نمیخورم😩😩😩

میخوام یکی دیگه سفارش بدم بعد عید😂😂😂

خوش به حالت من خیلی سخت پسندمممم

کار خوبی میکنیییی
😂😂 ان شالله ک این یکی ب موقع میرسه دستتتت
من ابجیم کوچیکم شبیه تو، از ایناس ک ی روز میره کل بازار ها رو میگرده اخرش دست خالی برمیگرده، مورد داشتیم ی چیزی انتخاب کرد مامانم خوشش نیومد نا شب گشتن ولی ابجیم گفت همون بعد ک خرید و اورد خونه گفت دیگه خوشش نمیاد ازش و ی بارم نپوشیدشش😂
نور شمال🍀🦌❄

🩷🩷🩷🩷🩷مرسییی

وای دقیقا منم اونجوریم کل بازارو زیرو رو میکنم هیچیم به سلیقه خودم پیدا نمیکنم بعد میرم سراغ انلاین شاپ😂😂😂

من از استایل تامبوی خوشم میاد مامانم هی گیر میده این پسرونس😂😂😂

😂😂😂😂 میگم شما شبیهین تو این مورد 
دیگه مامانی ک گیر  نده داریمممم؟؟؟
نور شمال🍀🦌❄

نه ولا نداریم حتی تو اروپام از از این مادرا پیدا میشه اونم زیاد😂😂😂

😂😂😂خوب دیگه تمومه
ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

از جمله اتک هایی بود که هنوز نتونستم هضمش کنم:) 

خیلی دوسش داشتم:) 

واقعا این کامبک کای ی چیز دیگه بوددد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Hi-kpop

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan