IVE 아이브 _ELEVEN_ MV

دانلود موزیک ویدئو ELEVEN از IVE

+لینک دانلود اصلاح شد.

Download:1080

  • Snow Boy

دیدگاه ها [ ۵ ]

های... اکثر لینکا وا نمیکنه که دان کنیم...

فک کنم اپلودی ک اپ کردم قبلا باهاشون کلا خراب شده....
اگه دیدی چیزی لینکش خرابه زیر پستش بنویس خرابه خیلی زود درستش میکنم
کلا ی چند روزی رو باید بزارم لینکا رو اصلاح کنم 

این یکی اصلا نمیدونم مشکلش چیه 

درستش کردم عزیز

وااااای مررررسی ازت ادمین جووونم

یه چندروزیه دنبال این موزیک ویدیو بودم

مررررسی ک گذاشتیش♥♥♥♥

داره از این گروهه خوشم میاد...

از نسل چهاریا زیاد خوشم نمیاد ولی اینا بد نیستن...

حالا نخوام همه نسل چهاریا رو ببرم زیر سوال، انهایپن هم بد نیستن

-----------------------

آلبوم جدید شوگا...

نمیشه برم با آلبومش ازدواج کنم؟

همه ترکاش قفلیمن!

ووکال شوگا توی life goes on>>>>>>>>>>>>>>>

وای همزادی، معنی آهنگهاشو خوندی؟ من انگلیسیشو خوندم ولی جوری که دارم جون میدم روش>>>>>>>>>>>>

ایو کلا بین نسل چهارمیا جزو تاپ تریناس 
تی اکس تیم نسل چهارمه ، استری کیدزم نسل چهارمه و همینطور ایتزی و ... 




نگو همزادی ک هنوز ام وی رو ندیدمم البوم بمانددد💔💔💔💔💔💔💔

 میشه لطفا دنس پرکتیس این ویدیو رو بزاری^^

♥♥♥♥♥

چشم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Hi-kpop

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan