지민 (Jimin) _Set Me Free Pt.2_ Official Teaser

دانلود تیزر موزیک ویدئو جدید Set Me Free از jimin

Download:1080

  • Snow Boy

دیدگاه ها [ ۹ ]

وااات

وایسا وایسا ببینم

این اسم کامبک توایس نبود؟😐

اسم کامبکا یکی از اب در اومدههه 

یعنی انصافا... عررررررررررررررر جیمین شییییییییییییی فدات شمممم، جیمین کیوته دوباره ناپدید شدددد دوباره جیمین هاته اومدددد ای خداا 🥺اتک تا کجاااا؟ 

جیمین دارک پدیدار شدههههعععععععععع

Wowwwwww dear jimiiiiiiiiiin♥♥♥

So handsome my jiminn♥♥♥

Fantastic♥♥♥

یسس آفکورسسسس

یه سوال؟؟ بالا نوشته pt 2 

ینی دوتا تیزر داده بیرون؟؟

Pt1 هم داره؟؟

ن عزیز این pt2 واسع اسم اهنگع چون فقط همین ی تیزر اومده بیرون
نور شمال🍀🦌❄

چقد زیبا چقد دلنشین چقد خوشگل چقد خوشمل چقد.....

اری اری 🤧🤧

هم اسم کامبک توایس 

چ جالببببب

یسسس یسسسس 

عرررررر فقط اولش با صدای دیپ میگه ahh 

اصن من مرگ

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
🍒🍪𝒫𝒶𝓇𝓀 𝓃𝒶𝓎𝑒𝑜𝓃📎❄️

و یک تشابه اسمی دیگر در صنعت کیپاپ 🖐🏻😀

خیلییی تشابه اسمیییییی اصنننننننن

وای.. وای... وای اونی وای... ام ویش... وای.... صدااااش، صداششش چه خفن شده بوووود، وای وای.. اخرش دوتا از خالکوبی های ماهش معلوم شد... وای.. ولی نامرد نشون نداد کامل 😐چرا خوو؟ مردد؟ واااای صداش چه دیپ شده بودد!وای اونی بگیر منو تا پس نیوفتادمممم

من هنوز تو هضم اینم که واقعا جیمین بور اونن؟؟؟ 
چرا احیاس میکنم اون لباس اخرش ی ربطی ب ترک اصلی داره؟چرا احساس میکنم شاید تو ام وی اصلی تتو های ماهشو نشون بده؟؟؟؟؟؟ یعنی امکانش هس حسام درست از اب در بیان؟
صداشو ک نگو کلا من زوم صداش بودم و بسسسسسسس 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Hi-kpop

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan