TREASURE (T5) - _MOVE_ DANCE PRACTICE VIDEO

دانلود دنس پرکتیس جدید Move توسط TREASURE

Download:1080

  • Snow Boy

دیدگاه ها [ ۵ ]

خواهش می کنم میشه از ترژر بیشتر بزارید اگر چیز جدیدی داشتن ام وی جدیدی یا کنسرت بزارید لطفا چون اینا وب ندارن ‌

چیز جدیدی بدن حتمن میزارم فدا
فک کنم داشته باشن گرچع من ادرسشو ندارمم

نگاه یه وب دارن که توی پیونداتونم هس اما نمی دونم چرا بدون خبر دیگه کار نمی کنن خیلی ناراحتم همش دعا می کنم یکی براشون وبلاگ بزنه 

مرسی که پست می زاری ازشون بوس

اممم نمیدونم اخه ترژرم فعالیتی نداره بازم پیدا کردم وبی میگم

میدوستمش فراااووون مرسی

فداییییت💜💜

می دونی دارن اما نمی دونم چرا اصا دیگه بدون خبر کار نمی کنن من و مامانم خیلی این گروه و دوست داریم ولی هیچ‌چیزی ازشون نیس وبم ندارن خیلی ناراحتم 

می دونی دارن اما نمی دونم چرا اصا دیگه بدون خبر کار نمی کنن من و مامانم خیلی این گروه و دوست داریم ولی هیچ‌چیزی ازشون نیس وبم ندارن خیلی ناراحتم 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Hi-kpop

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan