NMIXX _Young_ Dumb_ Stupid_ M_V

دانلود موزیک ویدئو جدید Y.D.S از NMIXX

Download:1080

  • Snow Boy

دیدگاه ها [ ۱۹ ]

نور شمال🍀🦌❄

این اهنگ بنظرم شبیه یه اهنگ کارتون قدیمی بود نمیدونم واسه کی🤔

نمیدونم یادت اومد بگو ببینم شبیهن یا ن

ولی این حتی تقلید نیست کپی برابر اصله

حتی موها و لباسها...

فقط من اینطور فکر میکنم؟!

کپی با چی؟؟

نیوجینز

واقعا چطور جی وای پی میتونه اونها رو به عنوان ارتیست تحقیر کنه اعضای نیوجینز حتی ازشون کوچکترن باید براشون یه سبک و کانسپت بخصوص درست کنه چون اونا لیاقتشو دارن واقعا!

نمیدونم واقعا چی بگم 
در اون حدم نبودن شبیه
و اینکه باز ی کامبک دیگه م داده ب انیمیکس فک کنم امروز فردا بیاد ام ویش

راست میگه 

بنظر من هم خیلی شبیه کانسپت نیوجینز بود 

البته بهشون میومد و بنظرم خیلی بهتر از کامبک های قبلی بود 

ولی واقعا از جی وای پی توقع دارم خلاق تر باشه ، کلا ام و اهنگ خوشگلی بود اما جدید نبود، ریتم آهنگش هم آشنا میزد

 

دیگه کانسپتا به هر حال امکان شباهت هست درشون، و خوب به قول یکی تایتل اصلی هم نبود و یکی دیگم اینکه زیاد دارن کامبک میدن ب انیمکس همین خودش باعث میشه نتونن خیلیی خلاقیت بخرج بدن براشون

ما تو مهد کودک با این ریتم الفبا رو میخوندیم 😂💔 

😂😂😂😂
نور شمال🍀🦌❄

اگسمیدا

 

اونییی😊

نفعمیدم اینو فدا

من تیزر ام وی جدیدشونم دیدم 

خیلیییی متنش آشنا بود love me like this, love me like that.....

اصن نمیدونم جی وای پی چشههههه 

بابا یه ذره خلاقیت 

حالا خدا کنه اهنگ جدیدشون بهتر باشه

قشنگ بود اهنگ جدیدشونن

میگم عادیه من هنوز تو کف کامبک کای ام؟ 

اصن عجیب اهنگش اعتیاد آور بود 

زودتر از هر بار دیگه ای دنسو یادگرفتم 💔😂 

از دنسرا هم خیلی خوشم اومد خیلی خفن بودن 

 

بعد یه چی دیگه راجب کامبک جیمین😭 میگم دنس دنسر ها خیلی خفن نبود؟ چجوری ایقد منظم و هماهنگ بودن؟ بخداااا خیلی سختهههه چجوری تو یه خط وا میسادن 

من هنوز بهت زده ام

😂😂😂 نهه عادیهه زیادی این کامبک کای خوب بودددددد 
خیلیمم خوب دیگههههه 
دنسرام اری خیلی خفن بودتتن 


😂😂 ولی پشت این خفنی بی خوابی ها نهفته است، ولی دقیقا خیلی خوب و هماهنگ بودن 

راستی اونی عیدت هم پیشاپیش مبارکککک باشهههههه 

آرزوم برای تو اول از همه سلامتی دوم سلامتی سوم هم سلامتی ک خدا می دونه بزرگترین نعمته 

امیدوارم به هر چی میخوای برسی 💗 

مرسی فدات شمممممممم
منم برای تو و خانواده ت سلامتی و شادی رو ارزو میکنم💜💜💜

واقعا خیلی مسخرس که میگن از نیوجینز کپی کردن 

تا وقتی آهنگا شبیه نباشن فک نکنم مشکلی باشه نه؟!

الان هر کی تو این سبک اهنگ بده میشه کپی؟؟؟

مثل قضیه ایتزی و بی تی اس عه 

امیدوارم بفهمن که هر گروهی میتونه هر کانسپتی رو امتحان کنه و کپی محسوب نمیشه..

والا من ندیدم اول ویدئو رو بچه ها گفتن کپی فکر کردم اهنگ و ایناس ولی کانسپت چیزی نیس ک بشه گفت کپی 
اگه کپی خاصی بود یا مسئلع مهمی باور کنید تا الان همین کره ای ها جنجال بپا میکردن ولی من چیز خاصی نشنیدم

این حتی تایتل هم نبود که میگن کپیه

راست میگی منم اول که بهشون دقت نکردم فکر کردم نیوجیز هستن

دیگه کانسپت شبیه بوده

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

***** *** *** **** ****** ** *** ** **** *** *** ******** *** *** ******** ******* **** ******* **** ******* ***** *** ******* ******* ***** *** ******* **** **** **** **** **** ****

از نظر من اینجوری نبود ولی خوب بازم نظرا متفاوته

میگم جینی دقیقا کجاست

نور شمال🍀🦌❄

یعنی باشه یا حتما😂🧡

دارم کره ایمو تقویت میکنم

اهااا فهمیدم کدوم کلمه رو مییگییی😁😁😁
وریییی گودددددد

فهمیدم فهمیدم

نمیخواد بگی 

مرسی

هه هه

اوکیه پس 
نور شمال🍀🦌❄

خواهرمم داره ژاپنی یاد میگیری 😂😂

افرین ب هر دوییی شمااااا
نور شمال🍀🦌❄

قربونت برم اونی قشنگم🩷🩷🤍🤍🤍🩵🩵🩵

فدای تووو
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*** ***** *** **** ***** ** *** *** *** **** ****

** ******* *** *** **** *** ** ** ******

****** ****** * ******* ** ***** ***** *** *** ***** *****

*** *** *** *** ******* **** *** **** ** **** *** *** ***** *** *****

ی علتش میتونه این باشه ک دوس داره تند تند کامبک بده بهشون و برای کامبکاشون وقت نمیزاره و فقط ی چی میخواد بده بهشون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Hi-kpop

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan