FAST X _ Angel Pt. 1 (Official Video) - NLE Choppa_ Kodak Black_ Jimin of BTS_ JVKE_ _ Muni Long

دانلود موزیک ویدئو جدید Angel pt.1 با همکاری jimin عضو BTS

Download:1080

mp3

  • Snow Boy

دیدگاه ها [ ۶ ]

وووویی جیمین خوشگله😂

از همشون خوشگل تر خوشتیپ تر و خوش صدا تر بود 😂🥲

صداش ک زیادی خوبه

واااااای دلم برای موچی تنگ شده بود  

هعیی من دوباره بی تی اس 7 نفره می خوام

منمممم بنگتن ۷ نفره میخوامم

Wowwww OMG! My Dear JIMIIIIIIIIIIIIIIIIN♥♥♥♥♥

Fantasticoooooo mochoooo♥♥♥♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

ممنوووونم ادمین جووونم ♥♥♥

 L♡VE U SO M♥CH♥

 

فدایتت عزیز💜💜

جوری که جیمین از همه بیشتر می درخشید.. بچم.. چقدر استعداد؟ چقدر شکوهههه؟؟؟ چقدر؟؟؟ 

کاش تهیونگم از تو یاد بگیره 😂😂البومش رو که داد با تیانگ هم، همکاری کرد این اهنگه رو هم خوند.. 

حالا باور کن اسم یکی از ترکای البوم تهیونگ یونتانه.. 😔

مظلوپ و کیوت بوددد 
تهیونگگگمم ک مثل اینکه کم کم داره البومش داره میاد و ی خبرایی هست
😂😂 یعنی ارمی نیس ک ب یونتان حسودی نکنههه

حسادت؟؟ چرا باید دلم بخواد جای یه سگ باشم که با اینکه تهیونگ همش ازش استوری میزاره یونتان ادم حسابش نمیکنه؟؟؟ (همچنان فحش دادن به جد و اباد یونتان جااان که همه ی اعضا عاشقش و همش بغلش میکنن 😊اصلا هم دلم نمیخواد با دستای خودم خفش کنم 😔😂😂) 

😂😂😂 والااا چرا ادم بخواددددد 
اصن یونتان پادشاهی میکنه برا خودش

اینجا بهتون گفتم اسم یکی از اهنگاش یونتانه... 

اسم اهنگش یونتان نشد ولی عکس البوممممم!! تاریخ انتشاااار البومممم!! فتو تیزرااششش شد یونتاننن 😐صددددرصدد توی ام ویشم یونتان هست😐

😂😂😂 دقیقااااا اسم اهنگ ک نشد ولی در ام ویا حضور پر رنگی داشتتت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Hi-kpop

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan