지민 (Jimin) _Set Me Free Pt.2_ Official MV

دانلود موزیک ویدئو جدید Set Me Free Pt.2 از jimin

پیشنهادی

+زیرنویس فارسی

Download:1080

زیرنویس فارسی

 

 

 

 

پ.ن:یعنی باور کنم این جیمین بود....؟

منبع زیرنویس فارسی:fatalsub-world3.blog.ir

  • Snow Boy

دیدگاه ها [ ۲۶ ]

 دیگه‌ تا چه حد خفن  😭😭😭

خیلی باحال و خفن بود 🤩😭🥰😘😘😘😘😘😘

جیمین محشره

مرسی که اینقدر سریع گذاشتی عزیزم 😘

خفن واسه ی دیقه ش بود فکر نمیکردم اینجوری باشهههههههه 

قربونت عزیز💜💜

او مای گاد

وات واز دت؟

اریو کیدینگ می؟

ایتس نات ا کید..:)

منم هنوز درک نکردم چیه و چرا اینجوریه
اصن هنوز باور نکردم ک این همین جیمین بنگتنهههه

عرررررررر اصن ی چیزی بود.... 

من زنده نیستمممممم😭

ی چیزی بود ک اصن داغون کرد همه رووووو

بایسمممم

آقا بهترین راه خودکشی چیه میشه بهم معرفی کنیننن

چرا چرا باید اینقد خوب باشه چرااا

بهترین راه اینه صبر کنی ترک اصلی بیاد بیرونننن🥲🥲🥲

یکی بیاد منو بکشه یا بزنه توی گوشم اما بیاد بهم بگه اینی که دیدم جیمین نبود...

وای اصلا باورم نمیشه! 

انگار این طوری بود که «هی، منو فقط با یسری دنسر بذارین توی یه اتاق اون هم به همراه نور آبی بقیه‌اشو خودم بلدم!» 

یعنی جوری که که ریتم کوفتیش رفته توی مغزم و در نمیاد...

جوری که از آهنگ گرفته تا متنش تا رقصش، همه‌شون خوب بود...

جوری که جیمین تهش داشت یه نمایی از اوت تتوهاش نشونمون می‌داد...

و واقعا هیچکسی جز جیمین نمی‌تونه رقص‌های مفهمومی بره...

به جرات میگم اینقدر صبر کردم کاملا ارزشش رو داشت... 

مرسی جیمین... مرسی که داری عیدی خوبی بهم میدی...

وای هنوز نمی‌تونم قبول کنم این واقعی بود... وای کمک

همزادم، همزادت داره جون میده 🤧

همزادی بگم من باررهااااااا نگاش کردممم و هنوزم هضممم نکردم ک این جییمیینههههههههههههههههههه
دقیقاااااا ن استایل عوض کرددد و ن صحنه فقط خودش بود و دنسرا تو ی اتاق و موزیک و ریتمش ک نگوو اصننن دقیقا همش تو ذهن ادم پلییی مییششههههههههههه 
تو رقص مفهومی و رقصای کلاسیک طور هیچکی جیمین نمیشهههههه 
احساس میکنم تو ترک اصلی نشون بده تتوهاشو و اینکه لباس اخریش ی ربطی ب ترک اصلی دارههههههههههههه 

واقعا فکر نمیکردم موزیک ویدئوش اینجوری باشه کاملا شوکههههه شدمممممممممممممم و هنوزم تو شوکمممم 
همزادی یکی بیاد منو بگیرههههههههههههه

وای من سر موزیک ویدیوش گیرم هنوز...

یه رقص سوپر مفهمومی دیدیدم که جیمین می‌خواست رها شه و آزاد باشه و تهش ما یه جیمین سفید می‌بینیم که بالاخره رها شد...

بخدا اگر موزیک ویدیوی دیگه‌ای در کار نباشه اینجا رو به خون می‌کشم...(فوران احساسات من یعنی...)

و حس میکنم اگر موزیک ویدیو ی دیگه‌ای توی کار باشه احیانا بخواد قصه‌ای رو روایت کنه

وای دارم مغزمو از دست میدم اونم توی موقعیتی که نباید حواسم به چیز دیگه‌ای پرت شهههههه وای خداونداااا

جیمیناااا نمیتونمتتتت

میفهمی؟

نمیتونمتتتتن

همزادی... تو هم مثل من داری زوری نفس میکشی؟🥺💔

مننن سر صداش گیرمممم هنوز ب بقیه جاها نرسیدم اصن
ارهه ارههه ی ام وی دیگه داره ک ام وی اصلی در واقع اون فک کنم اسمش
 like crazy همچین چیزی بود ، و من احساس میکنم اون جیمین سفسد پوشو در اونجا خواهیم داشتتتتتتت 
و من اینجوریم ک تو ام وی اصلی قراره جیمین سافت داشته باشیم یا جیمین دارک؟؟ ک احتمالا سافت باشه.... شایدم ی چیز دیگههههه 
کلا معادلات ذهنیمممم بهم ریختههههههههههههه 

نفس چی هست اصن؟؟؟
نور شمال🍀🦌❄

ع

نمیدونم قیافمو با کدوم ایموجی توصیف کنم🤯فک کنم این خوب باشه

منن جوریم ک همینجور موندممم واقعااا این چی بود واقعا؟؟؟
توقع چنین ام وی و صدایی رو از جیمین نداشتممممممممم

الحق ک جیمینو کای دوستای همن واقعااااا ترکوندن هردوشووووننننن...

نمدددددددد چی بگمممممممم اصلااااااااا خفنننننننننن بوددددددددددددد
قابلللللللل هضمممممممم نبودددددددددددددددددددددد
هیچیششششششششششششش
ن رقصش
ن ام وی اصلاااااا لوکیشن فقط ی جااا بود خدااااااا باورم نمیشعععع
ن جیمین جیمین سابق بود
ن اون تتوی کوفتیشششششششششششششششش نمت وااااقعاااااا
صادقانه من حال ادامه دادن ندارم:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))9

دقیقااااااا خیلییییی خوب بودنننن جفتشونننن
سولوی کای رو از سولوهای قبلیش بیشتر دوس داشتمممممممم
جیمین ک هیجی اصن ب قول یکی از بچه ها ی اتاق بدین با چند تا دنسر بهش بقیه رو خودش حل میکنه و تماممممممممممممممم

من گیر صداشممممم اصن
شِفا 🖤🕳️

سهمیه فشار از جیمین شی هم خوردمㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

ورییییییی گوددددددد
شِفا 🖤🕳️

وای اونییییی زبان قاصرههههه از توصیف این مردیㅠㅠㅠㅠㅠ

ایشون جیمین نبودددددد ارباببببب جیمین بوددددㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

بذارید برم پیش طراح کورئوگرافی یکم باهم صحبت کنیم بدونم این همه خالاقیت از کوجا میادد؟؟

اوه نههه بذارید قبلش با اونی که نشسته از گردن تا پایین شکم جیمین طرح زده یکم صحبت کنم 😭😭😭😭😭😭 یکم از حسش برامون بگهㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

اونی دیدی تهش چ گادوارانه تموم شد؟؟؟؟؟

اونی بنظرت کی قراره یه مشاپ تپل و خفن از ست می فری ارباب جیمین و آگوست دی برامون بزنه؟؟؟ ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

امروز به لطف ارباب دیگه تخم سگی نیستㅠㅠㅠروز فوق‌العاده ایهㅠㅠ👍

منممم همشومیگفتم این جیمین همین موچیهه بنگتنه؟؟
هیی جیمینوو تو ذهنم ب یادش میاوردم و با این جیمین مقایسه میکردم اخرش مغزم ارور میداد و هنگ میکرددددددددد 
نمیدونم کی بوده ولی اگه دختر بوده ارمیا میترکنننن باوررزز کنننننننن 
تهش شبیه lie بود وقتی برانش بالا و اینااا 

یکی از بچه هها مشاب درس میکنه بزار ببینم میتونه بزنه مشاپ

خیلیییم عالییییییی

ستتصتشوشوصکشکشگصنصمصمصنصنصوشوشوشوصودش این دیگه چی بودددددددددددددشوششتصکشکشتشنشنصنشنشن

جیمین شی آیا تو قصد جونمونو کردی؟؟؟؟؟؟!

اگه فهمیدی چیه ب منم بگووووو
احتمال زیاد
شِفا 🖤🕳️

عههه فرندکمو دارم میبینم تو کامنتا 😍😍😍😍

محدثهههههههههههههههههههههههههههههههه

مممم یچی میخواستم بگم بت هاا یادم رفت😐

فرندکمممم سالمیییی یا ارباب جیمین تورو با بندهای نامرئی جذابیتش اسیر و بزده خودش کرده؟ ㅠㅠ

تو فک کن ی درصد سالم باشهههه😂😂

حرفی واس گفتن نیست ^^

very very very very wonderfullllllllllllll♥♥♥♥

my lovelyyyyyy jimiiiiiiiiiiiiiin♥♥♥♥

دقیقا حرفی واسه گفتن نیسس💜💜💜

@محدثه

رقص مفهومی؟دقیقا!

 

*اون قسمتی هست که دنسرها یه حالت خاصی دارن مثل ورتکسه!

این یه الگوی تکرار شونده توی جهان هستی توی گیاه ها و کهکشان و خلاصه همه جا دیده میشه همینطور نسبت طلایی ریاضی داوینچی هم توش هست بعضیا میگن این راز جهان هستیه حتی منظومه ی شمسی هم با حالت سه بعدی این ورتکس حرکت میکنن و جیمین شروع میکنی خطوط ورتکس رو از بیرون به داخل طی کردن انگار داره میگه از محدودیتهای دنیا خلاص شده و روی جهان و اسرارش ازادانه راه میره و میتونه به مرکزش دسترسی داشته باشه. 

اگه کسی دوست داشت بهتر بدونه سرچ کنه vortex in nature درباره ای این حالت هندسی تکرار شونده در طبیعت چیزای زیادی متونه ببینه.

ضمنا این شکل از 00:53 تا 01:04 تو ام وی مشخصه:)

 

متوجه شباهت آخرش با ان د گروند شدید یانه؟:)

شباهتا هیجان آورن...

  • پ.ن: وقتی یک intp و هیجانزده ای و نمیتونی جلو خودتو بگیری.
@همزادی

خالکوبی های روی بدنش واقعیه؟

نه فدا

من تا اخر موزیک ویدیو همین جور میخکوب مونده بودم که این کی بود دیگه؟؟ نههه امکان نداره

یه بار دیگه دیدم بعد کم کم باورم شد صدای جیمینه ولی هنوز باورم نشدههههه انتظار اینو نداشتمممممم میدونستم دراکه ولی نه انقدررررر عررر

من هنوز باورم نشده ک صدای جیمینههه


+ولی این حرفای پی دی نیم راجع ب بننگتن باعث شده نتونم از کامبک لذت ببرم اونقد ک باید...
اینکه ۲۰۲۵ برنمیگرده و حتی بعدشم معلوم نیس...


+میگم میتونی مشاپ بزنی نه؟ مشاپ دچیتا با ست می فری جیمین؟؟

@snow boy

مگه پی دی نیم چی گفته؟!

 

 

 

گفته ک بنگتن ۲۰۲۵ برنمیگرده و سربازی اعضام مشخص نیس و اینکه برگردن یا ن تصمیمش ب عهده خود اعضاس و از این حرفا

من فکر میکردم پی دی نیم ادمه 😐ولی معلوم شد اصلا شعووور ندارههه! گفته ما باید نسل 4 رو اونقدر قوی کنیم که حتی اگه بی تی اس نباشه هم توی اوج بمونیم... 😐😐😐این حرف یعنی چیییی؟؟؟؟؟؟؟؟ بی تی اس تورو به اینجا رسونده بعد داری برای نسل 4 نقشه میکشی؟؟؟؟ انصافا موجود عجیبیه 😐

امیدوارم خیلی بیشتر از این تمدید کنن... 

+اره ، فعلا set me free جیمین و شوگا رو درست کردم الان میرم دجیتا هم درست میکنم

نه بابااا همشون شبیه همنننننننن، باشه تونستی انجامش بده، بنگتن همین الان ک اعضا سربازین افت داشته کمپانی برن و هیجی دیگه 



منم امیدواررممممممم 
اوکای اوکیی لتسس گووووو

وای وای وای ...

صداش!...

زبانم قاصره!!

وای حالت خوبه جیمینی؟؟؟ من که بد اتک خوردم:>>>

این واقعا جیمین بود؟ این واقعا همون موچی ما بود؟؟؟ وای پرام!

 

من ن بابا هنوز،جوری رفتم تو شوک ک واقعا تا امروز در نیومدممممم

راستی اونی و بچه های سایت من هی یادم میره عید رو تبریک بگم 😂.. 

خب اونننییی عیدت مبارکک ، شاید امسال سال خوبی نبودن باشه.. ولی خب امیدوارم سال 1402 یه سال خیلیی بهتر باشه و حتی اگه 1402 هم خوب نباشه باید قوی تر از امسال باشیم. 

امیدوارم همه در کنار خانواده شون سال خوبی رو شروع کنن ❤

(من همیشه توی نوشتن این چیزا افتضاح بودم 😂😂😂) 

وای چه جذابهههه صداشششششششش عرررررررر 

وی در حال زار زدن 😢 هعیییی 

 

راستیییی برای دارن به جونگ کوک هیت میدنننننننن مگه چی شدههههههه 

 

صداش معرکه ستت


فک میکنم کوکی لایو داشته بعد رو میزش ی چیزی بوده ک میگن ی نوع سیگاره و اینا برا همونه

شاهکار پارت2...

این مدت موزیک های خوبی دریافت کردیم خداروشکر🤲

یسس یسسسسسسس 

@ me myself and i

 

عه راستی میگی شبیه ورتکسه، دقت نکرده بودم به این موضوعش!

من کلا خیلی متن آهنگ رو به رقصی که داشتن اجرا میکردن تطبیق دادم و دیدم خیلی بهم میخوره و برای همین نتیجه گرفتم یه رقص مفهومی داریم

 

نه حواسم به تهش نبود... توی تهش بیشتر به تتوهای جناب پارک داشتم توجه میکردم😂💕

  • پ.ن. وقتی منم یه ESTP هستم که همیشه ذاتا هیجانیم😂😂
@me myself and i

@ شفا

 

ای مای فرند شوتم😂 هروقت یادت اومد پس بهم بگو

به قول همزادم تو فکر من یه درصد بعد این چیزی که دیدم زنده باشم... همش دارم هی میگم set me free به سبک خود جیمین که داشت توی آهنگ میخوند! لامصب از توی مغزم در نمیاد

 

@شفا

ها؟

چیشد؟؟؟؟

یادم نمیاد تاحالا اینجوری از بی‌تی‌اس اتک خورده باشم

یه هشداری چیزی بزنین ب خدا قلبم وایسادددد😭💔

زیادی جیمین اتک داد ارمیا رو 💔💔

دنس پرکتیسش هم میزاری؟

چشممم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Hi-kpop

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan